close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Problem z R-250

Problem z R-250

Postautor: selmen dodano: 18 sty 2012, 11:31

a ja tam bym zmienił zębatkę silnikową. latałem na zębach od 14-17 i przy 17 chodzi bez drgań i szybciej. 14 to była tragedia. niestety taka zębatka (17) chyba nie wejdzie do rometa (ja mam oryginalnego Jinluna). i sprawdziłbym króćce ssące czy nie ma pęknięć. zawory też bym ustawił na twoim miejscu tak jak piszą koledzy (w sumie to nie wiem, który z nich dwóch ma rację w tej kwestii :) )
Non Omnis Moriar...
Awatar użytkownika
selmen
Klubowicz
 
Posty: 1455
Rejestracja: 19 sie 2010, 22:08
Lokalizacja: Białystok; Czerwony Bór
Motocykl: WSK;KZ550;Fj;R1100RT;Duke II
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

Problem z R-250

Postautor: matrix dodano: 18 sty 2012, 15:26

Zębatki nie da się z przodu większej bo nie ma miejsca... Króćce też sprawdzałem i są jak najbardziej ok a zawory chyba fabrycznie są dobrze ustawione... Jak spr to kierowałem się tym żeby na dwóch cylindrach była taka sama wielkość
matrix
Forumowicz
 
Posty: 111
Rejestracja: 14 sty 2012, 21:42
Motocykl: Romet R-250
Płeć: mężczyzna

Problem z R-250

Postautor: Marcel dodano: 18 sty 2012, 19:03

misiuX pisze:Hmm o ile mnie pamięć nie myli to albo 105 albo 110 rozmiar, ale bardziej kojarzą mi się te 110.

Super, dzięki za info - teraz trzeba udać się do sklepu. :)
Marcel
Forumowicz
 
Posty: 29
Rejestracja: 16 maja 2011, 22:54
Lokalizacja: Niegoszowice k. Krakowa
Motocykl: Romet R250
Tel. kom.: 501360792
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

Problem z R-250

Postautor: matrix dodano: 17 mar 2012, 14:42

Zrobiło się ciepło więc mam zamiar wyregulować gaźniki domowym sposobem z wężykiem.
Teraz mam takie pytanie ile wykręcone mają być śrubki od mieszanki? (+/-)
matrix
Forumowicz
 
Posty: 111
Rejestracja: 14 sty 2012, 21:42
Motocykl: Romet R-250
Płeć: mężczyzna

Problem z R-250

Postautor: eNgine dodano: 19 mar 2012, 01:23

Śrubki te służą do regulacji składu mieszanki tylko wolnych obrotów. Skład mieszanki przy otwartej przepustnicy reguluje się położeniem iglic. Sposób z wężykiem pozwala mniej więcej zsynchronizować gaźniki - czyli ustawić podobny kąt otwarcia przepustnic w obydwu gaźnikach (służy do tego śruba łącząca przepustnice).

Co do regulacji składu mieszanki wolnych obrotów - jeśli na obrotach jałowych silnik pracuje normalnie i równo, a po włączeniu ssania obroty silnika się zwiększają i nie gaśnie - nie trzeba nic regulować.
Awatar użytkownika
eNgine
Sympatyk
 
Posty: 923
Rejestracja: 05 kwie 2009, 12:47
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Honda NC700XA
Tel. kom.: 503365832
Płeć: mężczyzna
Wiek: 38

Problem z R-250

Postautor: matrix dodano: 26 cze 2012, 19:42

Dawno nic nie pisałem. Romecik ma się dobrze, był na regulacji u znajomego mechanika i przyczyną tak małych osiągów był(tak jak myślałem) gaźnik. Był strasznie przytkany no i trochę źle wyregulowany :) Teraz Romecik spokojnie jedzie 100km/h a maxymalnie 120km/h :) Co do zatkanego gaźnika to mechanik doradził aby założyć od razu filtr paliwa więc radzę posiadaczom rometa tez to zrobić :)
matrix
Forumowicz
 
Posty: 111
Rejestracja: 14 sty 2012, 21:42
Motocykl: Romet R-250
Płeć: mężczyzna

Poprzednia

Wróć do Jinlun/Romet 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron