close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

ZIPP RAVEN LUX - modyfikacje i częsci

Re: ZIPP RAVEN LUX - modyfikacje i częsci

Postautor: mojo dodano: 14 lis 2017, 15:37

Gixer pisze:nie, ma różne dziwne bajery a wyświetlacza nie ma jakoś szczególnie mi go nie brakuje ale czasami sie zakręce i usilnie próbuje wbić 7


Vulcan S 650 wersja 2016 też nie ma dlatego założyłem Gipro. Model 2017 już ma ale różnica 6-8 tys zł za wyświetlacz i abs to sporo wg mnie dlatego wybrałem 2016. Nie jest to taki ideał jak wyświetlacz fabryczny i przy odczytach tuż po zmianie trzeba uwzględniać bezwładność ale przy dłuższej jeździe na konkretnym biegu nie trzeba już podświadomie pamiętać na którym się jedzie. 125 to mniej biegów i niższe prędkości więc w Zingu już mi nie przeszkadza że widzę tylko prędkość :)
mojo
Forumowicz
 
Posty: 79
Rejestracja: 25 maja 2017, 07:46
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Kymco Zing II 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Re: ZIPP RAVEN LUX - modyfikacje i częsci

Postautor: Gixer dodano: 14 lis 2017, 17:00

mojo pisze:
Gixer pisze:nie, ma różne dziwne bajery a wyświetlacza nie ma jakoś szczególnie mi go nie brakuje ale czasami sie zakręce i usilnie próbuje wbić 7


Vulcan S 650 wersja 2016 też nie ma dlatego założyłem Gipro. Model 2017 już ma ale różnica 6-8 tys zł za wyświetlacz i abs to sporo wg mnie dlatego wybrałem 2016. Nie jest to taki ideał jak wyświetlacz fabryczny i przy odczytach tuż po zmianie trzeba uwzględniać bezwładność ale przy dłuższej jeździe na konkretnym biegu nie trzeba już podświadomie pamiętać na którym się jedzie. 125 to mniej biegów i niższe prędkości więc w Zingu już mi nie przeszkadza że widzę tylko prędkość :)


u mnie nie było róznicy.. ani model 2016 ani 2017 nie miał wyświetlacza... mam ten 2017 więc bym wcale nie pogardziła gdyby był..
na 6stce mało co jeżdże przeważnie tylko na drogach szybkiego ruchu ... tak to 4-5 :) jak to cbrka.. nie lubi niskich obrotów ona fajnie idzie dopiero od 6tyś obrotów
nie sztuką jest jechać,sztuką jest jeździć
Gixer
Klubowicz
 
Posty: 1930
Rejestracja: 18 maja 2013, 23:13
Motocykl: Honda CBR
Płeć: kobieta

Re: ZIPP RAVEN LUX - modyfikacje i częsci

Postautor: beniamin82 dodano: 14 lis 2017, 17:04

Gixer pisze:na 6stce mało co jeżdże przeważnie tylko na drogach szybkiego ruchu ... tak to 4-5 :) jak to cbrka.. nie lubi niskich obrotów ona fajnie idzie dopiero od 6tyś obrotów


Mam podobnie w Benelce, ale jak nie używam szóstki to zaraz spalanie z 3,6 na 3,9 idzie :-(...
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6665
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: ZIPP RAVEN LUX - modyfikacje i częsci

Postautor: wydech dodano: 14 lis 2017, 17:49

A obrotomierze macie ? Po co wyświetlacz jak jest obrotomierz. Patrzysz na prędkościomierz i obrotomierz i wiesz na jakim biegu jedziesz
Awatar użytkownika
wydech
Klubowicz
 
Posty: 1225
Rejestracja: 14 lis 2012, 20:09
Lokalizacja: okolice Torunia
Motocykl: TS 350+GSF 600
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Re: ZIPP RAVEN LUX - modyfikacje i częsci

Postautor: Gixer dodano: 14 lis 2017, 20:40

beniamin82 pisze:
Gixer pisze:na 6stce mało co jeżdże przeważnie tylko na drogach szybkiego ruchu ... tak to 4-5 :) jak to cbrka.. nie lubi niskich obrotów ona fajnie idzie dopiero od 6tyś obrotów


Mam podobnie w Benelce, ale jak nie używam szóstki to zaraz spalanie z 3,6 na 3,9 idzie :-(...

U mnie spalanie nie przekracza 3.4 litra chyba że ją kręce (5-6-7tys)to max 4.0l
Ostatnio zmieniony 14 lis 2017, 20:42 przez Gixer, łącznie zmieniany 1 raz
nie sztuką jest jechać,sztuką jest jeździć
Gixer
Klubowicz
 
Posty: 1930
Rejestracja: 18 maja 2013, 23:13
Motocykl: Honda CBR
Płeć: kobieta

Re: ZIPP RAVEN LUX - modyfikacje i częsci

Postautor: Gixer dodano: 14 lis 2017, 20:41

wydech pisze:A obrotomierze macie ? Po co wyświetlacz jak jest obrotomierz. Patrzysz na prędkościomierz i obrotomierz i wiesz na jakim biegu jedziesz

Ja mam problem tylko z 6tką :p
nie sztuką jest jechać,sztuką jest jeździć
Gixer
Klubowicz
 
Posty: 1930
Rejestracja: 18 maja 2013, 23:13
Motocykl: Honda CBR
Płeć: kobieta

Re: ZIPP RAVEN LUX - modyfikacje i częsci

Postautor: Markossa dodano: 06 gru 2017, 19:16

No to czas na modyfikacje.
Zębatka tylna zmieniona. Obecnie jest przednia 15 tył 39 (łańcuch 428). Tak przy okazji demontażu tylnej oponki.
Czyszczenie i przygotowania do zimy w trakcie. Komfortowe warunki i to chce się coś grzebać - full wypas warsztat jako miejsce garażowania. :)
Awatar użytkownika
Markossa
Forumowicz
 
Posty: 43
Rejestracja: 11 lis 2017, 12:15
Lokalizacja: PIŁA
Motocykl: ZIPP RAVEN LUX
Tel. kom.: 531832646
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

Poprzednia

Wróć do inne motocykle...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości