Jak już pisałem:
"Jak silnik zimny to pali i jest suuuper ale jak się rozgrzeje to traci ciśnienie bo zawory się nie domykają.
Brat tak miał w swoim.
Sprawdziliśmy: iskrę (czy jest), wymieniliśmy filtr paliwa, wyczyściliśmy filtr powietrza,wymiana świecy, wyjęty i wyczyszczony gaźnik oraz wyregulowany, wyczyszczony filtr w kraniku, przewody paliwowe przedmuchane, zbiornik wypłukaliśmy ale nadal było to samo.
Więc ponowne rozebranie motocykla i regulacja zaworów (niby miały luz dobry ale szczelinomierz wchodził w miarę bez oporu zbytniego, podkręciliśmy i wchodził ale ze znacznym oporem) i problem się skończył teraz odpala czy zimny czy ciepły zarówno ze startera nożnego jak i z guzika
Tylko przy tym pamiętać aby ustawić wałek ze znacznikiem aby cylinder był we właściwym położeniu bo tak to któryś z zaworów będzie uchylony.
Sprawdź ciśnienie sprężania na obu cylindrach jak ma poniżej 6 bar bo najprawdopodobniej musisz wyregulować zawory, SPRAWDZAMY CIŚNIENIE NA ZIMNYM SILNIKU.
Wtryskiwacze , nierówna praca silnika, spadek mocy, szarpanie podczas jazdy itp. - wykręcasz z silnika i kręcisz rozrusznikiem (wtryskiwacz podpięty do paliwa i prądu), jak kapie szrot, jak daje ładną mgiełkę dobry."