witam serdecznie
kupilem uzywanego ravena z 2009r ktory wymagal nieco dopieszczenia. pozostaly mi nierozwiazane 3 zagadki-
1 - po zmianie klockow (dobieralem na ksztalt - pasowaly z maraudera 250) wyczyszczeniu i wypolerowaniu papierem wodnym 1500 tloczka i cylinderka hamulcowego grzeje mi się tarcza do takiego stopnia ze blokuje sie kolo. "gumki" w cylinderku wyjalem przed czyszczeniem i wlozylem te same + gumki cylinderek i tloczek nasmarowalem pasta do tloczkow i cylinderkow. tloczek bez klockow wysuwa sie i cofa jednak cofniecie jest mniejsze od wysuniecia + tloczka nie da sie wcisnac palcami do cylinderka bez odkrecenia odpowietrznika. po zlozeniu wszystkiego do kupy i kilkukrotnym odpowietrzeniu ukladu slychac delikatne szuranie klockow po tarczy jednak przy zakreceniu kolem reka z umiarkowana sila kolo robi jedynie 1.5-2 obroty (bez klockow kreci sie i kreci). podejrzewam wiec ze konieczne bedzie uzycie zestawu naprawczego. pytanie - z ktorego motocykla taki zestaw moze pasowac? czy moze jest gdzies dostepny zipp-owski?
1,5 - na "pleckach" starych klockow mialem zalozone jakies blaszki ktore zdjalem i przelozylem na nowe. sa one potrzebne?
2 - przy 3-4 tys obrotow czy to na biegu jalowym czy podczas jazdy na kazdym biegu slychac metaliczne brzeczenie. szukalem bezowocnie wiec moze ktos podpowie ktore elementy brzeczaly u was a po dokreceniu problem ustapil?
3 - luzy zaworowe po kupnie wynosily: S i W 0.15. ustawilem na S:0.10 W0.15 tak jak proponowali forumowicze w przypadku rometa r250. podczas jazdy odglos jak podczas pracy maszyny do szycia slyszalny nawet przy predkosci 90-100 km/h pomimo wybebeszonych tlumikow i szumu w kasku . ciezko okreslic roznice w mocy bo nie jest to jakis potezny pojazd. taki odglos to normalka?
dzieki serdecznie za odpowiedzi i pozdrawiam