ROMET R 250V

ROMET R 250V

Postautor: kubuś 66 dodano: 10 sty 2012, 20:37

w rometach V250 przy wałku zdawczym jest dużo miejscz pomiędzy wałkiem a osłoną , a ponadto osłona jest plastykowa
Awatar użytkownika
kubuś 66
Klubowicz
 
Posty: 309
Rejestracja: 09 lip 2011, 15:02
Motocykl: Romet R250V
Płeć: mężczyzna
Wiek: 57

ROMET R 250V

Postautor: Luca dodano: 11 sty 2012, 10:38

kubuś 66 pisze:w rometach V250 przy wałku zdawczym jest dużo miejscz pomiędzy wałkiem a osłoną , a ponadto osłona jest plastykowa

No to nieładnie. W Jinlinie jest dosyć ciasno i wydaje mi się, że zębatka musi najpierw wytrzeć kawałek metalowej obudowy by się zsunąć z wałka.

A jak jest w V Rometach z twardością wałka zdawczego, też tak zębatka wyciera wieloklin jak w Kewyach?
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 4995
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250>XVS1100>GL1500
Płeć: mężczyzna

ROMET R 250V

Postautor: Peliks dodano: 11 sty 2012, 14:02

Luca pisze:
kubuś 66 pisze:w rometach V250 przy wałku zdawczym jest dużo miejscz pomiędzy wałkiem a osłoną , a ponadto osłona jest plastykowa

No to nieładnie. W Jinlinie jest dosyć ciasno i wydaje mi się, że zębatka musi najpierw wytrzeć kawałek metalowej obudowy by się zsunąć z wałka.

A jak jest w V Rometach z twardością wałka zdawczego, też tak zębatka wyciera wieloklin jak w Kewyach?


Z obserwacji naszego forum wynika jasno że tylko w Keeway'ach. Za to w R250V często pada sprzęgło. A niby silniki takie same a jednak są jakieś różnice skoro pewne przypadłości powtarzają się w tych samych markach. Pozdrawiam. Peliks.
Awatar użytkownika
Peliks
Klubowicz
 
Posty: 1340
Rejestracja: 17 wrz 2009, 00:03
Lokalizacja: GWE
Motocykl: Burgman AN400 K9
Tel. kom.: 662066637
Płeć: mężczyzna

ROMET R 250V

Postautor: Luca dodano: 12 sty 2012, 11:09

Peliks pisze:
Luca pisze: A niby silniki takie same a jednak są jakieś różnice skoro pewne przypadłości powtarzają się w tych samych markach. Pozdrawiam. Peliks.

Silniki mogą być takie same, tylko masa motocykla inna i inne przełożenie między zębatkami. Romet V ma też szersze zębatki 530 i przez to większą powierzchnię styku na wałku zdawczym. Z reszą kto tam wie co Chińczyki wyprawiają w tych swoich fabrykach? Mogą przecież budować takie same silniki, a stosować różnej jakości materiały _bezradny
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 4995
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250>XVS1100>GL1500
Płeć: mężczyzna

ROMET R 250V

Postautor: Zbigniew dodano: 12 sty 2012, 20:07

Luca pisze:
Peliks pisze:
Luca pisze: A niby silniki takie same a jednak są jakieś różnice skoro pewne przypadłości powtarzają się w tych samych markach. Pozdrawiam. Peliks.

Silniki mogą być takie same, tylko masa motocykla inna i inne przełożenie między zębatkami. Romet V ma też szersze zębatki 530 i przez to większą powierzchnię styku na wałku zdawczym. Z reszą kto tam wie co Chińczyki wyprawiają w tych swoich fabrykach? Mogą przecież budować takie same silniki, a stosować różnej jakości materiały _bezradny

A ja se tak myślę że to może mieć związek z masą ,może nawet większe opory przy ruszaniu z miejsca , w przyszłości na jakimś ze spotkań musimy sprawdzić ,bezwładnościowe ruszenie z miejsca [ małej górki] , wtedy przekonamy się który łatwiej i najdalej się potoczy . [dotyczy wszystkich V 250 ]
Pozdrawiam
Zbyszek
Zbigniew
Klubowicz
 
Posty: 961
Rejestracja: 04 paź 2009, 16:17
Lokalizacja: GCZ Koczała
Motocykl: Lifan LF250
Tel. kom.: 604643449
Płeć: mężczyzna
Wiek: 52

Poprzednia

Wróć do Romet 250V

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron