close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

M1NSK TRX 300

Re: M1NSK TRX 300

Postautor: Dyziek76 dodano: 25 paź 2016, 20:29

No, to trzymajmy kciuki

Tapatapa...
Awatar użytkownika
Dyziek76
Forumowicz
 
Posty: 379
Rejestracja: 09 lip 2015, 15:12
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Romet Soft 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 47

Re: M1NSK TRX 300

Postautor: jacor dodano: 25 paź 2016, 22:33

Obawiam się że Polska jest zbyt małym rynkiem żeby Zongsen sprzedawał u nas sam.Ale kto wie?
Awatar użytkownika
jacor
Klubowicz
 
Posty: 1868
Rejestracja: 10 cze 2013, 14:30
Lokalizacja: Augustów
Motocykl: zielony szerszeń+cf
Płeć: mężczyzna

Re: M1NSK TRX 300

Postautor: Dyziek76 dodano: 30 paź 2016, 12:08

ciekawa opinia n/t ADV250
https://www.youtube.com/watch?v=sTJkVl-Ll9c&feature=youtu.be
Podsumowując: zjazd na gruntówkę ok, ale dalej się nie zapuszczaj. To nie jest dual-sport
Bardzo trafne podsumowanie długoterminowej dostępności części, o których dyskutowaliśmy na forum gremialnie.
Awatar użytkownika
Dyziek76
Forumowicz
 
Posty: 379
Rejestracja: 09 lip 2015, 15:12
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Romet Soft 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 47

Re: M1NSK TRX 300

Postautor: Hawk1985 dodano: 30 paź 2016, 13:43

Tak jak podejrzewałem. Dobry jak na Chińczyka, ale do konkurencji daleka droga, no i ADV tylko z nazwy.

wytapatalkowano
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1655
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650 + F650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 38

Re: M1NSK TRX 300

Postautor: jacor dodano: 01 lis 2016, 12:31

Dyziek76 pisze:ciekawa opinia n/t ADV250
https://www.youtube.com/watch?v=sTJkVl-Ll9c&feature=youtu.be
Podsumowując: zjazd na gruntówkę ok, ale dalej się nie zapuszczaj. To nie jest dual-sport
Bardzo trafne podsumowanie długoterminowej dostępności części, o których dyskutowaliśmy na forum gremialnie.

Ten gość jednak jeżdzi po trudnym terenie.
Awatar użytkownika
jacor
Klubowicz
 
Posty: 1868
Rejestracja: 10 cze 2013, 14:30
Lokalizacja: Augustów
Motocykl: zielony szerszeń+cf
Płeć: mężczyzna

Re: M1NSK TRX 300

Postautor: eNgine dodano: 02 lis 2016, 20:55

Mnie też się wydaje, że po takich trasach to i twoja Honda Hawk by się nie sprawdziła (może i rozleciała), a już na pewno moja a też jest ADV ;)
Awatar użytkownika
eNgine
Sympatyk
 
Posty: 923
Rejestracja: 05 kwie 2009, 12:47
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Honda NC700XA
Tel. kom.: 503365832
Płeć: mężczyzna
Wiek: 38

Re: M1NSK TRX 300

Postautor: Hawk1985 dodano: 03 lis 2016, 09:27

eNgine pisze:Mnie też się wydaje, że po takich trasach to i twoja Honda Hawk by się nie sprawdziła (może i rozleciała), a już na pewno moja a też jest ADV ;)

Co do Transalpa 700 masz racje, co do 650 i 600 nie zgodzę się.

Ale on tu porównuje ADV nie mówi o Crossach.
To że nadaje się do turystyki asfaltowej to się zgodzę, choć dużo pali (mówi się o 4 l) oferując niską moc. Dla porównania Vstrom 650 (68KM) w trasie spala 4 a normalnie 5-5,5l i można go mieć w cenie nowego Chińczyka.

Już pomijając opinie o nadal słabej jakości użytych materiałów, to ma za mały skok zawieszenia, chociaż z drugiej strony nawet wielcy producenci z reguły kastrują nowsze generacje motocykli ADV (m in obniżanie skoków zawieszenia, zmiana kół na mniejsze) tak aby nadawały się wyłącznie do turystyki asfaltowej.
Mając tylko 25KM powinna być inaczej zestrojona skrzynia biegów, tak aby 1ka miała większy moment, może pomogłoby zmienienie zębatki zdawczej na mniejszą. Ale wtedy zaś spadnie nam prędkość maksymalna i może braknąć prędkości.

Co do faktu że te Zongsheny zakupiła policja w jakimś kraju to przypomniało mi się że kiedyś w Polsce policja miała Polonezy :D
Sam miałem Poloneza jako pierwsze auto, duży wygodny i bezpieczny wóz, do jazdy jak najbardziej się nadawał, natomiast jako radiowóz budził powszechny śmiech.
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1655
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650 + F650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 38

Re: M1NSK TRX 300

Postautor: eNgine dodano: 03 lis 2016, 10:04

Dla mnie właśnie dzisiejsze motocykle ADV (japońskie) to motocykle szosowe, czyli do uprawiania dalszej turystyki asfaltowej, ale nie autostradowe i nie enduro. Z jazdą terenową nie mają dosłownie nic wspólnego. Na autostrady to są motocykle szosowo sportowe >1000ccm: jak FJR1300, CBF1000, Goldwingi itp.

Sam podróżuję głównie bocznymi trasami robiąc te 400-500 km, w takich warunkach moja honda sprawdza się idealnie, jest pakowna, wygodna i dobrze sobie radzi z gorszą jakością nawierzchni - i właśnie do takiego podróżowania te motocykle zostały zaprojektowane. Część motocyklistów żyje jednak w przekonaniu, że adventure to znaczy poza asfaltem i do tego w trudnym terenie - jak BM R1200GS czy duża honda Varadero i później ma pretensje, że taki motocykl nie daje rady.

Co do mocy i prędkości maksymalnej, to właśnie to co daje te 25km i 120km / h max powinno być w pełni wystarczające na boczne trasy. Sam to również widzę u siebie, bo zaledwie 48 koni w 220 kg motocyklu wydaje się również mało, ale w takich warunkach jej nie brakuje.

Nie chciałem również umniejszać twojemu motocyklowi, nigdy na takim nie jeździłem dlatego opieram się wyłącznie na swoim wyobrażeniu :)
Awatar użytkownika
eNgine
Sympatyk
 
Posty: 923
Rejestracja: 05 kwie 2009, 12:47
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Honda NC700XA
Tel. kom.: 503365832
Płeć: mężczyzna
Wiek: 38

Re: M1NSK TRX 300

Postautor: selmen dodano: 12 sty 2017, 20:30

co prawda nie ten rodzaj moto, ale jak to się ma do ceny chińskich 250?
https://www.kawasakisklep.pl/pl/kawasaki-z250sl.html
Non Omnis Moriar...
Awatar użytkownika
selmen
Klubowicz
 
Posty: 1455
Rejestracja: 19 sie 2010, 22:08
Lokalizacja: Białystok; Czerwony Bór
Motocykl: WSK;KZ550;Fj;R1100RT;Duke II
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

Re: M1NSK TRX 300

Postautor: Dyziek76 dodano: 12 sty 2017, 20:49

Ej, no fantastyczna cena

Tapatapa...
Awatar użytkownika
Dyziek76
Forumowicz
 
Posty: 379
Rejestracja: 09 lip 2015, 15:12
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Romet Soft 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 47

PoprzedniaNastępna

Wróć do inne motocykle...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron