close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Łożyska główki ramy

Re: Łożyska główki ramy

Postautor: Michał_66 dodano: 11 sty 2015, 11:39

to zmień polecam 15W castrola ja tak zrobiłem w Zippku
Michał_66
 

Re: Łożyska główki ramy

Postautor: jacek.rc dodano: 11 sty 2015, 12:02

Sory, jestem ze wsi :swir: ,a po co wymieniać olej w lagach i jak poznać kiedy już trzeba ??.
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2213
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

Re: Łożyska główki ramy

Postautor: Michał_66 dodano: 11 sty 2015, 12:41

jacek.rc pisze:Sory, jestem ze wsi :swir: ,a po co wymieniać olej w lagach i jak poznać kiedy już trzeba ??.

olej w lagach tak jak każdy inny olej też się zużywa łapie wilgoć i tak dalej i traci swoje właściwości więc tak jak i płyn hamulcowy czy też płyn chłodniczy jak masz moto chłodzone cieczą tak i olej w lagach zmienia się co dwa sezony można też wymienić np. na twardszy jeżeli masz uczucie że moto za bardzo nurkuje przy hamowaniu albo w drugą stronę kiedy moto jest za twarde :D :D oleje są 5W 10W 15W itd czym wyższe oznaczenie tym twardszy
Michał_66
 

Re: Łożyska główki ramy

Postautor: Luca dodano: 12 sty 2015, 10:02

krysz pisze:Podczas ostatniej przejażdżki w ubiegłym roku też na dziurach zaczęło mi stukać... ale od razu kombinowałem, że to wina oleju w lagach, bo luzu w główce ramy też nie wyczułem. Po wymianie oleju stuki zniknęły.

Jest prosty sposób na to by przekonać się, czy na główce ramy jest luz. Najlepiej na postoju złapać kierownicę obiema rękami, mocno wcisnąć przedni hamulec i energicznie szarpać kierownicą do przod i do tyłu.
Jeśli półki będą choć minimalnie przemieszczać się względem główki ramy to mamy luz, który należy jak najszybciej zlikwidować.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 4982
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250>XVS1100>GL1500
Płeć: mężczyzna

Poprzednia

Wróć do Cruiser 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości