jacecek pisze:krysz pisze: na dziurach zaczęło mi stukać... ale od razu kombinowałem, że to wina oleju w lagach, bo luzu w główce ramy też nie wyczułem. Po wymianie oleju stuki zniknęły. Zalałem olejem mineralnym 15W.
U mnie było podobnie - po wymianie oleju w lagach zniknęły stuki występujące m.in. przy pokonywaniu nierówności ("policjantów" leżących na osiedlowej drodze). Ja wymieniłem na olej Fork Oil 15 W Castrola.
Zanim zabierzesz się za rozbieranie i wymianę łożysk główki ramy może rozważ wymianę oleju w przednich amortyzatorach - robota napewno łatwiejsza i tańsza .
Michał_66 pisze:beniamin82 pisze:Zacznę więc od wymiany oleju w lagach, po 8latach może być to koniecznie potrzebne
to Ty Beniu przez osiem lat oleju w lagach nie zmieniłeś o kurna
Michał_66 pisze:to zmień polecam 15W castrola ja tak zrobiłem w Zippku
A ktoś mi powie ile wchodzi tego oleju do lagi?
Serwisówka niestety ani słowem nie wspomina o fork oil...
I tak się jeszcze zastanawiam czy koniecznie kupować markowy Castrol 15W czy też wziąć markowy Orlen Amortyzol 15W...