Zamiana zębatek w Ravenie

Re: Zamiana zębatek w Ravenie

Postautor: Maciu56 dodano: 22 paź 2014, 21:45

Michał_66 pisze:http://www.larsson.pl/index.php?c=od&t=JTR%20279-30

Sprawdzone. :D Bierz w ciemno.
Awatar użytkownika
Maciu56
Sympatyk
 
Posty: 1308
Rejestracja: 19 lis 2013, 10:17
Lokalizacja: Warszawa (obecnie UK)
Motocykl: Była"Ziuta"...
Płeć: mężczyzna
Komunikator: Skype: maciu561
Wiek: 68

Re: Zamiana zębatek w Ravenie

Postautor: ZimA dodano: 09 lis 2014, 20:34

Jaką macie długość łańcucha ? U mnie siedzi łańcuch 104 ogniwa.

Chcę zamówić cały napęd z tylną zębatką 30z.
Awatar użytkownika
ZimA
Forumowicz
 
Posty: 80
Rejestracja: 05 mar 2014, 12:34
Lokalizacja: Marki
Motocykl: Zipp Raven 250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Zamiana zębatek w Ravenie

Postautor: Maciu56 dodano: 10 lis 2014, 15:01

Przejrzyj dokładnie "wszystko na temat..." :)
Awatar użytkownika
Maciu56
Sympatyk
 
Posty: 1308
Rejestracja: 19 lis 2013, 10:17
Lokalizacja: Warszawa (obecnie UK)
Motocykl: Była"Ziuta"...
Płeć: mężczyzna
Komunikator: Skype: maciu561
Wiek: 68

Re: Zamiana zębatek w Ravenie

Postautor: R63 dodano: 03 lis 2015, 15:42

Ja zamówiłem w Larssonie przód-14,tył-30,łańcuch RK520,ale jeszcze nie doszło (sprowadzają Łańcuch).Po zmianach,zamelduję,myślę że powinno być lepiej skoro wszyscy tak twierdzą (drgania do góry,większa V).Pozdrawiam-Rysiek.
R63
Forumowicz
 
Posty: 60
Rejestracja: 12 kwie 2015, 11:54
Lokalizacja: pomorskie okolice Kwidzyna-Sadlinki
Motocykl: Zipp Raven 250, Yamaha 535
Tel. kom.: 660845863
Płeć: mężczyzna
Wiek: 60

Re: Zamiana zębatek w Ravenie

Postautor: R63 dodano: 01 gru 2015, 18:25

Na zębatce tylnej 30z przejechałem 160 km i nie byłem zachwycony.Na IV ok,przy tej samej prędkości o wiele mniejsze drgania,ale V to praktycznie nadbieg.przyspieszenie bardzo mizerne.Wyprzedzanie TIR-a niebezpieczne,z pasażerem na pewno dużo gorzej.Silnik po prostu nie miał nadmiaru mocy, mniejsza zębatka jeszcze mu trochę zabrała.Zamówiłem orginalną zębatkę 32z (30z mogę odstąpić-PW),dzisiaj złapałem trochę pogody,i może być.Silnik po zmianie ustawienia zaworów na 0,05 (oba zawory) i podniesieniu iglic (o1ząbek) zupełnie inaczej brzmi (jak turbina),na luzie kręci do odcięcia (pow.11tys.),zanikło tylko bulgotanie przy hamowaniu silnikiem i skończyło się udawanie Harego.Wydaję mi się że takie ustawiena są optymalne i za bardzo się fabryki nie poprawi,oczywiście jest to moje jak najbardziej subiektywne zdanie i nie chcę nikogo zniechęcać do modyfikacji.I to byłoby tyle na ten sezon,od 1.III,do 1.XII=12tys.km.Być może uda się Was poznać w przyszłym sezonie na jakimś zlocie.Pozdrawiam-Rysiek.
R63
Forumowicz
 
Posty: 60
Rejestracja: 12 kwie 2015, 11:54
Lokalizacja: pomorskie okolice Kwidzyna-Sadlinki
Motocykl: Zipp Raven 250, Yamaha 535
Tel. kom.: 660845863
Płeć: mężczyzna
Wiek: 60

Re: Zamiana zębatek w Ravenie

Postautor: ZimA dodano: 08 gru 2015, 14:39

Ciekawe jak ze spalaniem będzie przy podniesionych iglicach. Czy bardzo wzrośnie?
Awatar użytkownika
ZimA
Forumowicz
 
Posty: 80
Rejestracja: 05 mar 2014, 12:34
Lokalizacja: Marki
Motocykl: Zipp Raven 250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Zamiana zębatek w Ravenie

Postautor: HANS dodano: 08 gru 2015, 17:19

R63 pisze:Na zębatce tylnej 30z przejechałem 160 km i nie byłem zachwycony.Na IV ok,przy tej samej prędkości o wiele mniejsze drgania,ale V to praktycznie nadbieg.przyspieszenie bardzo mizerne.Wyprzedzanie TIR-a niebezpieczne,z pasażerem na pewno dużo gorzej.Silnik po prostu nie miał nadmiaru mocy, mniejsza zębatka jeszcze mu trochę zabrała.Zamówiłem orginalną zębatkę 32z (30z mogę odstąpić-PW),dzisiaj złapałem trochę pogody,i może być.Silnik po zmianie ustawienia zaworów na 0,05 (oba zawory) i podniesieniu iglic (o1ząbek) zupełnie inaczej brzmi (jak turbina),na luzie kręci do odcięcia (pow.11tys.),zanikło tylko bulgotanie przy hamowaniu silnikiem i skończyło się udawanie Harego.Wydaję mi się że takie ustawiena są optymalne i za bardzo się fabryki nie poprawi,oczywiście jest to moje jak najbardziej subiektywne zdanie i nie chcę nikogo zniechęcać do modyfikacji.I to byłoby tyle na ten sezon,od 1.III,do 1.XII=12tys.km.Być może uda się Was poznać w przyszłym sezonie na jakimś zlocie.Pozdrawiam-Rysiek.

siema ja tez trochę bawiłem się zębatkami i po zmianie przedniej z 15 na 17 miałem tak samo jak ty na IV OK ale po wrzuceniu V nagle predkosc spadała dosłownie w momencie o 15-20km,wiec wróciłem do 15 na przód ale dałem mniejsza na tył,wyregulowane zawory także na 0,05 i nagle dla moto 105-110km/h to nic a nawet jak na chińczyka 125 to wydaje mi się bardzo dobrze,były takie chwile ze nie mogłem przekroczyć 85km/h to był dramat dopiero...pozdrawiam
Awatar użytkownika
HANS
Forumowicz
 
Posty: 209
Rejestracja: 25 sie 2015, 15:24
Motocykl: benyco dark star 125
Tel. kom.: 511188350
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Zamiana zębatek w Ravenie

Postautor: Kamil_Raven dodano: 06 kwie 2017, 00:50

Panowie i Panie... kojarzy ktoś o ile trzeba skrócić łańcuch po zmianie zebatki na mniejszą? I jak to się robi - znalazłem spinkę ale za cholerę nie wiem jak wypiac....poprosze o pomoc

LWG
Kamil_Raven
Forumowicz
 
Posty: 43
Rejestracja: 16 lip 2014, 17:14
Motocykl: ZIPP RAVEN-250
Płeć: mężczyzna

Re: Zamiana zębatek w Ravenie

Postautor: paweljunkers dodano: 06 kwie 2017, 09:24

Spinka to nic innego jak otwarte oczko ogniwo. Od otwartej strony przykładasz płaski śrubokręt i pchasz w przeciwną stronę jak przeszkoczy ściągasz -łap nie pokalecz!?
Awatar użytkownika
paweljunkers
Forumowicz
 
Posty: 842
Rejestracja: 01 cze 2015, 22:57
Lokalizacja: kutno
Motocykl: Honda vt 600
Tel. kom.: 733162500
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

Re: Zamiana zębatek w Ravenie

Postautor: paweljunkers dodano: 06 kwie 2017, 10:10

Z tego co się orientuje to zdjęcie jednego oczka juz powoduje że łańcuch założysz na styk !
Do wybicia sworznia oczka przydała by się pomoc ,kładziemy łańcuch na małej nakretce przydzwaniamy młotkiem tak by sworzeń zrownal się z oczkiem,dornikiem czy nie za ostrym punktakiem jeszcze wbijamy go głębiej i teraz to nawet gwoździem pujdzie dalej-nie zapominając dokładać nakrętek by miał gdzie się schować ten sworzeń. Nie wybijaj do końca ,wyrwij oczko -ogniwko i odwrotnie.tak dobij swrzen by wystawal bo obu stronach i zaklep na twardym podłożu np.imadlo. Następnym razem zrobisz to na drodze używając kamienia i gwoździa :_hura:
Awatar użytkownika
paweljunkers
Forumowicz
 
Posty: 842
Rejestracja: 01 cze 2015, 22:57
Lokalizacja: kutno
Motocykl: Honda vt 600
Tel. kom.: 733162500
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

PoprzedniaNastępna

Wróć do Zipp Raven

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość