Jak zacząłem jeździć na 125 nie mogłem tego pojąć... przeczytałem w książce, obejrzałem w filmie, ale na prawdę zrozumiałem to dopiero jak spróbowałem
Co do balansowania słyszałem teorię że nie poleca się choppera jako pierwszego motocykla, i wydaje mi się że niestety mogę się z tym zgodzić :-( już tłumaczę.
Otóż paradoksalnie lepiej manewrować mi ponad 200 kg Transalpem, niż ok 50 kg lżejszym KSLem.
W keewayu nie byłem w stanie tak zmieniać pozycji motocykla na drodze ruszając delikatnie biodrami, tak jak robiłem to na gladiusie i transalpie.
Musiałem się tego uczyć bo na lajcie ten manewr był bardzo utrudniony.
Znaczenie ma pewnie wysokość siedziska i kąt nachylenia przedniej osi.
Pomimo niewątpliwego uroku chopperków i mojej sympatii do nich, musze się zgodzić że uczą złych nawyków - patrząc przez swój pryzmat.
Wytapatalkowano
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650