Michał_66 pisze:http://www.larsson.pl/index.php?c=od&t=JTR%20279-30
Sprawdzone. Bierz w ciemno.
Michał_66 pisze:http://www.larsson.pl/index.php?c=od&t=JTR%20279-30
R63 pisze:Na zębatce tylnej 30z przejechałem 160 km i nie byłem zachwycony.Na IV ok,przy tej samej prędkości o wiele mniejsze drgania,ale V to praktycznie nadbieg.przyspieszenie bardzo mizerne.Wyprzedzanie TIR-a niebezpieczne,z pasażerem na pewno dużo gorzej.Silnik po prostu nie miał nadmiaru mocy, mniejsza zębatka jeszcze mu trochę zabrała.Zamówiłem orginalną zębatkę 32z (30z mogę odstąpić-PW),dzisiaj złapałem trochę pogody,i może być.Silnik po zmianie ustawienia zaworów na 0,05 (oba zawory) i podniesieniu iglic (o1ząbek) zupełnie inaczej brzmi (jak turbina),na luzie kręci do odcięcia (pow.11tys.),zanikło tylko bulgotanie przy hamowaniu silnikiem i skończyło się udawanie Harego.Wydaję mi się że takie ustawiena są optymalne i za bardzo się fabryki nie poprawi,oczywiście jest to moje jak najbardziej subiektywne zdanie i nie chcę nikogo zniechęcać do modyfikacji.I to byłoby tyle na ten sezon,od 1.III,do 1.XII=12tys.km.Być może uda się Was poznać w przyszłym sezonie na jakimś zlocie.Pozdrawiam-Rysiek.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość