Widzę, że powoli dział R250 zaczyna umierać Bo albo wszystko co miało być napisane, napisano albo nie ma już kto pisać
.
Ale nie znalazłem nigdzie nić na temat ustawiania tylnych amorków. Wiem, że się zmienia twardość ale za cholerę nie mogę ich obrócić, wyczułem pod palcami że coś jest od wewnętrznej strony. Czy to jakieś zabezpieczenie? trzeba to wykręcić , wyjąć? Muszę go trochę utwardzić bo ostatnio mi się tak rozbujał na nierównej drodze przy 120km/h, że w pewnej chwili nie wiedziałem czy jeszcze jadę czy już lecę nad asfaltem
A przy okazji. Co to może być, niewyważone kolo czy łożyska? Do 80km/h nie odczuwam nic jak zaczynam przekraczać 80 to zaczynam odczuwać lekkie drgania na kierownicy coś jak mrowienie, rośnie do 90km/h i potem już się nie zwiększa nawet przy 120km/h. Nie jest to od silnika bo jak wcisnę sprzęgło i zamknę gaz to dalej to czuję aż spadnie prędkość poniżej 90, nie są to shimmy bo puszczam kierownicę przy 110-120 i moto jedzie ładnie i równo.Coś jakby drgania pionowe. No niestety przy R 250 bez centralnej stopki to trochę trudno sprawdzić.