close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Regulacja zaworów V250

Regulacja zaworów V250

Postautor: Piotrek TG dodano: 05 wrz 2010, 22:21

Co do zaworów o których piszecie to od 1000 km słyszę stuki. Byłem w serwisie i oni nic nie słyszą. Podjechałem kiedyś znowu bo zaczęło mi coś "brzęczeć". Mówię im że oprócz tego brzęczenia(źle spasowana osłona łącząca tłumik i rurę wydechową) są stuki z silnika. Każe gościowi głowę przysunąć bliżej żeby słuchał a on nie słyszy :wrr: . Nawet czuć je na motorze. I jest tak że silnik chodzi nierówno i stuka a nagle wskakuje na chwilę na dobry tryb, stukanie znika i chodzi równiuteńko. No, ale to tak na kilkanaście sekund max. Dzwoniłem do Zipp Serwis Polska i kazali mi to koniecznie oddać do serwisu i że mam racje a w razie czego to mam do nich dzwonić to oni się z serwisem skontaktują. Od pierwszych objawów przejechałem już niecałe 800 km i zbliża mi się kolejny serwis. Czekam teraz na ładna pogodę i zobaczymy co zrobią.
Awatar użytkownika
Piotrek TG
Forumowicz
 
Posty: 4
Rejestracja: 04 wrz 2010, 14:52
Lokalizacja: Tarnowskie G?ry
Motocykl: Zipp Roadstar V250 '10
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Regulacja zaworów V250

Postautor: daro dodano: 14 paź 2010, 01:19

Wydaje mi się,że jednak regulacja zaworów w tych motocyklach to bardzo istotna sprawa. Ostatnio przy przebiegu ok 11 tys.km. gdy odpalałem moto coś zażegotało i motocykl zdechł. Okazało się,że urwał się zawór i rozpierdzielił tłok. Jak łatwo się spodziewać ten tylny,co w motocyklach V bez chłodzenia innego niż powietrzne to się może zdarzyć. Tak z ręką na sercu zawory miałem regulowane przy przebiegu ok. 4 tys. km. Zrobienie głowicy w fachowym punkcie + tłok,pierścienie,zawory kosztowało mnie ok.400 zł. Więc nie ma się co zastanawiać,proszę zaopatrzyć się w szczelinomierze i regulować co te 4 tys.km,bo może być nieciekawie...
Awatar użytkownika
daro
Forumowicz
 
Posty: 472
Rejestracja: 27 kwie 2008, 23:45
Lokalizacja: Izabelin k/Wawy
Motocykl: prawie Yamaha Virago 250:)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 47

Regulacja zaworów V250

Postautor: dorplas dodano: 14 paź 2010, 18:55

szczerze mówiąc urwanie zaworu a regulacja odpowiedniego luzu nie ma nic wspólnego, urwał się pewnie dlatego że miał wadę, złe ustawienie zaworów powoduje niewłaściwą pracę silnika a nie uszkodzenia aż do urwania się owego "gwizdka" ;) co do cen robocizny z częściami to wydaje mi się że cena dosyć atrakcyjna
----------------------------------------------------------------------------------
Myśl Za Dużo! a stworzysz problem, którego wcześniej nie było!
Awatar użytkownika
dorplas
Zarząd KCM
 
Posty: 1536
Rejestracja: 28 wrz 2008, 17:35
Lokalizacja: Chojnice GCH .....
Motocykl: NIGHTHAWK 750S
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 827772
Wiek: 44

Regulacja zaworów V250

Postautor: Zbigniew dodano: 14 paź 2010, 19:55

dorplas pisze:szczerze mówiąc urwanie zaworu a regulacja odpowiedniego luzu nie ma nic wspólnego, urwał się pewnie dlatego że miał wadę, złe ustawienie zaworów powoduje niewłaściwą pracę silnika a nie uszkodzenia aż do urwania się owego "gwizdka" ;) co do cen robocizny z częściami to wydaje mi się że cena dosyć atrakcyjna

Tak złe ustawienie zaworów może spowodować wypalenie sie zaworu a nie urwanie , natomiast cena rzeczywiście niewygurowana .
Ostatnio zmieniony 19 paź 2010, 21:21 przez Zbigniew, łącznie zmieniany 1 raz
Pozdrawiam
Zbyszek
Zbigniew
Klubowicz
 
Posty: 960
Rejestracja: 04 paź 2009, 16:17
Lokalizacja: GCZ Koczała
Motocykl: Lifan LF250
Tel. kom.: 604643449
Płeć: mężczyzna
Wiek: 52

Regulacja zaworów V250

Postautor: daro dodano: 18 paź 2010, 23:56

No może i (niestety) to wada materiału a jeśli chodzi o ścisłość, to robociznę miałem za darmo, bo brat jest z branży i naprawił sprzęta za darmo. A koszt części wyniósł około 300 zł a nie 400. Więc sorki, popierdykało mi się. A według brata można było jeszcze taniej, bo można było zamówić jeden zawór i wykorzystać stare sprężynki, więc wyszło by jeszcze taniej. Pamiętam, że nowa głowica kosztowała aż 412 zł + oczywiście koszty przesyłki, ale można było zrobić starą w pewnym fachowym warsztacie w Łomiankach za 100 zł, więc odesłałem nową i zrobiłem starą głowicę. Przez chwilkę nawet wpadłem w panikę, że sprzęt nie chodzi jak dawniej, bo ponownie musiałem docierać jeden tłok i pierścienie , więc na dotarciu jezdziłem bardzo ostrożnie i sprzęt wydawał mi się zamulony. Ale jak wskoczyłem na przelotówkę odmulił się i stare czasy wróciły, czyli 120 km/h po odkręceniu manetki do oporu a na więcej trzeba poczekać... Wiem, że to nie są wygórowane prędkości jak na dzisiejsze czasy ale tyle właśnie jezdzi ten chiński pędziwiatr ;)
Awatar użytkownika
daro
Forumowicz
 
Posty: 472
Rejestracja: 27 kwie 2008, 23:45
Lokalizacja: Izabelin k/Wawy
Motocykl: prawie Yamaha Virago 250:)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 47

Regulacja zaworów V250

Postautor: cruenzo dodano: 03 lis 2011, 23:18

słuchajta...a mógłby ktoś podać tak jak_krowie_na_rowie jak zrobić regulację luzów zaworowych w tym silniczku? Ponoć nie taki diabeł straszny, ale mimo wszystko chciałbym wiedzieć krok po kroku. Na co uważać, jakiego błędu nie popełnić itd, itp :-)
Awatar użytkownika
cruenzo
Klubowicz
 
Posty: 2022
Rejestracja: 10 lut 2010, 21:42
Lokalizacja: Warszawa -> Kettering U.K.
Motocykl: Junak w skali 1/24
Tel. kom.: 888691054
Płeć: mężczyzna
Wiek: 46

Re: Regulacja zaworów V250

Postautor: kurkurior dodano: 09 cze 2017, 08:38

cruenzo pisze:słuchajta...a mógłby ktoś podać tak jak_krowie_na_rowie jak zrobić regulację luzów zaworowych w tym silniczku? Ponoć nie taki diabeł straszny, ale mimo wszystko chciałbym wiedzieć krok po kroku. Na co uważać, jakiego błędu nie popełnić itd, itp :-)

Temat aktualny... _bezradny
kurkurior
Forumowicz
 
Posty: 99
Rejestracja: 18 sty 2014, 22:03
Lokalizacja: Marynino k.Serocka
Motocykl: kawa zrx 1100, keengway v 250
Tel. kom.: 782507905
Płeć: mężczyzna

Poprzednia

Wróć do Lifan LF-250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość