close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

wymiana zębatki

wymiana zębatki

Postautor: senekkorzenna dodano: 29 kwie 2009, 06:53

Wczoraj wieczorem cuda wykonywałem i szukałem rozwiązań aby bez pod szlifowania dekla założyć zębatkę i w końcu się udało chociaż jest to wyższa szkoła jazdy.
Wyskoczył jednak jeszcze jeden problem ponieważ okazało się że łańcuch jest za krótki tak że biorę go do sklepu aby dokupić dwa ogniwa.
senekkorzenna
 

wymiana zębatki

Postautor: barney-73 dodano: 07 sie 2009, 13:09

Witam Wszystkich
Na wiosne zakupiłem sprzeta i po lekturze na foryma zakupiłem zębatki i chcę dokonac wymiany.
Czy kolega facet.na.motuuuurze może wstawiś fotki przy instrikcji.
Jestem początkujący w tych sprawach i chcę mieć pewność.
Pozdrawiam wszystkch
Barney

-- Dzisiaj, 15:03 --

Dzięki za brak odzewu, ale podjąłem się już wymiany obu zębatek. Zajęło mi to 2,5h z dojazdem do pobliskiego warsztatu, aby odkręcić zębatkę od uchwytu na kole.
Jak dla mnie to różnica jest szokująca - płynna jazda, dłuższe biegi i bardzo duża redukcja drgań - motor nie do poznania.
Ale zauważyłem coś innego - mam spalanie na poziomie 4,5 5 l/100km, ale chyba to już było wcześniej, nie dokonywałem obliczeń.
Czy może mi ktoś, coś poradzić jak się mam do tego zabrać.
barney-73
 

wymiana zębatki

Postautor: skopi dodano: 19 sty 2010, 23:34

4,5-5 l/100!1 to chyba coś nie tak z komorami w gaźniku moj pali przy ekonomicznej jeździe nie przekraczając 90na odz - 2,4-2,6 /100

-- EDYTOWANY Dzisiaj, 16:34 --

U mnie nie mam zbyt dużego pola manewru z przełożeniem żębatek- zdawcza 14 zębów margines do obudowy ok 2mm a więc 15 żebów już wejdzie na styk z ryzykiem obcierania o korpus więc kicha, z tyłu ewentualnie mniejszą ale wtedy bedzie napierdzielać po ślizgaczu chyba że wykombinować jakąś prowadnicę na ślizgaczy z kwasuwy?/ cholera sam nie wiem . Ostatnia ewentualność założyć wyższą oponę i bezie to samo prawie ale koszt dużo wyższy :mur: :mur:
Awatar użytkownika
skopi
Forumowicz
 
Posty: 1181
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: Fastran FR250-3
Tel. kom.: 792108065
Płeć: mężczyzna
Wiek: 59

wymiana zębatki

Postautor: barney-73 dodano: 26 mar 2010, 12:34

Okazało sie że patrzyłem na licznik tzw dzienny, a on mi sie blokował i stąd taki wynik.
Jak zliczyłem z licznika "całościowego" to jest jakieś 3-3,5, a że nie jeżdżę ekonomicznie, to myślę ż jest akceptowalne.
barney-73
 

wymiana zębatki

Postautor: herrmannek dodano: 08 kwie 2010, 11:16

3-3,5 jest spoko. To moto lubi wolną jazdę, jak jedziesz na maksa to 3,5 będzie palił :) Jak do licznikowej 80 to poniżej 3 też się czasami uda.
herrmannek
 

Poprzednia

Wróć do Challenger 200

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość