Witam.
Jak już część zapewne wie posiadam rometa r250 z 2008r.
jako że wersja oryginalna mi sie nie do konca podobała od poczatku, to motor przeszedł kilka kosmetycznych i technicznych przeróbek (wyciete katalizatory, system dopalania spalin, lekka ingerencja w elektrykę)
ale moj plan jest znacznie szerszy.
zakres planowanych czynnosci do przetrobienia jest nasepujący
1. kierownica płaska szerokosci 80cm podniesiona na toczonych riserach wysokosci 8cm (czekam na risery)
2. lusterka czarne wychodzące z brzegów kierownicy lub zostawie oryginały (w zaleznosci co bedzie lepiej wygladac i funkcjonowac)
3. tylko jedno siodło obszyte czarną prawdziwa skórą (już zrobione) - wyrzucone podnóżki pasażera.
4. wymienione tłumiki na puste krótkie (już zakupione)
5. obcięty tylni błotnik (tutaj sprawa jest b.delikatna bo juz czarny metalik jest położony na motorze) - niestety chyba bedzie trzeba to obciąć recznie brzeszczotem (czy ma ktos info czym wykonczyc obciete krawedzie -- lamówka jakas??)
6. kierunkowskazy malutkie łezki metalowe (juz zakupione)
7. rejestracja i lampa "kocie oko" mocowane do osi z lewej strony motocykla (lampa juz zakupiona - czekam na wyciecie laserem i sprofilowanie uchwytu z blachy nierdzewki - 4 mm)
8. gmole, sakwy itp juz poodkrecane.
9. z przodu bedzie guma szerokosci 120 mm z tyłu 150 lub moze nawet 160 (zalezy od funkcjonalnosci - oczekuje na wytoczenie dystansów do zebatki aby łancuch nie tarł o koło - w junaku mieliśmy kilka lat temu taki właśnie problem)
jesli ktos ma jakies sugestie to z checia przyjmę każdą - nawet najbardziej krytyczną wersję.
pozdrawiam serdecznie
ponizej link do zdjęcia i filmiku moto na jakim sie wzoruje
http://www.youtube.com/watch?v=veKdUbs5j_Uhttp://www.sjbikes.co.uk/resources/matthew$27s+jinlun+002.jpgPS. przedni zderzak myśle zosatwic pełny i go nie ciąć.