close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Zipp Roadstar model 2011 podsumowania

Re: Zipp Roadstar model 2011 podsumowania

Postautor: Michał_66 dodano: 30 sie 2013, 13:10

Sułek pisze:Witaj Michał_66! Powiedz mi jakie koła łańcuchowe były fabrycznie założone?No i rozwiąż tajemnicę pojemności zbiornika paliwa w twoim modelu bo na Allegro sprzedawcy podają różne rozbieżne info - raz 9,5 litra a drugi 14 litrów.Jak wiesz zamierzam się właśnie na ten model i na razie prześwietlam go pod względem technicznym bo 100% decyzja jeszcze nie zapadła.Najlepiej pasowałby mi R soft chopper ale z silnikiem 250 a niestety są tylko 125.Nitro i dyvisjony to nie moje klimaty no i pozycja za sterem z podkurczonymi korbowodami i wisisz na rękach bardzo jest męcząca :) Zippek jak na razie jest więc faworytem!

Jeżeli chodzi o przełożenie fabrycznie jest 16/45 zębów, a jeżeli chodzi o pojemność zbiornika to na pewno jest większa niż 9,5 litra jednak 14 litrów na pewno nie wchodzi bo by się przelewało ja najwięcej zatankowałem 11,5 litra i trochę jeszcze było rezerwy więc myślę ze około 12 litrów wchodzi
Michał_66
 

Re: Zipp Roadstar model 2011 podsumowania

Postautor: Sułek dodano: 30 sie 2013, 14:11

No Dzięki Michał_66! widzisz jak to praktyka weryfikuje pobożne życzenia producentów albo dilerów,teraz mam przynajmniej prawdziwy opis techniczny tego modelu. A co do twojej opcji beniamin82 to jak będę u sprzedawcy w okolicy nie omieszkam spytać o taką możliwość(zakup softa bez silnika i przesczepić mu 250 z dyvisjona) ale jestem sceptyczny co do zapału sprzedawcy do takich komplikacji bo oni,co normalne,chcą wypchnąć towar który posiadają na sklepie,ale wielkie dzięki za pomysł! :dzieki:
Sułek
Forumowicz
 
Posty: 189
Rejestracja: 19 sie 2013, 14:38
Lokalizacja: Świnoujście
Motocykl: Zip Roadstar 250, Versys X-300
Tel. kom.: 792852999
Płeć: mężczyzna
Wiek: 63

Re: Zipp Roadstar model 2011 podsumowania

Postautor: beniamin82 dodano: 30 sie 2013, 16:15

Sułek pisze:beniamin82 to jak będę u sprzedawcy w okolicy nie omieszkam spytać o taką możliwość(zakup softa bez silnika i przesczepić mu 250 z dyvisjona) ale jestem sceptyczny co do zapału sprzedawcy do takich komplikacji bo oni,co normalne,chcą wypchnąć towar który posiadają na sklepie,ale wielkie dzięki za pomysł! :dzieki:


Chyba zaleś pisał że można kupić w romecie R-150 bez silnika, więc nie daj się oszukać. A najlepiej pisz do zalesia w którym serwisie on to załatwił.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6680
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Zipp Roadstar model 2011 podsumowania

Postautor: Michał_66 dodano: 26 wrz 2013, 06:47

Czas na podsumowanie końcowe i pożegnanie z Bączkiem :(
Ponieważ przesiadłem się na coś większego czas podsumować dwa sezony Zippkiem
przebieg 28700 większych awarii nie stwierdziłem moto pali nadal od strzała z części wymienionych to tylko czujnik neutrala, łożyska w kole, uszczelnienia pokrywek regulacji zaworów, reszta to normalne sprawy eksploatacyjne czyli opona tylna klocki i szczęki hamulcowe, linka sprzęgła, olej w lagach, oraz łańcuch i zębatki.
Ogólnie jestem baaardzo zadowolony dwa sezony praktycznie bezawaryjnej jazdy moto wystawione na sprzedaż, aż żal go sprzedawać ale jak jeździ się we dwoje to jednak brakuje tej mocy no bo ile można wyciągnąć mocy z ćwiarteczki :D
Obrazek
Michał_66
 

Poprzednia

Wróć do Lifan LF-250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron