Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.
Dotarcie nie jest problemem tylko obroty jakie miałeś przy 70-80 km/h on miał niższe przez co silnik nie cierpiał. Oszczędzanie silnika na dotarciu to właśnie nie nadwyrężaniem go obrotami jak i staranie się dochodzić do bezpiecznie wysokich powoli.
Ja zmieniłem zębatki z przodu na 17 a z tyłu na 35 obie ze sklepu podanego we wcześniejszych postach od hondy 125. Wibracie są dużo mniej dokuczliwe, 5-kę traktuję jak nadbieg. Równo i bez dokuczliwych wibracji na prostych jadę spoko 80 km/h przy obrotach jeśli obrotościomierz dobrze pokazuje 5500 z rezerwą na manetce/proba rozpędzenia na prostej to spoko 130 km/h tylko wtedy wirbacje stają się dokuczliwe/ ale można uciec lub wyprzedzić. Ale za to na 1 biegu nie idzie wolniej jechać jak 20 km/h. Zębatki zmieniłem już przy 500 km na liczniku jakoby godząc się na utratę gwarancji jak sprawdzą.
Hej, Jacku! I jak zębatki? Też myślę o podmianie obu(przednią już mam, ale nie założoną), dużo po mieście jeżdżę więc może nie warto tylniej zmieniać, jeśli mam mieć kłopoty z jazdą w korkach...
Po przeczytaniu wszystkich informacji na temat wymiany zębatek zdecydowałem się na wymianę, zamówienie wysłałem do sklepu o którym mowa w postach. Niestety dzisiaj otrzymałem wiadomość iż 17 stka jest niedostępna i będzie na magazynie w czasie 4 do 6 tygodni (jest to przy obecnej pogodzie cała wieczność) więc zdecydowałem się na 16 tkę którą mi zaproponowano. Przesyłkę otrzymam prawdopodobnie jutro. Po wymianie napiszę coś o efektach.
Ja zamówiłem dzisiaj w serwisie Yamahy na Rydla i jutro mam ja odebrać przed drugą.Do mojej z 150 podchodzi zębatka 4.28x18x20 od Hondy sprawdzał to sprzedawca z katalogiem gdzie były podane wymiary a ja swoją zębatkę miałem ze sobą ponieważ ją wymontowałem. Rozmawiałem tez z mechanikiem który stwierdził że przy małej zębatce z tyłu ślizgi łańcucha będą sie zużywały ze względu na mocniejsze tarcie i dlatego lepiej jest założyć optymalnie większą zębatkę z przodu.
no tak ale w moim moto optymalna wielkośc to 17 zębów bo większa nie wejdzie wiec pomogłem sobie zębatką tylna dalem mniejszą o3 zeby a ze sie zetrze szybciej ---to sie szybciej wymieni przecież to nie jest na lata
Ja niestety 17 nie otrzymałem, bo nie ma na magazynie i żeby nie czekać 4-6 tygodni założyłem z przodu 16 a z tyłu 35. Zębatki pasowały idealnie bez żadnych przeróbek. W przyszłości mam zamiar zmienić przód na 17 ale jak na razie efekty są znakomite,a czekać 6 tygodni przy takiej pogodzie to trochę za długo.