close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

regulacja gaźników

regulacja gaźników

Postautor: radekop dodano: 23 wrz 2009, 21:06

Mam pytanie dotyczące gaźnika. W jaki sposób można przeczyścić dysze?? Trzeba wyciągać gaźnik??
Chodzi o to że maszyna jedzie jakiś czas potem zaczyna sie dławić i gaśnie trzeba chwile odczekać i znowu jedzie. Świece wymienione, więc najprawdopodobniej jakiś paproch w dyszach...??
radekop
Forumowicz
 
Posty: 23
Rejestracja: 19 lip 2009, 21:21
Motocykl: Romet R250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 44

regulacja gaźników

Postautor: radekop dodano: 23 wrz 2009, 21:28

Przewód zagięty nie jest, odpowietrzenie też działa jak należy jak odkręcę kranik i śrubkę tą na spodzie gaźnika to paliwo elegancko przepływa przez gaźnik i wylewa się tym dolnym wężykiem.
radekop
Forumowicz
 
Posty: 23
Rejestracja: 19 lip 2009, 21:21
Motocykl: Romet R250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 44

regulacja gaźników

Postautor: radekop dodano: 23 wrz 2009, 21:49

jawos a możesz mi podpowiedzieć jak sprawdzić ten zaworek iglicowy i jak przeczyścić te dysze?
radekop
Forumowicz
 
Posty: 23
Rejestracja: 19 lip 2009, 21:21
Motocykl: Romet R250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 44

regulacja gaźników

Postautor: radekop dodano: 25 wrz 2009, 17:36

Niestety zrobiłem wszystko jak radziłeś gaźnik przeczyszczony ale efektu niet...Nadal da sie przejechać kilka kilometrów potem zaczyna się dusić i gaśnie trzeba odczekać kilka minut i można jechać kolejne kilka kilometrów.
Gdzie dalej szukać...?
radekop
Forumowicz
 
Posty: 23
Rejestracja: 19 lip 2009, 21:21
Motocykl: Romet R250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 44

regulacja gaźników

Postautor: eNgine dodano: 25 wrz 2009, 18:52

Sprawdź jeszcze iskry na świecach w momencie jak się dusi (może po nagrzaniu wariują przestają odpowiednio pracować - a może skoro świece wymieniałeś to same fajki/okablowanie są winne i np. przestaje pracować jeden gar).
Na twoim miejscu jeszcze spuściłbym benzynę z baku, wykręcił kranik i sprawdził drożność przewodu paliwowego. Przy okazji zamontuj sobie filtr paliwa. Jest jeszcze jedna możliwość masz chrzczoną benzynę albo coś co ją przypomina, sprawdzałeś na paliwie z innej stacji ?
Awatar użytkownika
eNgine
Sympatyk
 
Posty: 923
Rejestracja: 05 kwie 2009, 12:47
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Honda NC700XA
Tel. kom.: 503365832
Płeć: mężczyzna
Wiek: 38

regulacja gaźników

Postautor: scyzer dodano: 27 wrz 2009, 17:50

u mnie romet dlawil sie jak zalewalo gaznik i swiece (u mnie to dluzsza historia) i wynikalo to wlasnie z problemow z zaworem iglicowym wiec moze u ciebie tez cos w tym jest
scyzer
 

regulacja gaźników

Postautor: tedim44 dodano: 28 wrz 2009, 17:29

W moim nowym Romecie po przejechaniu 1000 km zrobiłem synchronizacje gaźników - różnica była zaje.....
Fachowiec który mi to robił to powiedział że jak skończy się gwarancja to można wymienić dysze na większe
oraz wzbogacił trochę mieszankę , no i romecik zmienił się - jakby nie ten motor ! a objawy miał straszne ponieważ
palił mi na jeden gar i dopiero po 2 min. włączał się drugi .
Wniosek z tego taki że w fabryce je tylko montują - a nic nie regulują . :czapa:
tedim44
Forumowicz
 
Posty: 28
Rejestracja: 10 wrz 2009, 20:27
Lokalizacja: Pomorze
Motocykl: Romet R250
Tel. kom.: 696668621
Płeć: mężczyzna
Wiek: 58

regulacja gaźników

Postautor: radekop dodano: 28 wrz 2009, 23:06

Przeczyściłem jeszcze raz gaźnik wylałem benzynę i zatankowałem świeżej i motor póki co (20km) jechał bez zarzutów :)
Dzięki za wszystkie rady.
radekop
Forumowicz
 
Posty: 23
Rejestracja: 19 lip 2009, 21:21
Motocykl: Romet R250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 44

regulacja gaźników

Postautor: Gryzli dodano: 06 kwie 2011, 00:20

Czy rozbierajac po raz pierwszy gaznik musze miec jakis zestaw naprawczy przygotowany? _boisie
Dawno juz tego nie robilem od kiedy za mlodu malucha sprzedalem _bezradny

Na jakie trudnosci sie musze przygotowac? No i czy warto zalozyc filtr stozkowy/sportowy :?:
Gryzli
Forumowicz
 
Posty: 59
Rejestracja: 30 mar 2011, 00:51
Lokalizacja: Halinów
Motocykl: Pioneer Torro
Płeć: mężczyzna
Wiek: 52

regulacja gaźników

Postautor: andrzej dodano: 06 kwie 2011, 06:33

Przy rozbieraniu gaźnika nie potrzebujesz żadnego zestawy naprawczego.

U mnie wszystkie uszczelki pozostały na miejscu, nie uszkodziłem żadnej.

Co do filtra stożkowego, to nie poradzę.
Nie wiem czy to coś da.
Awatar użytkownika
andrzej
Klubowicz
 
Posty: 1446
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:27
Lokalizacja: Bydgoszcz.
Motocykl: VStrom 650 (był R-250,NT-650)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

PoprzedniaNastępna

Wróć do Jinlun/Romet 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość