close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Junak M16 - plusy i minusy

Junak M16 - plusy i minusy

Postautor: andrzej_sl dodano: 29 cze 2014, 22:11

Od dłuższego czasu obserwuję konkretny model Junaka - M16.
Mam prośbę, abyście napisali, jakie są plusy i minusy tego motocykla wg was. Czy ogólnie jest warty zachodu (oprócz ceny), jaka jest awaryjność, usterki, awarie, spalanie, kto posiada taką maszynę.
Wg mnie ma ładny design, a teraz jeszcze występuje pod marką Johnny Pag z mozliwością indywidualnego tuningu optycznego.

https://www.youtube.com/watch?v=HDMP00ivnTI

Znalazłem jeszcze info, że występuje w wersjach z silnikiem 600 ccm.

http://www.powersportsnetwork.com/enthu ... le2=314589

ale to już pewnie tylko za Wielką Wodą :(

jakoś niewiele doczytałem się informacji na temat M16-ki na naszym forum.
Może źle szukam?
Trzy najpopularniejsze słowa na świecie - "Made in China".
andrzej_sl
Klubowicz
 
Posty: 753
Rejestracja: 01 wrz 2013, 17:30
Lokalizacja: Gliwice
Motocykl: Mińsk125-JL150-GS500-ST1100
Tel. kom.: 600413426
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Re: Junak M16 - plusy i minusy

Postautor: beniamin82 dodano: 29 cze 2014, 23:25

Andrzeju z tego co czytałem to ma strasznie twarde zawieszenie i po naszych dziurach tyłek odpada po 50km...
Obejrzyj może M11, to klasyczny czopper z normalnymi amortyzatorami i wygodną pozycją za kierownicą.

Obrazek

Jak widziałem w koronowie solo2097 to się zastanawiałem jak o na tej M16 jeździ, pozycja wyglądała na strasznie niewygodną.
Jeśli chodzi o silnik to chyba Kubiak w wyprawie do "połowy" świata udowodnił że dużo potrafi wytrzymać. Na to co on z nim tam wyczyniał to i tak długo wytrzymał.

Chyba nie sponsorowany artykuł:
http://motovoyager.net/2014/06/junak-m16-miejski-twardziel-bez-kompleksow-test/

No i na pierwszej stronie masz takie tekst po lewej: "Jak nie zdobyłem berlina"
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6674
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Junak M16 - plusy i minusy

Postautor: Michał_66 dodano: 30 cze 2014, 05:39

tu masz dokładnie opisany ten moto jak sie zachowuje w dłuższej trasie

http://www.klub-chinskich-motocykli.pl/ ... 3&Itemid=7
Michał_66
 

Re: Junak M16 - plusy i minusy

Postautor: mlynaszz dodano: 30 cze 2014, 15:44

Miałem możliwość jeżdżenia Johnnym Pagiem, to kilka moich uwag odnośnie jazdy na "amerykańcu" mogę wtrącić ;)
Pozycja za kierownicą jak na fotce poniżej, mocno pochylona, ramiona wyciągniete solidnie do przodu. Już po nieco dłuższej jeździe czułem zmęczenie w plecach.
Obrazek

Za to nogi trafiały od razu na właściwe miejsce i nie czułem żadnego napięcia mięśni ud, jakie odczuwałem podczas jazdy Hyosungiem GV.
Motocykl w wersji solo. Bez siedzenia pasażera i podnóżków (są jednak w ramie na nie miejsca). Zawieszenie twarrrrrrrrde jak diabli, podobnie kanapa. Jazda po prostej i równej drodze ok, Reszta dróg z dziurami, łatami itp. niespodziankami, to strzały w dupsko. Zbiera sie toto, calkiem zwinnie jak na 320 cm. Biegi wchodzą bezproblemowo pod warunkiem dobrego naciągu łańcucha. Wrzuceniu jedynki nie towarzyszy prawie żaden odgłos :D Jest tylko lekkie klik. Normalnie najlepsze zachowanie z jakim mialem do tej pory do czynienia. Reszta biegów tez ładnie się zapina. Do jazdy po mieście, czy w bliższe okolice, na lans sie moto nadaje. Kilku motocyklistów z jakimi po drodze gadalem było pod wrażeniem. Sprzęt się podobał. Nawet gościowi na HD-ku ;) Rewelacyjny jest jego gang, tak fajnie mruczy na wolnych i niskich obrotach. Jasne, że na wyższych szału nie ma, ale jadąc sobie spacerowo można pobulgotać. A i wibracje są z gatunku "good vibrations", jakieś takie delikatniejsze niż np. w GV-ce. Co nie oznacz, że nie robią swojej roboty - śrubek trzeba pilnować ;)
Nie miałem okazji bezpośredniego porównania z Junakiem. Ale przejeżdżała M-16tka obok mnie niedawno i powiem, że jej dźwięk mnie nie powalił. Johnny brzmi lepiej. A jak się tym jeździ w długie trasy to Solo i Kamila wiedzą najlepiej, zarówno z pozycji kierowcy, jak i pasażera.
Awatar użytkownika
mlynaszz
Zarząd KCM
 
Posty: 3089
Rejestracja: 08 sie 2008, 07:22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: CHN->JP->I->GB->JP
Płeć: mężczyzna
Wiek: 50

Re: Junak M16 - plusy i minusy

Postautor: Michał_66 dodano: 30 cze 2014, 18:53

jak tak patrzę na tą fotkę to wystarczy zmiana kiery i pozycja będzie ok
Michał_66
 

Re: Junak M16 - plusy i minusy

Postautor: jaskiniowiec dodano: 17 gru 2014, 07:30

dodam swoje trzy grosze odnośnie pozycji. Swoje przejechałem i nie pamiętam aby plecy zrzędziły na pozycję za kierownicą, za każdy razem jak trąbiono wsiadanego wskakiwał na dzioba durny banan i nie zachodził przez cały okres podróży.
Aby ruszyć przed siebie nie potrzeba zbyt wiele,
wystarczą siodło, dwa koła i mina wesoła.
http://trokakrzysztof.blogspot.com/
Awatar użytkownika
jaskiniowiec
Forumowicz
 
Posty: 157
Rejestracja: 21 lip 2013, 23:28
Lokalizacja: Gdynia
Motocykl: Junak RS125Pro
Tel. kom.: 791669042
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

Re: Junak M16 - plusy i minusy

Postautor: ArturArtur dodano: 06 mar 2015, 23:03

Ale ty masz z 1.9 wzrostu!
Artur...
ArturArtur
Forumowicz
 
Posty: 16
Rejestracja: 06 mar 2015, 18:15
Lokalizacja: Sopot/Gdańsk
Motocykl: Junak m20 350
Tel. kom.: 695469350
Płeć: mężczyzna
Wiek: 50

Re: Junak M16 - plusy i minusy

Postautor: nevertrust dodano: 11 kwie 2016, 22:21

mlynaszz pisze:Miałem możliwość jeżdżenia Johnnym Pagiem, to kilka moich uwag odnośnie jazdy na "amerykańcu" mogę wtrącić ;)
Pozycja za kierownicą jak na fotce poniżej, mocno pochylona, ramiona wyciągniete solidnie do przodu. Już po nieco dłuższej jeździe czułem zmęczenie w plecach.
Obrazek

Za to nogi trafiały od razu na właściwe miejsce i nie czułem żadnego napięcia mięśni ud, jakie odczuwałem podczas jazdy Hyosungiem GV.
Motocykl w wersji solo. Bez siedzenia pasażera i podnóżków (są jednak w ramie na nie miejsca). Zawieszenie twarrrrrrrrde jak diabli, podobnie kanapa. Jazda po prostej i równej drodze ok, Reszta dróg z dziurami, łatami itp. niespodziankami, to strzały w dupsko. Zbiera sie toto, calkiem zwinnie jak na 320 cm. Biegi wchodzą bezproblemowo pod warunkiem dobrego naciągu łańcucha. Wrzuceniu jedynki nie towarzyszy prawie żaden odgłos :D Jest tylko lekkie klik. Normalnie najlepsze zachowanie z jakim mialem do tej pory do czynienia. Reszta biegów tez ładnie się zapina. Do jazdy po mieście, czy w bliższe okolice, na lans sie moto nadaje. Kilku motocyklistów z jakimi po drodze gadalem było pod wrażeniem. Sprzęt się podobał. Nawet gościowi na HD-ku ;) Rewelacyjny jest jego gang, tak fajnie mruczy na wolnych i niskich obrotach. Jasne, że na wyższych szału nie ma, ale jadąc sobie spacerowo można pobulgotać. A i wibracje są z gatunku "good vibrations", jakieś takie delikatniejsze niż np. w GV-ce. Co nie oznacz, że nie robią swojej roboty - śrubek trzeba pilnować ;)
Nie miałem okazji bezpośredniego porównania z Junakiem. Ale przejeżdżała M-16tka obok mnie niedawno i powiem, że jej dźwięk mnie nie powalił. Johnny brzmi lepiej. A jak się tym jeździ w długie trasy to Solo i Kamila wiedzą najlepiej, zarówno z pozycji kierowcy, jak i pasażera.



Ja póki co się tylko przymierzałem do johnnego i od razu stwierdziłem że trzeba będzie wymienić kierownicę bo niestety pozycja na nim jest na maxa nienaturalna i jak tylko pomyślałem o przejażdżce zaczynały mnie boleć lędźwie. Podobno nie ma problemu z wymianą, a co do zawieszenia to da radę w motocyklach wymienić na "miększe"?
Awatar użytkownika
nevertrust
Forumowicz
 
Posty: 6
Rejestracja: 09 kwie 2016, 23:18
Lokalizacja: Wyszków
Motocykl: johnny pag malibu
Płeć: mężczyzna
Wiek: 33

Re: Junak M16 - plusy i minusy

Postautor: Grzegorz dodano: 11 kwie 2016, 23:25

Miałem okazję jechać na M16. Byłem zadowolony. Jazda na nim jest fascynująca. Polecam. Zawieszenie tylne można regulować więc nie jest tak źle. Jest to naprawdę duży motocykl. Pozycja za kierownicą nie jest tak pochylona jak na Johnny Pag. Wiem że w innych krajach sprzedaje się go z większą kierownicą. Sylwetka jest wyprostowana.
Awatar użytkownika
Grzegorz
Klubowicz
 
Posty: 321
Rejestracja: 11 paź 2014, 19:16
Motocykl: Kawasaki Vulcan 800
Tel. kom.: 693070962
Płeć: mężczyzna
Wiek: 60

Re: Junak M16 - plusy i minusy

Postautor: Hawk1985 dodano: 12 kwie 2016, 10:00

Johnego Paga jak i Junaka M16 jeśli kupujesz nowego możesz wybrać jaką chcesz kierownicę.
M16 bardzo mi się podobał i nadal podoba, miałem go kupić, ale wybrałem jednak Transalpa :)
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1655
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650 + F650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 38

Następna

Wróć do inne motocykle...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron