close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

NIKT-owy DL1000 K7

Re: NIKT-owy DL1000 K7

Postautor: Grzeno dodano: 16 sty 2019, 07:55

Napisy po angielskiemu do mowy krajowej...regionalnej ;)
Charlej Chininson/V-Stromx2/VN-900/NC750X
Awatar użytkownika
Grzeno
Klubowicz
 
Posty: 1447
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:32
Lokalizacja: Gdańsk (na blachach) GD ....
Motocykl: CHARLEJ CHININSON/Vstrom/VN900
Tel. kom.: 792550845
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: NIKT-owy DL1000 K7

Postautor: NIKT dodano: 14 mar 2019, 15:02

Moja zabawa z uszczelnianiem wysprzęglika :D

https://youtu.be/N2DFQRopjdI
"Boso ale w ostrogach"
Awatar użytkownika
NIKT
Klubowicz
 
Posty: 1560
Rejestracja: 10 lut 2013, 15:09
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Keeway Cruiser
Tel. kom.: 661557838
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

Re: NIKT-owy DL1000 K7

Postautor: NIKT dodano: 01 lip 2019, 15:18

Na pokład wleciały:
Gniazdo USB z termometrem i Voltomierzem, oraz centralka prądowa dająca napięcie na odbiorniki po przekręceniu kluczyka.

Centralka:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

USB:

Obrazek

W nocy nie oślepia

Obrazek
"Boso ale w ostrogach"
Awatar użytkownika
NIKT
Klubowicz
 
Posty: 1560
Rejestracja: 10 lut 2013, 15:09
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Keeway Cruiser
Tel. kom.: 661557838
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

Re: NIKT-owy DL1000 K7

Postautor: NIKT dodano: 04 maja 2021, 22:27

Trochę temat uzupelnie bo cisza straszna tutaj :)
W 2019 wpadła siatka na siedzenie od majfrenda rozmiar XXXL 96-55 cm.
ObrazekObrazek

Boso, ale w ostrogach.
"Boso ale w ostrogach"
Awatar użytkownika
NIKT
Klubowicz
 
Posty: 1560
Rejestracja: 10 lut 2013, 15:09
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Keeway Cruiser
Tel. kom.: 661557838
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

Re: NIKT-owy DL1000 K7

Postautor: NIKT dodano: 04 maja 2021, 22:37

W 2020 roku

Przednia opona;

Opona z 2007 jeszcze miała mieso, ale "starość nie radość". Potrafiła lekko uslizgnąć, do tego przy 100 przenosiła drgania na kierownicę (kostki dziwnie nierówno zużyte po zdjęciu z felgi) więc najwyższa na nią przyszła pora.

A że nie lubię stopniowego "docierania" opon na drodze... śliskie to pieruństwo (a zwłaszcza tylna opona daje o sobie znać) ... Zawsze bawię się papierem dzięki czemu (moim zdaniem) opona zachowuje się jak dotarta.

Obrazek

Boso, ale w ostrogach.
"Boso ale w ostrogach"
Awatar użytkownika
NIKT
Klubowicz
 
Posty: 1560
Rejestracja: 10 lut 2013, 15:09
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Keeway Cruiser
Tel. kom.: 661557838
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

Re: NIKT-owy DL1000 K7

Postautor: NIKT dodano: 19 maja 2021, 17:52

Suzi przebieg 34506 mil

https://drive.google.com/folderview?id= ... 3usZFaxrn_

Czas zimowy wykorzystany w pełni.


Postanowiłem wymienić płyn hamulcowy i przy wymianie zobaczyłem, że jest w zbiorniczkach czarna zawiesina co wskazywało jedno - przewody zaczynają się rozkładać.


Szybkie szukanie po internetach i wybór padł na przewody w oplocie firmy HEL Performance. Wybrałem drożdży układ z trójnikiem na błotniku (OEM), ponieważ lubię jak coś takiego jest w oryginale. Jedynie poprosiłem HEL o przedłużenie przewodów o 6cm z racji podniesienia kierownicy.
Można było dorobić przewody w firmie od zakuwania hydrauliki za max 1/3 ceny, ale nie posiadają one homologacji drogowej co w razie W bezpodważalnie skutkuje moją winą.
Aby łatwo wymienić przewody warto zdjąć reflektor i czaszę, plastiki boczne i zegary.


Przy okazji zdejmowania plastików z zegarami natrafiłem na patent pierwszego właściciela na trzeszczące plastiki - kropelka ( tzw. super glue) ....
Półtorej godziny się męczyłem żeby nie połamać czaszy i plastiku trzymającego zegary...
Nie polecam ....


Dodatkowo chciałem sprawdzić czy filtr paliwa zespolony z pompą paliwa jest jeszcze dobry (nowy filtr = nowa pompa) bo nastawiałem się na wiercenie. Serwisówka podaje ilość paliwa przepompowaną przez pompę w określonym czasie - moja pompa trzyma normę.
Zobaczyłem jak tam się ma filterek osadowy/siateczkowy i czy mam stary typ pompy i sitka czy nowy bo w 2007 nastąpiła zmiana (tak powiedział mi Pan z Suzuki jak po VINie chciałem wytypować filterek siateczkowy) - mam nowy.
Przy okazji tego zabiegu stwierdziłem, że nie obeszło się bez ofiar [DISAPPOINTED FACE]
Na dnie znalazłem malutkiego pajączka i skorupkę ślimaka..... Oba wielkości ok 1-2 mm..
Chciałem zrobić fotkę, ale po dotknięciu ofiary zamieniły sie w maź...

Posiadając wyższe gmole (nieoryginalne Suzuki) wyjęcie plastików bocznych graniczy z cudem, aby ich nie porysować.... Owinąłem gmole szmatami i po 2ch godzinach udało mi się je wyjąć bez porysowania i połamania...
Wsadzenie ich spowrotem było moim zdaniem nierealne...
Gmole są przykręcone do łap, łapy do ramy i na nich wisi silnik.....

Szybkie pytanie na forum Vstroma i okazuje się, że odkręcając łapy silnika z jednej strony silnik nawet nie drgnie. Bezproblemowo można w taki sposób odkręcić gmole...
Nasuwało się pytanie "czy mam zaufać obcym ludziom i silnik mi nie upadnie na ziemię..." Tydzień wcześniej ktoś przerabiał ten sam problem i wrzucił mi zdjęcia, że się nic nie dzieje.. zaufałem.... Nie żałuję :) Polecam każdemu z moim modelem :)

Po X latach Suzi dostała nowy płyn chłodniczy, został zrobiony test czy nie bierze wody z układu chłodzenia bo ubywało mi płynu w zbiorniczku
Winowajcą okazał się przewód wody od zbiorniczka wyrównawczego do chłodnicy bo poparciał i był cały biały od glikolu... Nic nie kapało, a płyn uciekał.

W moim odczuciu klakson umiejscowiony za chłodnica był mało słyszalny co skutkowało zjeżdżaniem na mnie samochodów w mieście mimo trąbienia. Od klaksonu oryginalnego poprowadziłem przewody ramą pod siedzisko i zamontowałem dodatkowy klakson na przekaźniku, aby nie obciążać przycisku w manetce.

Standardowo czyszczenie łańcucha, zębatek i pokrywy.

Dodatkowo wypolerowałem plastiki lakierowane i nawoskowalem (dzięki Gixi za polecenie wosku).
"Plastiki plastikowe" potraktowałem preparatem do renowacji zderzaków i elementów plastikowych, (kolega z autodetailingu polecił specyfik z Leroy Merlin, u siebie w golfie II jak zrobił to starczyło na kilka lat) a te - odzyskały dawny blask (dosłownie) i się nie kleją.

Boso, ale w ostrogach.
"Boso ale w ostrogach"
Awatar użytkownika
NIKT
Klubowicz
 
Posty: 1560
Rejestracja: 10 lut 2013, 15:09
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Keeway Cruiser
Tel. kom.: 661557838
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

Re: NIKT-owy DL1000 K7

Postautor: Jack dodano: 20 maja 2021, 20:00

Dbasz o motocykl :oklasky:
Romet Kadet 50 -> Romet Mińsk 125 -> Romet Soft 125 -> Romet R 250 -> Yamaha FJ 1200
Awatar użytkownika
Jack
Klubowicz
 
Posty: 2239
Rejestracja: 15 cze 2012, 23:34
Lokalizacja: Podbeskidzie
Motocykl: Yamaha FJ 1200
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Re: NIKT-owy DL1000 K7

Postautor: NIKT dodano: 13 kwie 2023, 22:35

Trochę czasu minęło, a Suzi nadal ze mną. Raczej ma wakacje w moim garażu i jest wyłącznie na dłuższe trasy z Karoliną. W koło komina dzielnie służy Zipp [SMILING FACE WITH SMILING EYES]

36 tys. mil

Wymiana oleju wraz z filtrem.

U mnie standardowo Motul 5100 10W40
Do tego filtr oleju HF 138

Niewiele wcześniej wleciał nowy akumulator:

TAB 0 MYTX16-BS

Wyższy od zalecanego o wysokość pokrywy i klem, wszedł dosłownie "na styk" - musiałem wyjąć z półki gumową tackę.
(Miałem Exide padaka straszna od kiedy Suzi kupiłem, ale dawał radę przez 2 tyg od naładowania chyba że jeżdżone było codziennie - to nie miałem parcia na wymianę przez 2 lata)

Do TAB się przekonałem jak w starym Dieselu Brata wytrzymał ok 7 lat. (Chyba 5 lat u ktosia, kolejne 2-3 lata u znajomego).

"Boso, ale w ostrogach"
"Boso ale w ostrogach"
Awatar użytkownika
NIKT
Klubowicz
 
Posty: 1560
Rejestracja: 10 lut 2013, 15:09
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Keeway Cruiser
Tel. kom.: 661557838
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

Poprzednia

Wróć do inne motocykle...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron