Pojawiła się też taka, nie spotykana dotąd oferta na motocykl Rometa
:
" + rozszerzona gwarancja na silnik, bez limitu kilometrów
3 LATA GWARANCJI NA SILNIK "
Co też świadczyć by mogło o bezawaryjności silnika, tym bardziej że tym modelem niektórzy mogą naprawdę sporo przejechać w ciągu 3 lat i to w różnym terenie
http://allegro.pl/motocykl-romet-adv-25 ... 52983.htmlZnalazłem też w innym ogłoszeniu ciekawy opis Rometa ADV 250
:
Modele ADV pojawiły się w ofercie marki Romet w 2014 z modelem ADV 150, rok później wprowadzono ADV 125 dla kierowców z prawem jazdy kat.B. Modele te szybko zdobyły popularność i uznanie swoich właścicieli, a to za sprawą naprawdę dobrej jakości motocykla, prosta bezawaryjna konstrukcja, z nadwoziem wyposażonym w pełną ochronę nadwozia w postaci gmoli. Co więcej w ofercie konkurencji, w tym przedziale cenowym próżno szukać tak uniwersalnego pojazdu typu adventure. W tym roku Romet poszedł o krok do przodu, wprowadzając kolejny model do rodziny ADV. Tym razem mamy do czynienia z prawdziwym, pełnoprawnym turystykiem.
Jednak czy motocykl 250ccm nadaje się do turystycznej klasy adventure?? Oczywiście !! Mocy nigdy za wiele, ale małe jednostki jednocylindrowe mają szereg plusów. Duży moment obrotowy dostępny od niskich obrotów. 6- biegowa skrzynia pomaga wykorzystać w pełni moc motocykla, zarówno w terenie, jak i przy prędkościach autostradowych, bez męczenia silnika wysokimi obrotami. Kolejny argument to waga pojazdu, ok 150kg w terenie robi zdecydowaną różnicę ( bliżej tu do klasy enduro ), ponadto przekłada się na dobre spalanie ( w granicach 3-4l/100km, zasięg ponad 400km na zbiorniku ) oraz wystarczające osiągi ( v-max 140km/h, przyśpieszenie 0-100km/h 10sek. )
Nadwozie, masywnie wyglądająca maszyna. Charakterystyczny wysoko poprowadzony błotnik, tuż pod lampą przednią, może kojarzyć się np. z prekursorem klasy BMW serii GS. Solidne, seryjne gmole skutecznie ochronią obudowy pojazdu podczas jazdy w ternie czy przewrotce. Na wyposażeniu Romet dokłada komplet kufrów: wykonane z tworzywa sztucznego centralny i dwa boczne. Można zamówić wersję z kuframi aluminiowymi. Co ważne seryjne akcesoria idealnie wpasowują się w linię pojazdu, nie są też za szerokie, nie wystają po za szerokość kierownicy, co jest istotne podczas jazdy miejskiej.
Nowocześnie jest w kwestii zawieszenie. Przód to konstrukcja upside-down. Tył pojedynczy amortyzator z regulacją napięcia wstępnego. Spory skok zawieszenia, prześwit 210mm pozwala na pewne poruszanie się w każdych warunkach, i trochę fantazji w terenie.
Atuty:
- mocny, elastyczny silnik, skrzynia 6 biegów
- średnie spalanie na poziomie średnio 3,5l /100km
- wygodna pozycja za kierownicą, dobra ochrona przed wiatrem
- pełne gmole w wyposażeniu seryjnym
http://allegro.pl/romet-adv-250-raty-0- ... 90127.htmlCieszą też oferty sprzedaży ratalnej na 0%.
Co prawda tylko na 10 lub 20 rat, ale to dopiero początek sprzedaży. Można mieć nadzieję, że pojawią się jeszcze lepsze oferty, a także ceny
Romet Kadet 50 -> Romet Mińsk 125 -> Romet Soft 125 -> Romet R 250 -> Yamaha FJ 1200