No i du....

No i du....

Postautor: Zbigniew dodano: 06 kwie 2010, 20:48

Ale tę dziurkę można by bez wjmowania '' motora '' z ramy spawnąć.
Pozdrawiam
Zbyszek
Zbigniew
Klubowicz
 
Posty: 961
Rejestracja: 04 paź 2009, 16:17
Lokalizacja: GCZ Koczała
Motocykl: Lifan LF250
Tel. kom.: 604643449
Płeć: mężczyzna
Wiek: 52

No i du....

Postautor: Dobry dodano: 07 kwie 2010, 11:48

Zbyszku może i tak tylko ten facet co mi spawa ma spawarkę gdzieś w piwnicy a tam całe moto nie wejdzie.
Wyjąłem silnik z ramy bez żadnych problemów i zawiozłem do niego o 16 mam dzwonić czy zrobił powiedział mi że są 2 sposoby albo przyspawa to co się urwało albo nadleje karter wywierci otwór i nagwintuję pod tamtą śrubę co podtrzymuję bolec ,,popychacz,, do zmiany biegów.
Ale może to i lepiej że go wyjąłem zrobiłem nim już 15.000 od tamtego roku więc go sobie akurat całego obejrzę bo ze spawami przy tym moto jest różnie sam wiesz Zbychu bo go spawałeś :))

--- EDYTOWANY Dzisiaj, 00:48 ---

A więc tak odebrałem dzisiaj silnik (50 zł robocizna) i pół dnia go wkładałem powiem wam że lepiej wyciągac niż wkładać.Zalałem nówka olejem odpalam a tu cieknie delikatnie normalnie facet zostawił coś w podobie ryski i przez tą ryskę cieknie więc dzwonie do gościa i w duchu sobie myśle że 2 raz nie wyjmuję ale facet spoko i kazał mi przyprowadzić moto jutro znaczy już dzisiaj i mi pospawa karter na ramie wyciągnie przewody przez okno z komurki i chyba da radę.Nie dopatruję się jego winy bo tej rysy nawet nie widać a jak olej dostał troche ciśnienia to zaczeło cieknąc nie miał możliwości tego sprawdzenia ale spawacz jest konkretny zrobił mi super

--- EDYTOWANY Dzisiaj, 22:41 ---

No i dzisiaj zaprowadziłem całe moto powiem wam że już myślałem że będę musiał wyjmować silnik ale po godzinie spawania w końcu sie udało nie mógł zespawać bo za każdym razem wychodził olej i spaw nie trzymał op spawał mi tyle karteru że później 20 min piłowania ale się udało jeszcze delikatnie mi cieknie z pod tej śruby co trzyma wodzik ale to pikuś silikon powinien pomóc więc jutro na motoserce :)) :_hura"

A i jeszcze jedna ważna sprawa teraz biegi o wiele łatwiej wchodzą i nie muszę szukać luzu jak zawsze chyba facet poprawił fabrykę albo już dłuższy czas miałem to pęknięte i nie wiedziałem.Nie wiem co ma wspólnego ta śruba do zmiany biegów ona tylko podtrzymuje ten wodzik ale tak jest
Obrazek
Awatar użytkownika
Dobry
Sympatyk
 
Posty: 1703
Rejestracja: 10 maja 2009, 13:25
Lokalizacja: Ustka/Tomaszów-Mazowiecki
Motocykl: RoV250/XJ900/CBR1000F/Varadero
Tel. kom.: 505381119
Płeć: mężczyzna
Wiek: 44

No i du....

Postautor: Luca dodano: 12 kwie 2010, 11:01

Czyli łańcuch puścił na zapince z tego co wyczytałem?
Mimo wszystko miałeś szczęście bo przy większej prędkości potrafi nieodwracalnie rozwalić blok silnika, no i zablokowanie tylnego koła wiadomo jak się może skończyć.
Też już w sumie powinienem wymienić u siebie łańcuch bo ma ponad 30tyś a jest made in China.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 4994
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250>XVS1100>GL1500
Płeć: mężczyzna

No i du....

Postautor: Dobry dodano: 13 kwie 2010, 15:01

Ty to jesteś rekordzista z tym łańcuchem napisz do nich ile km zrobiłeś na oryginale to pewnie 2 przyślą Ci w gratisie :))
Obrazek
Awatar użytkownika
Dobry
Sympatyk
 
Posty: 1703
Rejestracja: 10 maja 2009, 13:25
Lokalizacja: Ustka/Tomaszów-Mazowiecki
Motocykl: RoV250/XJ900/CBR1000F/Varadero
Tel. kom.: 505381119
Płeć: mężczyzna
Wiek: 44

No i du....

Postautor: Kris dodano: 13 kwie 2010, 19:54

Żołnierz, cieszę się, że naprawiłeś motonga! Byłem na Twoim chomiku aby zobaczyć foto i.... kto Cię uczył robić zdjęcia, Stevie Wonder? :rotfl:
Awatar użytkownika
Kris
Sympatyk
 
Posty: 415
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:20
Lokalizacja: Trojmiasto - przewaga Gdyni
Motocykl: Zipp Raven
Tel. kom.: 501963905
Płeć: mężczyzna
Wiek: 54

No i du....

Postautor: Dobry dodano: 13 kwie 2010, 20:02

wiesz co kupiłem sobie nowy tel. htc i jeszcze przy nim nie grzebałem pewnie coś jest źle ustawione przy foto albo taki ze mnie fotograf :)) :swir:
Obrazek
Awatar użytkownika
Dobry
Sympatyk
 
Posty: 1703
Rejestracja: 10 maja 2009, 13:25
Lokalizacja: Ustka/Tomaszów-Mazowiecki
Motocykl: RoV250/XJ900/CBR1000F/Varadero
Tel. kom.: 505381119
Płeć: mężczyzna
Wiek: 44

No i du....

Postautor: Wiesław dodano: 09 maja 2010, 17:54

Niewiem co za diabeł w niego wlazł ale na wolnych obrotach pali jakby na jeden gar i gaśnie :( ??
Pozdrowienia z Borów Tucholskich
Awatar użytkownika
Wiesław
Klubowicz
 
Posty: 719
Rejestracja: 04 maja 2009, 16:41
Lokalizacja: CEKCYN
Motocykl: KEEWAY SUPERSHADOW 250 V
Tel. kom.: 602899398
Płeć: mężczyzna
Wiek: 67

No i du....

Postautor: Zbigniew dodano: 09 maja 2010, 21:40

Wiesiek wygoń diabła i będzie git , ale to głupi żart .
Po pierwsze sprawdź świece . Po drugie jak by co zamień w celu wykluczenia cewki [ miejscami ] .
I zostaje jeszcze rozregulowanie gaźnika .
Pozdrawiam
Zbyszek
Zbigniew
Klubowicz
 
Posty: 961
Rejestracja: 04 paź 2009, 16:17
Lokalizacja: GCZ Koczała
Motocykl: Lifan LF250
Tel. kom.: 604643449
Płeć: mężczyzna
Wiek: 52

No i du....

Postautor: Wiesław dodano: 09 maja 2010, 21:47

Swiece są suche po odpaleniu przez chwile chodzi ok i po chwili zwalnia do wygaszenia tak jakby skończyło się paliwo pewnie znowu zapycha się gaźnik gdyż na podkręconej manetce chodzi
Pozdrowienia z Borów Tucholskich
Awatar użytkownika
Wiesław
Klubowicz
 
Posty: 719
Rejestracja: 04 maja 2009, 16:41
Lokalizacja: CEKCYN
Motocykl: KEEWAY SUPERSHADOW 250 V
Tel. kom.: 602899398
Płeć: mężczyzna
Wiek: 67

No i du....

Postautor: Zbigniew dodano: 09 maja 2010, 21:51

Cosik masz nie tak z jedną z dysz , w moim wiem gdzie mogę pokręcić ale w Twoim to nie mam pojęcia .
Pozdrawiam
Zbyszek
Zbigniew
Klubowicz
 
Posty: 961
Rejestracja: 04 paź 2009, 16:17
Lokalizacja: GCZ Koczała
Motocykl: Lifan LF250
Tel. kom.: 604643449
Płeć: mężczyzna
Wiek: 52

PoprzedniaNastępna

Wróć do Romet 250V

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość