close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Mody do ROADSTAR-a

Re: Mody do ROADSTAR-a

Postautor: Michoł dodano: 22 kwie 2015, 08:19

A jeszcze szarpnąłem się na mały dodateczek :)
Obrazek
Przedłużka tylnego błotnika. Jak ktoś chce to dam namiar na źródło z którego kupiłem. Chociaż na forum jest najwięcej tych roadstarów po lifcie, więc taka przedłużka nie pasuje.
Awatar użytkownika
Michoł
Forumowicz
 
Posty: 396
Rejestracja: 03 cze 2010, 13:40
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Zipp RoadStar 250
Tel. kom.: 603362340
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Mody do ROADSTAR-a

Postautor: Michał_66 dodano: 22 kwie 2015, 08:30

Michoł pisze:A jeszcze szarpnąłem się na mały dodateczek :)
Obrazek
Przedłużka tylnego błotnika. Jak ktoś chce to dam namiar na źródło z którego kupiłem. Chociaż na forum jest najwięcej tych roadstarów po lifcie, więc taka przedłużka nie pasuje.

no patrz Michoł nawet Ci to ładnie wyglądywuje :D :D

Faktycznie Jinseje mają tylko ten starszy model ale są też jeszcze Keewaye SuperShodowki itp. :D :D do nich też to powinno pasować :D :D
Michał_66
 

Re: Mody do ROADSTAR-a

Postautor: thomas dodano: 01 cze 2015, 17:03

Chciałbym wymienić kierownicę na ta z nowszego modelu.Czy musiałbym dać wyzsze risery czy mogłyby zostać stare.Chodzi mi o pozycję za kierownica ,miał ktos okazję jezdzić starym i nowym modelem .Ciekaw jestem waszych opini.Michoł gdzie mozna nabyć ten gadżet do błotnika.
thomas
Forumowicz
 
Posty: 241
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Żary
Motocykl: Zipp Roadstar 250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Re: Mody do ROADSTAR-a

Postautor: Michoł dodano: 05 cze 2015, 23:34

Kupiłem tą przedłużkę błotnika poprzez forum virago. Podaje nr. GG do gościa 33394546. Chyba że ktoś chce się zarejestrować na forum virago, to nick tego pana Herflick. Bardzo dobra jakość wykonania formy z włókna szklanego i położonego laminatu. Gość jest fachowcem od tej roboty.
Awatar użytkownika
Michoł
Forumowicz
 
Posty: 396
Rejestracja: 03 cze 2010, 13:40
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Zipp RoadStar 250
Tel. kom.: 603362340
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Mody do ROADSTAR-a

Postautor: thomas dodano: 20 cze 2015, 22:06

W ramach modernizacji zachciało mi się wymienic przewody zapłonowe .Na pierwszym cylindrze poszło ok odpalił bez problemu lepiej palił niz na chinskim kablu.Na drugim po wymianie przewodu zabrakło iskry ,palił tylko na pierwszym. Po krótkiej walce z wkręcaniem i wykręcaniem przewodów z pierwszego na drugi z drugiego na pierwszy iskry nie ma ani tu ani tu.Nowy przewód jest marki Beru . Miał ktoś taki problem.
thomas
Forumowicz
 
Posty: 241
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Żary
Motocykl: Zipp Roadstar 250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Re: Mody do ROADSTAR-a

Postautor: Michoł dodano: 21 cze 2015, 14:25

Dziwna sprawa. Trzeba zacząć od podstaw, czyli multimetr w rękę i pierwsze co to "przedzwonić" przewód (sprawdzić czy ma przejście) wraz z wkręcona na nim fajką. Ja nigdy nie miałem takiego przypadku, że po wymianie przewodów motor mi umarł.
Awatar użytkownika
Michoł
Forumowicz
 
Posty: 396
Rejestracja: 03 cze 2010, 13:40
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Zipp RoadStar 250
Tel. kom.: 603362340
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Mody do ROADSTAR-a

Postautor: thomas dodano: 21 cze 2015, 22:55

Już wiem co było ,nie zauważyłem że wysuneła się wsuwka do cewki tylnego cylindra .Jak zaczałem kombinować z przekładaniem przewodów wysunał sie kabelek z cewki pierwszego cylindra.Dzisiaj na spokojnie poskładałem tak jak ma być.Zajebista róznica w pracy silnika po wymianie przewodów .Jeszcze wymienię fajki do swiec .
thomas
Forumowicz
 
Posty: 241
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Żary
Motocykl: Zipp Roadstar 250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Re: Mody do ROADSTAR-a

Postautor: Michoł dodano: 06 mar 2016, 00:33

Dawno tu nie zaglądałem. Może dlatego że motur jeździ i się ptfuu ptfuu nie psuje, z czego trzeba się cieszyć. Alleee jest jedna rzecz która mnie bardzo dręczy, męczy i spać nie daje. O tusz, po tych moich grzebaniach powstała taka turbo-dziura. Jak wyprułem ten wydech i założyłem stożek oraz wyregulowałem gaźnik, to po osiągnięciu prędkości 120 a czasem ale rzadko 130 licznikowe, gdy delikatnie cofam manetkę motur nie zwalnia ale czasem jeszcze tak delikatnie chce przyspieszyć. I teraz moje pytanie, czy da się kupić jakiś zestaw naprawczy do tego gaźnika w którym to będzie ta sprężyna membrany. Bardzo mnie korci żeby zacząć obcinać powoli po zwoju i tym samym wycisnę maxa z tego silnika. Ale jak bym przesadził to nie mam z skąd wziąć drugiej oryginalnej sprężyny.
Orientuje się ktoś czy da się taka sprężynę dostać? Bo nie chce mi się kupować drugiego gaźnika.
Awatar użytkownika
Michoł
Forumowicz
 
Posty: 396
Rejestracja: 03 cze 2010, 13:40
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Zipp RoadStar 250
Tel. kom.: 603362340
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Mody do ROADSTAR-a

Postautor: eNgine dodano: 06 mar 2016, 21:49

Nie odpowiem bezpośrednio na twoje pytanie, ale opisany przez ciebie efekt kojarzy mi się bardziej ze źle ustawionym składem mieszanki przy maksymalnie otwartej przepustnicy (rozmiar dyszy, poziom paliwa w komorze pływakowej) - czyli za mało paliwa za dużo powietrza.
Awatar użytkownika
eNgine
Sympatyk
 
Posty: 923
Rejestracja: 05 kwie 2009, 12:47
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Honda NC700XA
Tel. kom.: 503365832
Płeć: mężczyzna
Wiek: 38

Re: Mody do ROADSTAR-a

Postautor: Michoł dodano: 07 mar 2016, 10:27

Ja to wytłumaczę jak to jest na mój rozum. Gaźnik jest ustawiony dobrze. Kolor świecy jest kawa z mlekiem. Nie dławi go, nie strzela z wydechu jak zjeżdżam z góry na biegu itd. przyspiesza jak szatan według mojego odczucia jak na tą pojemność. Problem jest tylko wtedy gdy zaczyna wchodzić już na maksymalne obroty. Może źle to nazwałem problemem, bo osiąga maksymalną prędkość taką jak książka mówi i w ogóle zachowuje się prawidłowo. Tylko ja widzę ze da się jeszcze wycisnąć te 5km/h więcej jak coś mu się grzebnie.
Czyli jak docisnę manetkę do oporu przy 120km/h to moto nie przyspiesz prawie w ogóle, ale gdy delikatnie ujmę gazu, to jest tak że jeszcze na chwilę delikatnie przyspieszy. Po bebeszeniu wydechu i wstawieniu stożka jest lepszy przepływ i nie ma takiego oporu na filtrze powietrza który to wywoływał delikatnie większe podciśnienie dzięki któremu iglica poszła o te mikrony wyżej :) Ja obstawiam na 1000% że trzeba odchudzić sprężynę membrany o jakiś jeden zwój lub półtora, no może dwa. Jest to oczywiście eksperyment bo nie da się tego obliczyć tylko trzeba próbować. Zresztą gaźnik ustawiałem dwa dni żeby było dobrze, próbując to zrobić na 3 różnych dyszach, więc tu czeka mnie to samo. Problem jest wtedy gdy po powolnym obcinaniu zwojów dojdę do momentu kiedy będzie go zalewać na na dolnej części obrotów, i tu już nie cofnę i nie do spawam zwoju. Potrzebuje drugiej sprzężny żeby móc się cofnąć, i wtedy będę wiedział że muszę obciąć załóżmy dwa i pół zwoju i jest zarąbiście i nie wolno już dotykać.
Awatar użytkownika
Michoł
Forumowicz
 
Posty: 396
Rejestracja: 03 cze 2010, 13:40
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Zipp RoadStar 250
Tel. kom.: 603362340
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

PoprzedniaNastępna

Wróć do Zipp Roadstar

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron