close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

silnik

silnik

Postautor: jacek dodano: 04 wrz 2009, 11:36

czy moze ktoś wie czy do chalengera 200 pasuje silnik 250 dwucylindrowy lub jednocylindrowa a zato dwutłokowy i z jakiego motorka a moze ktoś wie gdzie takiego silnika szukać?
jacek
 

silnik

Postautor: Luca dodano: 07 wrz 2009, 11:15

Nie słyszałem by ktoś robił taką modyfikację.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 4986
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250>XVS1100>GL1500
Płeć: mężczyzna

silnik

Postautor: jacek dodano: 07 wrz 2009, 13:54

chciałby mu dodać troche mocy o ile sie uda narazie szukam porad
jacek
 

silnik

Postautor: Luca dodano: 07 wrz 2009, 15:27

Najprościej i najtaniej to sprzedać i kupić mocniejszy.
Zakup drugiego silnika i zamontowanie go w ramie może wyjść znacznie drożej. No ale jeśli sam masz jakiś warsztacik, spawarkę i lubisz dłubać to można się pobawić. Natomiast jak masz komuś zlecić taką modyfikację to szkoda kasy bo tanio nie będzie a efekty do kosztów nie będą adekwatne.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 4986
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250>XVS1100>GL1500
Płeć: mężczyzna

silnik

Postautor: LEFTHANDY dodano: 25 wrz 2009, 15:13

Sprawdź najpierw czy mocowania w ramie będzie trzeba przerobić i czy zmieści się w ogóle tam. Po mierz sobie wszystko najpierw i po kombinuj jakby to tanio zrobić.

Ja myślę nad kupieniem silnika do LF400 i podmiankę w mojej Rude Bettie. Tyle, że muszę zamówić sobie kompletnie nową ramę.
Teraz sprawdzam, czy da radę przerobić przeniesienie napędu z wału na łańcuch. Bo LF400 ma wałek cardana i bym musiał wziąć cały silnik z tym wałkiem i wahaczem. A nie chcę. Chopper bez łańcucha to nie jest prawdziwy chopper. :D
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

silnik

Postautor: moto1969 dodano: 21 kwie 2010, 12:45

Hello, mam taki problem, może ktoś z forumowiczów orientuje sie jaki są dokładne nastawy luzów zaworowych i jak je ustawić , na którym znaku koła zamachowego by było oki, pozdrawiam :czapa:
moto1969
Forumowicz
 
Posty: 7
Rejestracja: 02 kwie 2008, 14:21
Motocykl: kingway ch200
Płeć: mężczyzna

silnik

Postautor: herrmannek dodano: 25 maja 2010, 21:37

aż zobaczysz coś takiego |T , najlepiej kręcić kołem bo łatwo przeskoczyć. Oba zawory na 0.05. Można kombinować z innymi ustawieniami, te są wzięte z angielskiej instrukcji...
herrmannek
 


Wróć do Challenger 200

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron