Byłem dziś oglądać Cruiserka 250 z 2007.
Zadbany, koła wyważone, nowy akumulator itd.
Właściciel mówił że dał nowy łańcuch O-Ringowy, ale jest on niby za szeroki i gdzieś pod pokrywą zębatki lekko czasem ociera.
Był z tym w serwisie i tak mu powiedzieli ,"bardzo mały luz techniczny".
Trochę mnie to zastanowiło. Mam nadzieję że to może zbyt mocny naciąg albo coś.
A jeśli nie to po prostu kupię nowy zwykły łańcuch i wymienię.
Natomiast pytania są trzy:
1) Czy to jest możliwe żeby łańcuch pasował na zębatkę tylną a był za szeroki na wejściu na zębatkę zdawczą? Ktoś tak miał?
2) Jeżeli jest to możliwe to proszę o podanie mi namiarów na nowy seryjny łańcuch do Cruiserka 250.
3) Pytanie dotyczy opon, mam w romeciku w tej chwili nowego dunlopa dętkowego i chciałbym go przełożyć do cruiserka na przód (taki sam rozmiar).
Ale nie wiem jakie tam są felgi i czy można tak zrobić. (znaczy dętkową oponę na bezdętkową felgę)
Jak dobrze pójdzie to na kotlinie pojawię się Cruiserkiem.
Trzymać kciuki!!!