eNgine pisze:Mnie też się wydaje, że po takich trasach to i twoja Honda Hawk by się nie sprawdziła (może i rozleciała), a już na pewno moja a też jest ADV
Co do Transalpa 700 masz racje, co do 650 i 600 nie zgodzę się.
Ale on tu porównuje ADV nie mówi o Crossach.
To że nadaje się do turystyki asfaltowej to się zgodzę, choć dużo pali (mówi się o 4 l) oferując niską moc. Dla porównania Vstrom 650 (68KM) w trasie spala 4 a normalnie 5-5,5l i można go mieć w cenie nowego Chińczyka.
Już pomijając opinie o nadal słabej jakości użytych materiałów, to ma za mały skok zawieszenia, chociaż z drugiej strony nawet wielcy producenci z reguły kastrują nowsze generacje motocykli ADV (m in obniżanie skoków zawieszenia, zmiana kół na mniejsze) tak aby nadawały się wyłącznie do turystyki asfaltowej.
Mając tylko 25KM powinna być inaczej zestrojona skrzynia biegów, tak aby 1ka miała większy moment, może pomogłoby zmienienie zębatki zdawczej na mniejszą. Ale wtedy zaś spadnie nam prędkość maksymalna i może braknąć prędkości.
Co do faktu że te Zongsheny zakupiła policja w jakimś kraju to przypomniało mi się że kiedyś w Polsce policja miała Polonezy
Sam miałem Poloneza jako pierwsze auto, duży wygodny i bezpieczny wóz, do jazdy jak najbardziej się nadawał, natomiast jako radiowóz budził powszechny śmiech.
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650