Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.
"Beniek" ma rację. Możesz tylko zwiększyć obrobinę prędkość max. zmieniając przełożenie w napędzie (ok.10-12 km/h po zmianie tylnej zębatki na mniejszą) i tylną oponę na szerszą, chciaż tego ostatniego do dziś nie rozumiem .Natomiest zdecydowanie poprawił się komfort jazdy .
W moim Janku wywalenie kata nic nie dało. Pojeździłem 2-3 tys. km i włożyłem go z powrotem - również nie odczułem zmiany. Moim zdaniem warto go wywalić jak zatka się sadzą, nie wcześniej. Wywalenie zdrowego kata daje nam tylko smród jak z Trabanta ciągnący się za nami.