close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Wiosenne serwisowanie Cruisera...

Re: Wiosenne serwisowanie Cruisera...

Postautor: krysz dodano: 11 maja 2018, 19:11

Zakupy robiłem w tej firmie (przedwczoraj), dziś pozamykali wszystkie aukcje prócz rowerowych (Komunie św. :) ). Rozmawiałem z nimi; mają mało ludzi obsługi i nie wyrabiają z wysyłkami.
http://allegro.pl/uszczelka-glowicy-scm ... YmE1M2U%3D
"Nieważne jaki masz motocykl, ważne gdzie nim byłeś"
http://chomikuj.pl/krysz2/Podr*c3*b3*c5 ... uiser*27em
Awatar użytkownika
krysz
Klubowicz
 
Posty: 1052
Rejestracja: 21 cze 2011, 21:52
Lokalizacja: Łosice
Motocykl: Keeway250, NC750 i Gucio 125
Tel. kom.: 602433923
Płeć: mężczyzna

Re: Wiosenne serwisowanie Cruisera...

Postautor: jacek.rc dodano: 11 maja 2018, 20:28

U mnie właśnie to małe łożysko się wysypało ( zmielone totalnie) ,i po resztkach blaszek myślałem ,że było to łożysko ZZ _bezradny ,i takie kupiłem . Zastanawiam się po co tam byłby ten zimering ?? . Natomist to co znalazłem w misce olejowe to był oring średnicy około 10 mm i też nie wiem skąd się tam wziął ?? .
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 1647
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750
Płeć: mężczyzna

Re: Wiosenne serwisowanie Cruisera...

Postautor: krysz dodano: 11 maja 2018, 21:03

jacek.rc pisze:U mnie właśnie to małe łożysko się wysypało ( zmielone totalnie) ,i po resztkach blaszek myślałem ,że było to łożysko ZZ _bezradny ,i takie kupiłem . Zastanawiam się po co tam byłby ten zimering ?? .

Uszczelniacz za łożyskiem zamontowali, żeby olej nie wyrzucało gniazdem po wysprzęgliku... sama górna zaślepka nie uszczelni.
"Nieważne jaki masz motocykl, ważne gdzie nim byłeś"
http://chomikuj.pl/krysz2/Podr*c3*b3*c5 ... uiser*27em
Awatar użytkownika
krysz
Klubowicz
 
Posty: 1052
Rejestracja: 21 cze 2011, 21:52
Lokalizacja: Łosice
Motocykl: Keeway250, NC750 i Gucio 125
Tel. kom.: 602433923
Płeć: mężczyzna

Re: Wiosenne serwisowanie Cruisera...

Postautor: beniamin82 dodano: 11 maja 2018, 21:06

W cruiserze uszczelniacz był na wysprzegliku. Od góry. Gdy zaczął przypuszczać to cieszyłem się że przez 30km nie pozbyłem się całego oleju...
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 5845
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 36

Re: Wiosenne serwisowanie Cruisera...

Postautor: jacek.rc dodano: 12 maja 2018, 09:02

krysz pisze:Uszczelniacz za łożyskiem zamontowali, żeby olej nie wyrzucało gniazdem po wysprzęgliku

Racja ,w takim razie kupię nowe łożysko otwarte i ww wymieniony zimering ,Wymiary podałeś to super . A ,jeszcze doszedłem ( :D ) ,do tego skąd ten O-ring :_hura: ,otóż trzeba go założyć na króciec pompki oleju i obudowa dociska go do dziury prowadzącej do filtra oleju .
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 1647
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750
Płeć: mężczyzna

Re: Wiosenne serwisowanie Cruisera...

Postautor: krysz dodano: 12 maja 2018, 11:32

Nie kupuj drugiego łożyska... ja zamontowałem kryte, jedynie z jednej strony wyrwałem kryjący plastyk. Oczywiście łożysko ma być odkryte od wewnątrz, jak widać na mojej fotce, będzie smarowane olejem i przy okazji częściowo uszczelni (plus zimmering).
"Nieważne jaki masz motocykl, ważne gdzie nim byłeś"
http://chomikuj.pl/krysz2/Podr*c3*b3*c5 ... uiser*27em
Awatar użytkownika
krysz
Klubowicz
 
Posty: 1052
Rejestracja: 21 cze 2011, 21:52
Lokalizacja: Łosice
Motocykl: Keeway250, NC750 i Gucio 125
Tel. kom.: 602433923
Płeć: mężczyzna

Re: Wiosenne serwisowanie Cruisera...

Postautor: krysz dodano: 14 maja 2018, 11:48

Trochę nie w temacie, ale o Cruiserze w związku z ostatnimi podwyżkami cen paliw.
Siedząc wczoraj w pracy przeglądałem sobie fotki z podróży i natrafiłem na takie (rok 2014, z DaJanem do Grecji):
Rumunia, śr. spalanie 2,39 l/100km
Obrazek
i Bułgaria, śr. 2,37 l/100
Obrazek
"Nieważne jaki masz motocykl, ważne gdzie nim byłeś"
http://chomikuj.pl/krysz2/Podr*c3*b3*c5 ... uiser*27em
Awatar użytkownika
krysz
Klubowicz
 
Posty: 1052
Rejestracja: 21 cze 2011, 21:52
Lokalizacja: Łosice
Motocykl: Keeway250, NC750 i Gucio 125
Tel. kom.: 602433923
Płeć: mężczyzna

Re: Wiosenne serwisowanie Cruisera...

Postautor: jacek.rc dodano: 30 cze 2018, 21:47

Kurna może uda się rozwiązać problemy z zapłonem w Cruiserkach .Właśnie jestem po rozmowie z Kryszem ,bo zgłupiałem :swir: .Otóż wychodzi na to ,że w Cruiserach z wtryskiem zapłon na pierwszy cylinder jest w innym miejscu po podłączeniu sondy lambda ,a w innym po jej odłączeniu .Wtryski za to chodzą cały czas tak samo (raczej ,sprawdzone po objawach ) .Prawdopodobnie w gaźnikowych była inna kolejność zapł . (np 1,2 ) , a w wtryskowych inna (2,1) _bezradny .Stąd też wzięła się trzecia cecha na kole zamachowym .Bo przy złym (dobrym ,ale innym _boisie ) ustawieniu silnik chodzi ,ale w jednym cylindrze dochodzi do spalania częściowego . Masakra ,ale nie odpuszczę :ganja: .
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 1647
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750
Płeć: mężczyzna

Re: Wiosenne serwisowanie Cruisera...

Postautor: krysz dodano: 01 lip 2018, 16:21

Taka dodatkowa uwaga w temacie;
koło magnesowe w wersji FI
Obrazek
i w wersji gaźnikowej:
Obrazek
Jak widać na pierwszej fotce na kole punktów impulsowych jest więcej, a więc sterownik dostaje też dużo więcej impulsów. Na pewno część z nich to punkt wtrysku paliwa...
Mając zamontowaną instalację wtryskową zauważyłem, że na świecy iskra pojawiała się przynajmniej dwa razy częściej na jeden cykl pracy silnika. W wersji gaźnikowej iskra pojawia się tylko raz przed GPZ po suwie sprężania.
"Nieważne jaki masz motocykl, ważne gdzie nim byłeś"
http://chomikuj.pl/krysz2/Podr*c3*b3*c5 ... uiser*27em
Awatar użytkownika
krysz
Klubowicz
 
Posty: 1052
Rejestracja: 21 cze 2011, 21:52
Lokalizacja: Łosice
Motocykl: Keeway250, NC750 i Gucio 125
Tel. kom.: 602433923
Płeć: mężczyzna

Re: Wiosenne serwisowanie Cruisera...

Postautor: jacek.rc dodano: 02 lip 2018, 10:07

Iskra w EFI jest za każdym razem gdy tłok jest u góry . Trzeba zacząć szybko kręcić wałem ( kluczem) ,żeby comp odczytał to jako próbę odpalenia ,potwierdza to włączeniem pompki paliwa . Właśnie podczas takich prób doszedłem ( :rotfl: ) , do tego jak sonda podpięta ( przy ściągniętej obudowie górnego koła rozrządu ) ,to iskra jest w miejscu o 180 st przesuniętym w stosunku do cechy na głowicy . Rozrząd ustawiałem ,gdy nie miałem założonej rury ( i sondy) i wtedy iskra była dokładnie na cesze _bezradny .Znajdę czas to znowu przestawię zapłon (oba ustawienia są bezkolizyjne ) i zdiagnozuję pacjenta :aniol: . :D
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 1647
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750
Płeć: mężczyzna

PoprzedniaNastępna

Wróć do Cruiser 250



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość