close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

świece iskrowe

świece iskrowe

Postautor: Peter dodano: 27 cze 2011, 23:31

Wyłącznik awaryjny? A to jakaś tokarka czy coś podobnego? Jak dla mnie awaryjny to moturki żużlowców mają na sznurku, a tu wyłącznik po to jest by wyłączać. Masz dwie możliwości albo wyłącznikiem, albo kluczykiem. Obie raczej jednakowo po prostu odcinają zapłon. Tak myślę. Nie wiem może się mylę... Jak się mylę to sympatyczni ludzie stąd mnie poprawią ;)
Awatar użytkownika
Peter
Forumowicz
 
Posty: 444
Rejestracja: 25 cze 2010, 10:07
Lokalizacja: Pi?a Wielkopolska
Motocykl: Wektor 150-3 FD, Yamaha XV750
Płeć: mężczyzna

świece iskrowe

Postautor: Marcel dodano: 04 wrz 2012, 09:29

Odświeżam nieco temat, gdyż i mnie dopadło, że padły mi obie świece.
W pobliskim sklepie zakupiłem świece z firmy "Interscooters" - o symbolu A7TC - facet polecił mi je bo jak twierdzi używa ich do tuningu serwisowanych skuterów.
Po zamontowaniu tych świec przejechałem 40km i jestem mile zaskoczony - pomimo, że nie narzekałem na NGK to na tych nowych moto lepiej pracuje zaraz po uruchomieniu, silnik jest bardziej żwawy i wyraźnie zyskał na elastyczności. V-max nie zmieniło się. Nie wiem jaka będzie ich żywotność, ale w chwili obecnej jestem z nich bardzo zadowolony.
Marcel
Forumowicz
 
Posty: 29
Rejestracja: 16 maja 2011, 22:54
Lokalizacja: Niegoszowice k. Krakowa
Motocykl: Romet R250
Tel. kom.: 501360792
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

świece iskrowe

Postautor: mike_russ dodano: 04 wrz 2012, 18:29

Natomiast co do wyłącznika "awaryjnego" to w przypadku Rometa K-125 stacyjka, rzeczony wyłacznik, oraz odłącznik zapłonu przy bocznej stopce są podpięte pod ten sam obwód - przewód wygaszenia zapłonu modułu. (czarno-biały). Sprawdzone i na schemacie, i podczas poprawek instalacji.

W związku z tym często używam do gaszenia silnika bocznej stopki. :D


Edit: 05-03-2013
W Zipie Ravenie jest tak samo - stacyjka i wyłącznik na kierownicy pod tym samym obwodem wygaszania zapłonu (czarno-biały).
Jedynie boczna stopka odcina zasilanie modułu (czarno-czerwony) - w związku z tym przerobiłem obwód na kontrolkę, a zapłon idzie "na krótko".
Ostatnio zmieniony 05 mar 2013, 18:40 przez mike_russ, łącznie zmieniany 1 raz
Awatar użytkownika
mike_russ
Sympatyk
 
Posty: 2120
Rejestracja: 12 sie 2009, 22:25
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: Zipp Raven "Dzikus"
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 13140250
Wiek: 41

Re: świece iskrowe

Postautor: adamsson dodano: 04 mar 2013, 19:22

A jaka powinna byc przerwa na swiecy? Przeczytalem caly temat, ale nie znalazlem tej informacji. Teraz jestem swiezo po wymianie swiec, na ngk C7HSA, ale zdawalo mi sie ze na nowych byla rozna przerwa, (nie mialem szczelinomierza pod reka, wiec nie moglem sprawdzic).
Awatar użytkownika
adamsson
Forumowicz
 
Posty: 57
Rejestracja: 10 paź 2012, 01:02
Lokalizacja: Lodz
Motocykl: Jinlun R-250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 41

Re: świece iskrowe

Postautor: Deamiens dodano: 04 mar 2013, 19:31

Wg. serwisówki 0.6-0.8mm.
Awatar użytkownika
Deamiens
Forumowicz
 
Posty: 1311
Rejestracja: 20 cze 2010, 20:47
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: DR800, DL1000
Tel. kom.: 696082016
Płeć: mężczyzna
Wiek: 35

Re: świece iskrowe

Postautor: Jack dodano: 04 mar 2013, 20:00

W instrukcji obsługi Rometa R 250 podają 0.6-0.7 mm.
Romet Kadet 50 -> Romet Mińsk 125 -> Romet Soft 125 -> Romet R 250 -> Yamaha FJ 1200
Awatar użytkownika
Jack
Klubowicz
 
Posty: 2241
Rejestracja: 15 cze 2012, 23:34
Lokalizacja: Podbeskidzie
Motocykl: Yamaha FJ 1200
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Poprzednia

Wróć do Jinlun/Romet 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości