Nowy1111111 pisze:Druga sprawa to spalanie. Pali jakby miał silnik 1600 a nie 250. Średnio około 6 - 7 litrów na każdą setkę. Zbiornik nie przecieka, kranik trzyma paliwo. Ogólnie żadnych wycieków nie zauważyłem. Skąd więc takie spalanie ?
Dlatego potrzebuję namiarów na mechanika.
Sprawdź kolor świec - może jednak mieszanka jest za bogata, zobacz też czy nie zostawiasz śladu podczas jazdy pod silnikiem, te gaźniki mają odprowadzenie nadmiaru benzyny z komory pływakowej gumowym wężem na ziemię - jeśli np. zawór iglicowy w komorze pływakowej się zacina podczas jazdy to komora się wypełni cała paliwem i nadmiar będzie odprawadzany tym wężem, a spalanie będzie wychodziło dużo większe. Możesz też obejrzeć sam przewód gumowy czy jest suchy. Zweryfikuj też czy ssanie na gaźniku zamyka się do końca (czy możesz jeszcze go dopchnąć palcem) gdy je wyłączasz.