close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Regulacja zaworów V250

Regulacja zaworów V250

Postautor: Luca dodano: 07 kwie 2008, 11:50

Bardzo ładny opis. ;)
W Jinlunie znacznie prościej dobrać się do zaworków i widać jeszcze przy tym łańcuszek rozrządu, który można przy okazji skontrolować.
Przy ustawianiu zaworków nie sugeruje się GMP, tylko reguluje luz zaworowy w położeniu gdy sąsiedni zawór jest maksymalnie wciśnięty. Suma sumarum wychodzi na to samo.
Awatar użytkownikaOnline
Luca
Klubowicz
 
Posty: 4995
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250>XVS1100>GL1500
Płeć: mężczyzna

Regulacja zaworów V250

Postautor: LEFTHANDY dodano: 09 kwie 2008, 13:02

Jeśli mam motorek-nówkę to jest sens teraz regulować te zawory czy poczekać aż się dotrze?
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Regulacja zaworów V250

Postautor: Luca dodano: 09 kwie 2008, 15:25

LEFTHANDY01 pisze:Jeśli mam motorek-nówkę to jest sens teraz regulować te zawory czy poczekać aż się dotrze?

Jak chodzi ładnie i rury wydechowe ci się nie przebarwiają to nie ma sensu nic ruszać. Po 1000km możesz ewentualnie sprawdzić, czy luzy są prawidłowe.
Awatar użytkownikaOnline
Luca
Klubowicz
 
Posty: 4995
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250>XVS1100>GL1500
Płeć: mężczyzna

Regulacja zaworów V250

Postautor: LEFTHANDY dodano: 14 kwie 2008, 11:52

Słuchajcie, w instrukcji na przedostatniej stronie jest tabelka eksploatacji i zalecają sprawdzać stan dokręcenia śrób po 500km. Zawory - 1000 - 5000km, przewody hamulcowe do wymiany co 4 lata itp.
świece zalecają Champion, akumulator YUASA (czy jakoś tak), olej Castrol.
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Regulacja zaworów V250

Postautor: Luca dodano: 22 kwie 2008, 12:03

NOCEK pisze:Czekam z niecierpliwością . Mam problem i wygląda na to ze zalewa mi swiece na średnich obrotach. Na wysokich i wolnych pracuje OK. Problem zanika jak wyciągne leciutko ssanie (czyżby za mało powietrza a za wiele paliwa ?) Kurcze nie wiem czym kręcić w tym gażniku , a żadnego opisu nie umiem znalez :evil:

Posprawdzaj szczelność połączeń między gażnikiem a filtrem i gażnikiem a głowicą. Możesz też poeksperymentować z przytkaniem odrobinkę filtra powietrza. Zobaczysz, czy będzie jakaś różnica.
Awatar użytkownikaOnline
Luca
Klubowicz
 
Posty: 4995
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250>XVS1100>GL1500
Płeć: mężczyzna

Regulacja zaworów V250

Postautor: Luca dodano: 23 kwie 2008, 09:46

Może po prostu świece i kabelki wysokiego napięcia robią psikusy a nie gaźnik. Złapał wilgoci i kombunuje ;)
Awatar użytkownikaOnline
Luca
Klubowicz
 
Posty: 4995
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250>XVS1100>GL1500
Płeć: mężczyzna

Regulacja zaworów V250

Postautor: SlawekZ dodano: 05 sty 2009, 13:31

Gratulacje za piękny opis :oklasky: co nieco zrozumiałem i jak się ociepli popróbuję!!!
Mam nadzieję, że to się będzie zgadzało z moją little Virago :)
Awatar użytkownika
SlawekZ
Forumowicz
 
Posty: 53
Rejestracja: 04 sty 2009, 18:24
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: VS1400
Wiek: 55

Regulacja zaworów V250

Postautor: thomas dodano: 04 cze 2010, 12:50

Czy pamietacie jakie są wartości luzów zaworowych w klonach V250.Widziałem to gdzies tutaj ale teraz tego nie ma.Pozdro
thomas
Forumowicz
 
Posty: 241
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Żary
Motocykl: Zipp Roadstar 250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Regulacja zaworów V250

Postautor: szesnasty dodano: 04 cze 2010, 13:48

Ssący 0,08 - 0,12
Wydechowy 0,10 - 0,14
Awatar użytkownika
szesnasty
Forumowicz
 
Posty: 285
Rejestracja: 20 gru 2009, 00:16
Lokalizacja: Grodziec k/Opola
Motocykl: Heroway CXM250A
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

Regulacja zaworów V250

Postautor: thomas dodano: 04 cze 2010, 18:07

Dzięki szesnasty.Szerokość. :dzieki:

-- EDYTOWANY Dzisiaj, 18:07 --

Dzięki szesnasty.Szerokość. :dzieki:
thomas
Forumowicz
 
Posty: 241
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Żary
Motocykl: Zipp Roadstar 250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Następna

Wróć do Lifan LF-250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość