close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Przekażnik rozrusznika część II

Przekażnik rozrusznika część II

Postautor: Luca dodano: 02 lip 2012, 09:26

coronerpl pisze: Zwarcie grubych końców przekażnika - iskrzy i tyle.

No to masz padnięty akumulator, albo rozrusznik. Oczywiście zakładam, że styki na aku masz dobrze wyczyszczone i tam przepływ prądu jest prawidłowy.
Akumulator mógł stracić swoją wydolność i mimo, że będzie pokazywał naładowanie, to będzie miał za mało zgromadzonej energii by zakręcić rozrusznikiem.
Możesz wspomóc się samochodowym aku, ale tylko do sprawdzenia, czy rozrusznik zakręci, potem samochodowy odłącz, bo podczas pracy silnika regulator napięcia może mieć z nim problem.

Edytowany:
Widze, że Peliks mie ubiegł z odpowiedzią :D
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 4993
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250>XVS1100>GL1500
Płeć: mężczyzna

Przekażnik rozrusznika część II

Postautor: coronerpl dodano: 02 lip 2012, 11:30

Wspomogłem się aku samochodu i nic. Objawy są identyczne - czyli przekaźnik "klika" i nic poza tym. Wymontowałem rozrusznik i wewnątrz wygląda normalnie, bez ubytków i przetarć. Szczotki wytarte w ok. 1/3 wymiaru. Próbowałem zakrecić "na krótko", ale tylko iskrzy i nie kręci. Jak znam swojego pecha, to jednak chyba rozrusznik. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
coronerpl
Klubowicz
 
Posty: 274
Rejestracja: 14 lip 2009, 11:50
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Motocykl: Lifan LF 250, Romet V 250
Tel. kom.: 459319474
Płeć: mężczyzna
Wiek: 59

Przekażnik rozrusznika część II

Postautor: Luca dodano: 02 lip 2012, 12:55

coronerpl pisze: Jak znam swojego pecha, to jednak chyba rozrusznik.

No niestety, chyba na to wygląda.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 4993
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250>XVS1100>GL1500
Płeć: mężczyzna

Przekażnik rozrusznika część II

Postautor: MENELLO dodano: 10 lip 2012, 19:11

Luca pisze:
coronerpl pisze: Jak znam swojego pecha, to jednak chyba rozrusznik.

No niestety, chyba na to wygląda.



Wyglada na zwarcie (padniety) w rozruszniku..
Awatar użytkownika
MENELLO
Forumowicz
 
Posty: 17
Rejestracja: 02 cze 2012, 09:51
Motocykl: ZIPP TRACKER
Płeć: mężczyzna

Przekażnik rozrusznika część II

Postautor: selmen dodano: 10 lip 2012, 20:50

ups nie doczytałem wszystkiego...dokładnie takie objawy są przy akumulatorze ze zwarciem na celach...ale jesli piszesz ze sprawny...no i jesli rozrusznik podłaczony na krótko nie kręci to raczej rozrusznik, spróbuj oczyścić szczoty jak się da i wymyj ten stojan czy jak to się nazywa. może szczoty nie ruszają się na spręzynkach, albo trzeba je opuścić...regenerowałem jakiś czas temu w trabancie w taki sposób i dziala
Non Omnis Moriar...
Awatar użytkownika
selmen
Klubowicz
 
Posty: 1455
Rejestracja: 19 sie 2010, 22:08
Lokalizacja: Białystok; Czerwony Bór
Motocykl: WSK;KZ550;Fj;R1100RT;Duke II
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

Przekażnik rozrusznika część II

Postautor: coronerpl dodano: 18 lip 2012, 07:12

Witam ponownie.
Żeby zakończyć temat - winny byl jednak akumulator. Zwarcie na celi wykrył dopiero II mechanik (!!!!!!!!!!!!!!!!!!). Po wymianie aku, rozrusznik kreci i motor odpala bez problemów. Dziekuję wszystkim za porady. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
coronerpl
Klubowicz
 
Posty: 274
Rejestracja: 14 lip 2009, 11:50
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Motocykl: Lifan LF 250, Romet V 250
Tel. kom.: 459319474
Płeć: mężczyzna
Wiek: 59

Re: Przekażnik rozrusznika część II

Postautor: kingway250 dodano: 14 maja 2015, 00:54

Mam identyczny problem jak wyżej koledzy opisywali, mam kingwaya V 250, ja myślę że jesli przekaźnik tyka przy wciskaniu przycisku rozrusznika to przekaźnik działa, ja obawiam się że to silnik się zaciera, dioda będzie przygasać zawsze nawet w aucie przygasa jak się odpala, ja akumulator mam nowy i nawet jak podłanczam prostownik to przekaźnik tylko tyka, a po jeździe motorkiem jak postoi tak ze 20 minut jest jeszcze ciepły też nie odpala, a mam pytanie gdzie może byś przykręcona masa do ramy ?
kingway250
Forumowicz
 
Posty: 1
Rejestracja: 14 maja 2015, 00:42
Motocykl: Kingway V 250
Płeć: mężczyzna

Poprzednia

Wróć do Lifan LF-250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość