close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Lifan V400

Lifan V400

Postautor: senekkorzenna dodano: 27 kwie 2009, 21:29

Nie mam pojęcia jak nasi kalkulują ceny motocykli ponieważ w Podgrodziu stoi Romet 400 wystawiany w Hamburgu w zeszłym roku i oni za niego chcą 20 tyś.
Paranoja i brak analizy rynku.
Swoja drogą Romet doszedł do kapitału zakładowego 70 mil zł nie wysilając się zbytnio.
Po spotkaniu z sprzedawcami dyrekcja ogłosiła że interesuje ją tylko sprzedaż skuterów i małych motocykli .
Nie wiem czy sobie nie zdają sprawy jakie jest zapotrzebowanie na większe silniki nawet do 650cc i jest to ogromny rynek pod warunkiem ze ceny będą mniejsze o połowę od Japończyków.
Nie jest tez tajemnica ze Chińczycy dysponują takim panelem choć by i Kingway ma silniki 700cc które montuje w kładach ,silnik nie jest stosunkowo duży i spokojnie zmieścił by się w ramę choppera albo strita.
senekkorzenna
 

Lifan V400

Postautor: Luca dodano: 28 kwie 2009, 09:45

[quote="senekkorzenna"]Nie mam pojęcia jak nasi kalkulują ceny motocykli ponieważ w Podgrodziu stoi Romet 400 wystawiany w Hamburgu w zeszłym roku i oni za niego chcą 20 tyś.[quote]
Widziałem tego Rometa jak go wyciągali z paczki. Mają jednego to go cenią :D
Władze Rometa nastawiły się tylko i wyłącznie na zysk, mają dwukrotną przebitkę na małych bzykach to i na większych sprzętach by tak chcieli.
Moim zdaniem zostaną przy małych komarkach a większymi sprzętami zajmie się konkurencja.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 4986
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250>XVS1100>GL1500
Płeć: mężczyzna

Lifan V400

Postautor: Shipp dodano: 28 kwie 2009, 10:27

No niestety, 20 tys za nowe chińskie 400ccm czy np. 5 letniego Draga 1100? Wybór jest prosty. Argumentem za kupowaniem chińskich motocykli jest ich niska cena w stosunku do wiekowego odpowiednika japońskiego w tej cenie. Jednak wiekowy i zużyty a używany to są dwie różne sprawy. Motocykl używany, młodszy niż jakieś 8-10 lat w dobrym stanie zawsze będzie alternatywą dla nowego chińskiego, tym bardziej, że nie można nawet mówic o odpowiedniku ze względu na większą pojemnośc skokową i moc silnika. Romet na pewno przegra na rynku z używanymi motocyklami japońskimi. Żeby myślec poważnie o sprzedaży trzeba cenę ustawic w wysokości do 12-13 tys, bo tylko za te pieniądze nie ma japońskiej, w miarę niestarej alternatywy. Powyżej zaczynają się motocykle stanowiące mocną konkurencję dla chińskich produktów. Oczywiście piszę o segmencie chopper/cruiser, bo japońskie motocykle turystyczne, używane, w wieku do 6-8 lat w niezłym stanie i pojemności poniżej litra można już wyrwac w cenie około 10 tys. a coraz częściej i grubo poniżej.
Shipp
Forumowicz
 
Posty: 1345
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:42
Motocykl: .

Lifan V400

Postautor: Luca dodano: 28 kwie 2009, 10:57

cjt7 pisze: Tak czy siak jeśli bedzie w ciągu tych dwóch miesięcy i gabarytowo i ogólnie będzie mi odpowiadał to się chyba skuszę...

Mi się wydawał ten motorek odrobinę mniejszy od Jinluna 250 ale może tylko mi się wydawało tak bo na nim nie siedziałem.
Łudząco przypomina Virago 535 a mnie niezbyt ciągnie w tym kierunku. Zaczekam aż ten silnik wsadzą w konstrukcję podobną do mojego Jelonka. :D
Niemniej jednak za tą cenę bardzo kusząca propozycja toż to ja za swojego dałem 8tyś kilka lat temu.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 4986
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250>XVS1100>GL1500
Płeć: mężczyzna

Lifan V400

Postautor: Luca dodano: 29 kwie 2009, 11:22

Proponuje przeciąganie draga chińczykiem. Drag oczywiście na zgaszonym silniku i luzie, ale to nie w tym temacie, to gadamy o V400.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 4986
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250>XVS1100>GL1500
Płeć: mężczyzna

Lifan V400

Postautor: daro dodano: 15 maja 2009, 14:24

cjt7 pisze:Z tego Lifana to chyba nic nie będzie, bo jak gadałem z Kacpero który gadał z szefem Kingwaya to raczej nic z tego nie wyjdzie a jeśli już to nie za taką cenę - tylko po cholerę na takich zlotach ci ludzie opowiadają nam bajki z takim przekonaniem - chcą sobie skutecznie zrazić klientów czy co?


Kurdę jaka szkoda. A znów (po próbie Rometa) miałem nadzieję,że w końcu wejdzie na rynek. Ale moim zdaniem rok,dwa i wejdzie. Za dużo już tej chińszczyzny na rynku aby któryś z importerów nie pokusił się o poszerzenie oferty.
Awatar użytkownika
daro
Forumowicz
 
Posty: 472
Rejestracja: 27 kwie 2008, 23:45
Lokalizacja: Izabelin k/Wawy
Motocykl: prawie Yamaha Virago 250:)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 47

Lifan V400

Postautor: Shipp dodano: 15 maja 2009, 22:30

Z taką polityką sprzedaży...srał pies importerów, konkurencja nie śpi... :kicha:
Shipp
Forumowicz
 
Posty: 1345
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:42
Motocykl: .

Lifan V400

Postautor: LEFTHANDY dodano: 16 maja 2009, 19:43

Qrva, jak zarobić kasę szybko?
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Poprzednia

Wróć do inne motocykle...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron