close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Ratujcie :) Nie mogę zapalić...

Ratujcie :) Nie mogę zapalić...

Postautor: facet.na.motuuuurze dodano: 30 maja 2008, 00:34

ja podlaczylem do swiatla stop. (te lampki w kuferkach).
facet.na.motuuuurze
 

Ratujcie :) Nie mogę zapalić...

Postautor: Shipp dodano: 30 maja 2008, 00:38

Ja mam podłączone do pozycyjnych, świecą zawsze kiedy włączę światła.
Shipp
Forumowicz
 
Posty: 1345
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:42
Motocykl: .

Ratujcie :) Nie mogę zapalić...

Postautor: Luca dodano: 02 cze 2008, 11:16

Czym prędzej naładuj akumulator bo ci zasiarczeje. Rozładowałeś go częstym zapalaniem i teraz go podłącz pod ładowarkę. Jak nie masz to sobie kup , przyda się na zimę, ewentualnie pośmigaj gdzieś na trasie przez parę godzin to się trochę podładuje.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 4992
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250>XVS1100>GL1500
Płeć: mężczyzna

Ratujcie :) Nie mogę zapalić...

Postautor: herrmannek dodano: 02 cze 2008, 16:53

Można ładować samochodową?
herrmannek
 

Ratujcie :) Nie mogę zapalić...

Postautor: Shipp dodano: 02 cze 2008, 17:00

Można, ale w przewód do plusa pomiędzy prostownikiem a aku wepnij żarówkę 12V 21W, bo inaczej rozwalisz sobie aku.
Żarówka po pierwsze, zadziała jak opornik i wyreguluje dostarczany prąd, po drugie, zadziała jako wskaźnika naładowania, tzn. im słabiej świeci, tym mniej prądu przez nią przepływa, a więc jest mniejszy pobór przez aku co ostatecznie oznacza, że aku jest naładowany. Jak będzie ledwo się żażyc, to aku można uważac za naładowany.
Shipp
Forumowicz
 
Posty: 1345
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:42
Motocykl: .

Ratujcie :) Nie mogę zapalić...

Postautor: herrmannek dodano: 02 cze 2008, 17:15

jak posiedzi jeszcze z 2 dni to się stanie tragedia ? Woltomierz w moim C200 pokazuje 12 volt, zaraz pójdę zmierzę czymś dokładniejszym...
Chcę sobie coś stąd wybrać albo do sklepu się przejść
http://moto.allegro.pl/search.php?strin ... =1&order=d
ale jak mus to mus, żarówka i jakaś oprawka się znajdzie chyba....
herrmannek
 

Ratujcie :) Nie mogę zapalić...

Postautor: herrmannek dodano: 02 cze 2008, 17:26

Woltomierzowi w c200 ufać nie można... Sprawdziłem napięcie tym samochodowym mierniczkiem do akumulatora i ładowania z 3 diodami. Jestem na czerwonym z lekkim żółtym...

UPDATE 2:
Wykręciłem aku, celle są wypełnione elektrolitem prawie pod sam sufit, natomiast kreski z przedziałem zalecanego poziomu są znacznie niżej... Coś trzeba z tym zrobić przed ładowaniem? Wokół korków są ślady jakiejś cieczy...
herrmannek
 

Ratujcie :) Nie mogę zapalić...

Postautor: Luca dodano: 03 cze 2008, 10:19

herrmannek pisze:Wykręciłem aku, celle są wypełnione elektrolitem prawie pod sam sufit, natomiast kreski z przedziałem zalecanego poziomu są znacznie niżej... Coś trzeba z tym zrobić przed ładowaniem? Wokół korków są ślady jakiejś cieczy...

Jak elektrolitu jest powyżej kreski max to trzeba czystą strzykawką wyciągnąć ten nadmiar elektrolitu. Na strzykawkę nakładasz kawałek wężyka i odsysasz :P
Jak jest za dużo elektrolitu to może ci go podczas jazdy wychlapać na motocykl i elektrolit zeżre farbę, chrom itp.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 4992
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250>XVS1100>GL1500
Płeć: mężczyzna

Poprzednia

Wróć do Challenger 200

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość