Niestety my mamy podwójną rurę wydechową, poza tym to identyczny, ale trzeba uważać by nie kupić wersji ze wstecznym,
http://allegro.pl/item750593025_quad_si ... 22_km.html
http://allegro.pl/item757653084_quad_si ... 24_km.html 250 ze wstecznym, choć nie jestem pewien czy to rzeczywiście 250, wsteczny tez się czasem przydaje, zębatki zmienić i okej...
Jest jeszcze wersja silnika 169fml z antydrganiem tylko nie wiem czy będzie pasować czy ramy by nie trzeba było przerabiać, dokładniej tego odkręcanego kawałka w dolne przedniej części
mam gdzieś rzut z boku naszego z wymiarami
w sumie to chyba ze 3 wersje naszej 200 są - nasza z popychaczami -> z łańcuszkiem rozrządu -> z antydrganiami ale inny kształt z przodu przynajmniej
Generalnie pełno tego w necie ale żeby być pewnym trzeba chyba podjechać i pomierzyć ręcznie, 250 tez może maja podobne mocowania miałem tez blueprinta(schemat) rzędowej 250 ale posiałem...
są też zestawy 200->250 ale nie wiem czy do naszego silnika... 163fml w nazwie naszego jest wymuszone przez "Chinską Normę" więc połowa silników ma tę samą nazwę , choć silniki rożnych producentów wyglądają prawie identycznie wiec może są do pewnego stopnia zamienne...
http://www.diytrade.com/china/4/product ... 250CC.html
w sumie 250 z jednego garnka i brak wibracji by mnie zadowolił.. byle powyżej 100 jechał bez przesilenia jednostki.... opcji jest dużo a nasz silnik jest super popularny, wiekszosc quadow i chinskich krosow na tym jeździ.. u nas mało popularne wszędzie indziej cruiserów prawie nie ma tylko takie motongi...
http://www.diytrade.com/china/4/product ... 250CC.html