To by pasowało. Stopień sprężania, czyli 9,4 mnożymy przez współczynnik dla silników ZI (z zapłonem iskrowym
) wynoszący 1,2 co daje nam nominalną wartośc ciśnienia sprężania 11,28 bar.
Czyli "nominał" wynosi 11 bar.
Minimum 10.
Masz ok.9. Ale równo. Powinien już lekko brać olej. No cóż. Pozostaje wyżej opisana "próba olejowa".
We wcześniejszych postach pisałeś o zapachu benzyny w spalinach. Czyli zalewa go. Do tego słabsza "kompresja" nie ma nic wspólnego. Tutaj coś jednak siedzi w układzie wtryskowym i jego wysterowaniu. Chyba nie pozostaje nic innego, jak poczekać na ten sławetny czujnik temperatury, ponieważ wsadzanie oporników "uśrednia" wyniki, przez co moto pracuje jak gdyby w trybie "awaryjnym" analogicznie, jak to ma miejsce w samochodach. Czyli spada moc, wzrasta zużycie paliwa itd., ale silnik jest na chodzie.
Coś mi się wydaje, że masz tam nieźle "pokminione" w tym motocyklu. Trochę dużo tych "przypadłości" jak na jednego użytkownika
.
Kurczę, czy ktoś z pozostałych użytkowników cruisera mierzył ciśnienie sprężania? Może warto podać tak dla porównania?
P.S. No i teraz zacznie sie ogólnoKCMowskie sprawdzanie ciśnienia w cruiserach