close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Silnik 250 do 150

Silnik 250 do 150

Postautor: franky49 dodano: 22 paź 2019, 08:24

Witam ponownie. Wiem że o wymianie silnika była mowa, ale mam pytanie do fachowców. Mam okazje kupić za niewielkie pieniądze silnik 250 ccm taki jak wystawiają na Allegro. Czy rozstaw mocowań jest taki sam jak w Jinlunie? Czy kostki od elektryki wymagają przeróbek? Jeśli ktoś cis wie to proszę o info.

Wysłane z mojego SM-J600FN przy użyciu Tapatalka
„Non est ars mori sed vivere” („Nie sztuka umrzeć, sztuka żyć”)
Awatar użytkownika
franky49
Forumowicz
 
Posty: 64
Rejestracja: 09 cze 2019, 11:30
Lokalizacja: Spiczyn
Motocykl: ROMET 250V
Płeć: mężczyzna

Re: Silnik 250 do 150

Postautor: NIKT dodano: 22 paź 2019, 10:03

Chyba za mało danych podałeś aby ocenić czy bezproblemowo da się takiego SWAPa zrobić bo jak mniemam chciałbyś to robić na zasadzie "plug and play" ?


Boso, ale w ostrogach
"Boso ale w ostrogach"
Awatar użytkownika
NIKT
Klubowicz
 
Posty: 1560
Rejestracja: 10 lut 2013, 15:09
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Keeway Cruiser
Tel. kom.: 661557838
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

Re: Silnik 250 do 150

Postautor: franky49 dodano: 22 paź 2019, 14:20

No właśnie coś takiego jak w linku. Jestem trochę daleko od miejsca garażowania i nie mam za bardzo jak tego pomierzyć. Może ktoś się spotkał z czymś takim? Jak by udało się zeswapowac to było by najlepsze. Nie wiem jak elektryka właśnie ... przekladka do Jinlun 150-5.

https://allegro.pl/oferta/silnik-250-ju ... e=facebook


Wysłane z mojego SM-J600FN przy użyciu Tapatalka
„Non est ars mori sed vivere” („Nie sztuka umrzeć, sztuka żyć”)
Awatar użytkownika
franky49
Forumowicz
 
Posty: 64
Rejestracja: 09 cze 2019, 11:30
Lokalizacja: Spiczyn
Motocykl: ROMET 250V
Płeć: mężczyzna

Re: Silnik 250 do 150

Postautor: Set666 dodano: 23 paź 2019, 19:43

Cześć wszystkim
Przekładka to najmniejszy problem .
Gorzej z przepisami , jak byś zrobił jakąkolwiek szkodę takim motocyklem , a tym bardziej wypadek to jesteś tam gdzie słońce nie dociera jak nie zalegalizujesz tej przeróbki , a z tego co wiem to kosztuje krocie . Np w ubezpieczeniu masz pojemność 150 realnie 250 i tak samo w dowodzie . Jak ci się diagnosta , lub policjant kapnie to jesteś do połowy w dupie , jak zrobisz szkodę to nie tyle co jesteś już cały w tej dupie tylko się już w niej urządzasz . W takim przypadku OC ci nie działa i regres gwarantowany . Wydaje mi się że już pisałem coś na ten temat wcześniej .
Dopiero otworzyłem linka dołożysz 1000 i masz cala 250 bez problemowo , po co się w to pchać ? Jak sam silnik ponad 2000
Romet r 150 chopper 2009 ---> honda cb 400N 1982-->honda st 1100---> ???
Set666
Forumowicz
 
Posty: 111
Rejestracja: 24 lis 2018, 23:55
Motocykl: Honda cb 400 1983
Płeć: mężczyzna
Wiek: 38

Re: Silnik 250 do 150

Postautor: franky49 dodano: 23 paź 2019, 20:16

Po prostu pytam. Wiem ze niezgodnie z przepisami. 1/3 pojazdów na drodze jest po przeróbkach niezgodnie z przepisami. Silnik mogę mieć za parę stówek dlatego pytam.
Jedni zmieniają głowice inni zębatki a jeszcze inni wymieniają cale silniki. Wiem że można dołożyć parę zl więcej i mieć moto na legalu. Jednak to co zakazane zawsze kusi.

Wysłane z mojego SM-J600FN przy użyciu Tapatalka
„Non est ars mori sed vivere” („Nie sztuka umrzeć, sztuka żyć”)
Awatar użytkownika
franky49
Forumowicz
 
Posty: 64
Rejestracja: 09 cze 2019, 11:30
Lokalizacja: Spiczyn
Motocykl: ROMET 250V
Płeć: mężczyzna

Re: Silnik 250 do 150

Postautor: NIKT dodano: 23 paź 2019, 23:02

Większość ludzi nie bawi się w takie przeróbki bo to za droga zabawa..
Najczęściej są to dzieci mające 50ccm..

Większa część ludzi u mnie (w tym znajomi) kupują 500-600 za 2-3 tys i jeżdżą nawet bez kwitów. Ja przez 7 lat miałem 1 kontrolę trzeźwości motocyklem..

Boso, ale w ostrogach
"Boso ale w ostrogach"
Awatar użytkownika
NIKT
Klubowicz
 
Posty: 1560
Rejestracja: 10 lut 2013, 15:09
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Keeway Cruiser
Tel. kom.: 661557838
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

Re: Silnik 250 do 150

Postautor: franky49 dodano: 24 paź 2019, 09:46

Widzę ze wpisem obudziłem różne skrajne emocje. Jestem w GB i mam możliwość kupienia takiego silnika jak w linku za 400 zł. Zawsze to kusi żeby dokonać swapa. O konsekwencjach raczej nikt się nie zastanawia. Czy się skuszę - zobaczę..

Wysłane z mojego SM-J600FN przy użyciu Tapatalka
„Non est ars mori sed vivere” („Nie sztuka umrzeć, sztuka żyć”)
Awatar użytkownika
franky49
Forumowicz
 
Posty: 64
Rejestracja: 09 cze 2019, 11:30
Lokalizacja: Spiczyn
Motocykl: ROMET 250V
Płeć: mężczyzna

Re: Silnik 250 do 150

Postautor: Set666 dodano: 24 paź 2019, 16:33

Jeśli to jest kompletny działający silnik to bym się nie zastanawiał tylko kupował nawet do dalszej sprzedaży z dobrym zyskiem
Romet r 150 chopper 2009 ---> honda cb 400N 1982-->honda st 1100---> ???
Set666
Forumowicz
 
Posty: 111
Rejestracja: 24 lis 2018, 23:55
Motocykl: Honda cb 400 1983
Płeć: mężczyzna
Wiek: 38


Wróć do Jinlun/Romet 150

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość