Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.
Jeśli koła są w osi a zębatki nie to jest coś nie teges. A jak sprawdzasz tym sznurkiem, że koła są w osi ? Szerokości opon są różne, więc nie jest to takie oczywiste. Najprościej to ustaw zgodnie z zębatkami i sprawdź, czy zostaje za tobą pojedyńczy ślad, gdy jedziesz prosto.
No więc tak, ustawiłem prawie idealnie, no tak na 99,98% jedno i drugie, test wody na drodze ok. Motorek idzie prosto tylko różnicą na znacznikach z lewej i prawej to prawie jedna kreska. Nie wiem czemu.
Staraj się jeździć tak, aby Twój umysł zdążył ogarnąć co się dzieje w okół Ciebie.
To się nie sugeruj znacznikami tylko jak idzie łańcuch na zębatkę i czy nie zostawiasz 2 śladów. Najważniejsze jest to aby łańcuch współgrał z zębatkami, bo jak łańcuch zacznie spadać to nie będzie fajnie. Jak to mówią jeździć, obserwować
Witam. Miałem motcykl Zipp Roadstar i taką samą sytuację. Koła były w osi , a łańcych chodził idealnie po zębatkach, niestety na znacznikach naciągu łańcucha różnica była troszkę ponad 1 kreskę. Pojechałem do takiego "czarodzieja" od chińczyków i powiedział, że niestety ten typ tak ma . Po prostu się z tym pogodziłem i ciszyłem się jazdą. Mogę jedynie dodać,że motocykl na drodze zachowywał się poprawnie i nie jest to tylko moja opinia ale też moich dwóch bardziej doświadczonych kolegów którzy tym motocyklem jeździli.