To ja zakończę offtop
ja skonczylem na K7,
DL1000
2002- brak regulacji przedniego zawieszenia.
2003(K3) – dodano regulator wstępnego napięcia zawieszenia. Podniesiono moc alternatora z 350 do 400W. W późniejszych egzemplarzach zmieniono osłonę pyłową siłownika sprzęgła.
2004(K4) – Przeprojektowano zestaw wskaźników i osłonę silnika. Zastosowano nowe kierunkowskazy i mocniejsze osłony dłoni. Wprowadzono regulowaną szybę oraz ulepszono lusterka dla lepszej widoczności.
2005(K5) – Kolor ramy ze srebrnego zmieniono na czarny. Nowa, cichsza obudowa sprzęgła. Dodano wyłączanie świateł przednich w trakcie startu silnika.
2007(K7) – Nowe przezroczyste soczewki kierunkowskazów i nowe pokrywy sworznia wahacza.
Boso, ale w ostrogach