close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Co to za ustrojstwo?

Re: Co to za ustrojstwo?

Postautor: beniamin82 dodano: 23 lut 2017, 15:07

To pod dwójką to coś innego. To jest CDI i wygląda inaczej niż to z twojego zdjęcia.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6680
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Co to za ustrojstwo?

Postautor: mustache dodano: 24 lut 2017, 16:57

Cóż, jak napisałem, jestem dociekliwy i dosyć uparty. Dzisiaj znów przystąpiłem do śledztwa i wzbogacony o świeżą wiedzę dzielę się nią z Wami. Myślę że mój Zipp nie jest unikatem, więc przyda się to innym. Otóż silnik mojego Zippa to LF250-B. Na nowy tor investigation naprowadził mnie temat: http://www.klub-chinskich-motocykli.pl/forum/viewtopic.php?f=14&t=367. Dodatkowo, po ponownym DOGŁĘBNYM zbadaniu interesującego mnie elementu prześledziłem jego połączenie.
W większej perspektywie TO wygląda tak.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/fff6edbca6ac687a
Oznaczyłem element i przewód od niego wychodzący. Przewód przechodzi na prawą stronę moto na wysokości akumulatora, gdzie łączy się z elementem:
http://www.fotosik.pl/zdjecie/b5542b37c0508080 .
Pozostałe dwa połączenia: lewe i prawe wytropiłem na podstawie schematu:
http://kinojserguru.dk/images/tips/Lifa ... 250bel.pdf

I sprawa stała się jasna :) . Cały przedstawiony układ to dostosowanie moto do wymogów E3, czyli silnik jeszcze na gaźniku, ale ze sterowanym elektronicznie zapłonem i dozowaniem paliwa. (obecnie E4, gdzie tylko bezpośredni wtrysk i sondy lambda).
Czyli: dodatkowe cztery elementy mające wpływ na prawidłową pracę silnika. Mam tylko nadzieję, że okażą się mało awaryjne :geek:
mustache
Forumowicz
 
Posty: 5
Rejestracja: 20 lut 2017, 20:45
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Motocykl: Zipp Roadstar 250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 67

Poprzednia

Wróć do Zipp Roadstar

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron