close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Lifan 250-4 części

Re: Lifan 250-4 części

Postautor: jacek.rc dodano: 14 maja 2023, 08:52

Tam jest jeden gaźnik ,na dwa gary ,synchronizację trzeba robić jak każdy cylinder ma swój gaźnik . Niestety wiedza o gaźnikach była wiedzą tajemną opanowaną przez nielicznych ,dla tego wprowadzili wtryski _bezradny . Jedno co mogę doradzić ,to przed jakimkolwiek kręceniem zrobić zdjęcie położenia rowków śrub ,później wkręcać je do oporu i liczyć ile obrotów i zapisywać ,żeby zawsze móc wrócić do "ustawień fabrycznych" . Niedawno rozebrałem gażnik w moim Superligchtcie i okazało się ,że jest cały zarośnięty jakimś syfem ,który wytwarza się z benzyny podczas dłuższych postojów . Od tego by może trzeba było zacząć . jednak wszystkie śruby regulacyjne najpierw zinwentaryzować , jak kiedyś jeździł ,to będzie jeździć ,a i filtr powietrza ,też jest i benzyny też ;) . Powodzenia ,nie będzie lekko .
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2215
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

Poprzednia

Wróć do Lifan LF-250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron