close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

czy warto kupic zipp roadstar 250

czy warto kupic zipp roadstar 250

Postautor: michal82nt dodano: 18 gru 2008, 13:01

Witam wszystkich
Chcialbym poprosic o rade jestem na kupnie motocykla i zainteresowal mnie test Zipp Roadstar 250.Spodobal mi sie ten motocykl i chce zapytac czy warto go kupic jak sie sprawuje czy ktos go posiada i jaka jest relacja na jego temat.Jak z jego awaryjnoscia i dostepnosc do czesci.
Znalazlem go w salonie w dobrej cenie i wacham sie chcialbym poznac wasza wypowiedz
Z gory dziekuje i czekam na odpowiedz.
michal82nt
 

czy warto kupic zipp roadstar 250

Postautor: daro dodano: 18 gru 2008, 13:44

To ponoć jedna z najbardziej udanych chińskich kopii Yamahy Virago 250.Jeżeli za dobrą cenę to brałbym bez zastanowienia.Co do części,to pewnie jest do nich taki dostęp jak do reszty chińskich motocykli,czyli kiepski,albo bardzo kiepski.Czasem ludzie całymi tygodniami na coś czekają.
Awatar użytkownika
daro
Forumowicz
 
Posty: 472
Rejestracja: 27 kwie 2008, 23:45
Lokalizacja: Izabelin k/Wawy
Motocykl: prawie Yamaha Virago 250:)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

czy warto kupic zipp roadstar 250

Postautor: mlynaszz dodano: 18 gru 2008, 13:51

Witaj.

Jak dotąd chyba jestem jedynym w klubie użytkownikiem tej odmiany Lifana, więc niejako czuje sie w zobowiązany do udzielenia wyczerpującej mam nadzieje odpowiedzi :D
W kilku miejscach na tym forum już co nieco pisałem na temat Zippa, więc pewnie się powtórzę, ale co tam jeśli mymi wypocinami zachęcę do kupna to :_hura"
Teraz do rzeczy.
Na początek krótkie uwagi, potem wychwalanie :D
W większości zgadzam się z wynikami tego testu i artykułu. Są jednak wyjątki:
1) opony - w moim odczuciu, podobnie jak w innych chińczykach do wymiany. Odpukać nie zawiodły mnie jeszcze,ale czasem na wilgotnej nawierzchni ich zachowanie niepokoiło. No, ale mógł tu też wychodzić brak doświadczenia (to 1 moto i 1 sezon mój jest)
2) Można się przyczepić do lakieru, w niektórych miejscach sa widoczne paproszki pod powłoka. W sumie to bzdet, bo widoczne są przy bliższym przyjrzeniu się.
3) To właściwie tyle uwag :))

Teraz moje pozytywne odczucia:
Jak napisałem to pierwszy motocykl i wydaje mnie się,że idealny do rozpoczecia motocyklowej przygody. Za przyzwoitą cenę otrzymujemy zwinny, nieduży motorek, którym bez problemu pojeździmy w miejskich korkach, jak i wyskoczymy na wypad za miasto,a i dłuższą trasę można pokonać bez męczarni. Mamy też gwarancję. Gdy Roadstar zawitał na mym podwórzu zacząłem od sprawdzania wszystkich śrub. I co? I prawie niczego nie musiałem dokręcać!!
Kolosalną jak dla mnie zaletą jest spalanie w granicach 3,5-4 litrów. Dojeżdżając w wakacje nim do pracy stwierdziłem z radością, że znacznie rzadziej odwiedzałem stacje benzynowe niż gdy jeździłem puszką.
Niebagatelna rzeczą jest wygląd. Zipp jest kopią (bardzo wierną) Yamahy Virago 250. Na trasie praktycznie nie do odróżnienia :D Dodam, że w mojej ocenie jest to najładniejsza kopia. Nie umiejszając nic Keewey'owi i jego Supershadow'owi jest od niego znacznie ładniejszy, a to dzięki szprychowym kołom.
Motorek fajnie się prowadzi, prędkości nie są oszałamiające. Ja jak dotąd jechałem raptem 110, ale mam go jeszcze na dotarciu, więc na razie poczekam na badanie V max. Niemniej wspomniane wyżej Keeweye Lefthendego i Darekdoca śmigały o 20 kmtr więcej, to i pewnie mój kiedyś tyle pociągnie. :motor:
Silniczek pali na dotyk, rozgrzewa się szybko, elegancko ciągnie na wszystkich biegach. Znalezienie neutrala przy umiejętnym operowaniu biegami nie nastręcza problemu. No i V-ka to jest, mniejsze wibracje niż w rzędówkach z innych chińczyków.
Serwis i części. Jak dotąd byłem tylko raz na obowiązkowym przeglądzie, więc trudno mnie się na ten temat wypowiadać. Części jak do innych odmian Lifanów w większości pewnie pasują od Virago, to i z dostępnością nie powinno być problemu( taką mam w każdym bądź razie nadzieję :D )
Generalnie ja ten motocykl polecam!!! Jestem z niego bardzo zadowolony i mam nadzieję, że powyższymi wypocinami przechyliłem wahadełko w stronę Zippa :buttrock:
Jakby się jeszcze inne pytania nasunęły to służę radą w miarę swej wiedzy :chopper2:
Awatar użytkownika
mlynaszz
Zarząd KCM
 
Posty: 2987
Rejestracja: 08 sie 2008, 07:22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: CHN-->J-->I-->GB
Płeć: mężczyzna
Wiek: 45

czy warto kupic zipp roadstar 250

Postautor: michal82nt dodano: 18 gru 2008, 14:45

wielkie dzieki za informacje :-) musze jeszcze sie dogadac z goscie i prawdopodobnie go wezne:D.
Mam nadzieje ze sie nie bedzie nic psulo jak to mialo miejsce w Jinlunku.
mlynaszz powiedz mi czy w miare sie zbiera ten ZIPP spokojnie mozna autka wyprzedzac?Tak z ciekawosci ile za niego zaplaciles bo ja mam go za 7600 do odbioru.
michal82nt
 

czy warto kupic zipp roadstar 250

Postautor: mlynaszz dodano: 18 gru 2008, 15:16

Bierz śmiało :)
No to ciutek staniał, ja dałem 4 setki więcej. Co do wyprzedzania, to jak pisałem nie poszalejesz, ale marudą i zawalidrogą nie będziesz. Puszki jadące przepisowe 90 mykniesz bez problemu, w mieście to bez problemów sobie poradzi! Silnik jest bardzo elastyczny i elegancko się zbiera nawet na wyższych biegach z niskich prędkości.
Bierz i jak co się chwal :piwo:
Awatar użytkownika
mlynaszz
Zarząd KCM
 
Posty: 2987
Rejestracja: 08 sie 2008, 07:22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: CHN-->J-->I-->GB
Płeć: mężczyzna
Wiek: 45

czy warto kupic zipp roadstar 250

Postautor: trybulec dodano: 06 maja 2010, 15:55

Chciałbym troszkę odgrzać temat, staję przed dylematem zakupu V-ki. Jak na dzień dzisiejszy wygląda sytułacja z częściami? Czy są jakieś problemy podczas dłuższej eksplatacji i itd. Z góry dzięki za odpowiedzi.
trybulec
Forumowicz
 
Posty: 4
Rejestracja: 01 maja 2010, 14:22
Lokalizacja: Pabianice
Motocykl: Zipp Tracker 250 Kymco 500i
Płeć: mężczyzna
Wiek: 41

czy warto kupic zipp roadstar 250

Postautor: Romeciarz dodano: 06 maja 2010, 16:10

trybulec pisze:Chciałbym troszkę odgrzać temat, staję przed dylematem zakupu V-ki. Jak na dzień dzisiejszy wygląda sytułacja z częściami? Czy są jakieś problemy podczas dłuższej eksplatacji i itd. Z góry dzięki za odpowiedzi.


Odpowiadam :D Zapraszam do powitalni i proszę o krótkie przedstawienie się itd... :buttrock:
Aby zakręty były proste
Awatar użytkownika
Romeciarz
Klubowicz
 
Posty: 1112
Rejestracja: 15 kwie 2009, 18:45
Lokalizacja: Człuchów-Krzyżakowo
Motocykl: R 250; R 1100 RT
Płeć: mężczyzna
Wiek: 58

czy warto kupic zipp roadstar 250

Postautor: thomas dodano: 24 maja 2010, 10:52

WITAM .Ja swojego zippa kupilem w 2009 .Z ceny katalogowej udalo sie urwac pare setek.Motor był poskrecany porzadnie nie dokrecona była tylko srubka przy liczniku.
NA 1100 km jakie zrobiłem do tej pory tylko raz mnie zaskoczył .Podczas jazdy stracił moc ,jeden gar przestał palić .Szybki przeglad wiedzy z forum Kcm pozwolił na trafna diagnoze ;poluzowany styk fajki z kablem zaplonowym .Po dokreceniu było ok .Maszyna jest poreczna dobrze sie zbiera ,opony wiadomo .Jeszcze nic nir było regulowane.Aha zapomniałem załamany wężyk podciśnienowy od gaznika ,powodował slaba moc wymieniony został na zbrojony.Vmax na razie licznikowe 100 .Benzyna 95oktan czasami dolewam specyfiki na czyszczenie gazników i wtrysków dostepne na cpn.Swiece wymieniłem na irydy wdług katalogu nkg Aktualnie staram sie zrobić podnózek centralny nie żeby go wozic na stałe pod moto .ma wystarczyc do smarowania łańcucha i regulcji ewentualnych .Na długa trasa w sakwę której jeszcze nie ma. Do smarowania łańcuch kupiłem siukwas Belray polecil mi go gosciu latajacy na szlifierce.W sferze zakupowej czeka szyba ,gmole, sakwy. Na razie tyle .
thomas
Forumowicz
 
Posty: 236
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Żary
Motocykl: Zipp Roadstar 250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

czy warto kupic zipp roadstar 250

Postautor: Michoł dodano: 11 cze 2010, 00:23

Ja po 1500km i również jestem zadowolony bo nic się nie dzieje i nic się nie odkręca ani nie stuka piszczy czy się koleboce. Zrobiłem regulacje zaworów. Jak by ktoś się pytał to ma być na ssący 0.05 - 0.06 a na wydechowym 0.08 - 0.09mm.
I po zdjęciu siedzenia oraz zbiornika paliwa żeby dostać się do pokryw, załamałem się... Rama jest spawana nogami! Krzywa i zwichrowana, dziwię się ze ten moto prosto jeździ. U was też jest tak? Najlepszy przykład to taki że wejście komory powietrza ramy do gaźnika jest przestawione o 1cm a guma jest wepchana na chama i nawet nie uszczelnia połączenia, wahacz jest skoszony o 1cm! Ten moto wogóle by nie przeszedł kontroli jakości w żadnej innej normalnej fabryce. Załamka... Ale ważne że prosto jedzie i jest stabilny. Co nie znaczy że chyba będę starał się to poprawić bo powoli widzę że za około trzy lata będę miał pewne problemy odnośnie wahacza i innych połączeń ruchomych ponieważ są skoszone i nie pracują w osi.
A poprawa ramy to chyba tylko taka że trzeba szukać z virago i wszystko przełożyć. Ciekawe czy się to opłaca? :(
Awatar użytkownika
Michoł
Forumowicz
 
Posty: 394
Rejestracja: 03 cze 2010, 13:40
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Zipp RoadStar 250
Tel. kom.: 603362340
Płeć: mężczyzna
Wiek: 37

czy warto kupic zipp roadstar 250

Postautor: eNgine dodano: 11 cze 2010, 01:17

Aż mi się nie chce wierzyć że sprzedali taki motocykl jako nowy, bo z tego co piszesz to wygląda jakby był przekoszony. Co prawda nie widziałem jeszcze Roadstara na oczy, ale patrząc po moim Ravenie to wszystko jest dobrze pospawane i na swoim miejscu. Może warto w takim razie zareklamować motocykl z podaniem o wymianę na nowy egzemplarz i skierowanie sprawy do biura ochrony praw konsumenta.
Awatar użytkownika
eNgine
Sympatyk
 
Posty: 879
Rejestracja: 05 kwie 2009, 12:47
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Honda NC700XA
Tel. kom.: 503365832
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

Następna

Wróć do Zipp Roadstar

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość