close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

3 pytania od żółtodzioba - Junak 123

3 pytania od żółtodzioba - Junak 123

Postautor: Majk1987 dodano: 18 sie 2019, 12:34

Witajcie.

Jestem na końcowym etapie kupienia mojej pierwszej 125tki (junak123 2015 8tys.przebiegu).
Jednak zanim to zrobię jako że jestem kompletnym nowicjuszem w tym temacie chciałem poruszyć 3 kwestie które mnie nurtują...

1. Kupując taki używany motocykl jakie naprawy/wymiany w pierwszej i nastepnej kolejności mnie czekają. Jaka cena takiego serwisu i części mniej więcej by oscylowała.

2. Zastanawiałem się nad delikatnym tuningiem takiego motocykla, czytałem że można wymienić trochę rzeczy (mniejsza zębatka z tyłu, dysza paliwa itp). Pytanie czy są "zabiegi" które w razie spotkania z policją itp nie dyskwalifikowały by mnie jako osobę mającą tylko B.

3. Jestem z Opola i pytanie czy możecie polecić jakiegoś mechanika który umiał by się zająć powyższymi niuansami. Wiem wiem pewnie nie reklamujemy nic i nikogo ale jakaś podpowiedź na priv w tym temacie była by dla mnie jak złoto.

Junaka kupuję od kolegi który poleca motocykl i obiecuje jego stan i sprawność. Razem pracujemy i się znamy, cena okazyjna więc myślę że jak na pierwszą taką maszynkę warto spróbować...
Majk1987
Forumowicz
 
Posty: 2
Rejestracja: 18 sie 2019, 12:21
Motocykl: Junak 123
Płeć: mężczyzna

Re: 3 pytania od żółtodzioba - Junak 123

Postautor: to.st dodano: 18 sie 2019, 18:05

Jest taka strona forumjunaka.pl
zarejestruj się tam i wtedy możesz poczytać o tym junaku. Wypowiadają się jego użytkownicy.
_________________________________________