Proszę koleżeństwo o pomoc w ustaleniu grubości tarcz sprzęgłowych w V250. Przy wymianie oleju,korzystając z okazji, odkręciłem prawy dekiel by wyregulować sprzęgło ale śrubka kontrująca dziwnie przeskakiwała na gwincie i pojawiał się zbytni luz co skutkowało poluzowaniem kontry i zabawa zaczynała się od początku.W końcu rozkręciłem sprzęgło i okazało się że śrubka regulacyjna nie była dokręcona do pokrywy sprzęgła.Przy okazji zdjąłem tarcze i zmierzyłem suwmiarką ich grubość(3 mm),po czym złożyłem to żelastwo do kupy (przy okazji zauważyłem tam jakieś trójkątne znaki,które zgrałem ze sobą).Całe to zamieszanie z powodu uczucia nierozwijania pełnej mocy powyżej 105km/h a i mam nieodparte wrażenie spadku dynamiki czyli tzw "kopa"Podejrzewam sprzęgło i może ktoś z kolegów wie ile wynosi grubość nowej tarczy sprzęgłowej lub może zna inną przyczynę takiego zachowania "motóra". Olej castrol 4T 20W/50,przebieg 4tyś.km.Dzięki i czekam na odpowiedzi i sugestie!