kubuś 66 pisze:w rometach V250 przy wałku zdawczym jest dużo miejscz pomiędzy wałkiem a osłoną , a ponadto osłona jest plastykowa
Luca pisze:kubuś 66 pisze:w rometach V250 przy wałku zdawczym jest dużo miejscz pomiędzy wałkiem a osłoną , a ponadto osłona jest plastykowa
No to nieładnie. W Jinlinie jest dosyć ciasno i wydaje mi się, że zębatka musi najpierw wytrzeć kawałek metalowej obudowy by się zsunąć z wałka.
A jak jest w V Rometach z twardością wałka zdawczego, też tak zębatka wyciera wieloklin jak w Kewyach?
Peliks pisze:Luca pisze: A niby silniki takie same a jednak są jakieś różnice skoro pewne przypadłości powtarzają się w tych samych markach. Pozdrawiam. Peliks.
Luca pisze:Peliks pisze:Luca pisze: A niby silniki takie same a jednak są jakieś różnice skoro pewne przypadłości powtarzają się w tych samych markach. Pozdrawiam. Peliks.
Silniki mogą być takie same, tylko masa motocykla inna i inne przełożenie między zębatkami. Romet V ma też szersze zębatki 530 i przez to większą powierzchnię styku na wałku zdawczym. Z reszą kto tam wie co Chińczyki wyprawiają w tych swoich fabrykach? Mogą przecież budować takie same silniki, a stosować różnej jakości materiały
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość