close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Romet R250V - Kilka pytań i problemów

Re: Romet R250V - Kilka pytań i problemów

Postautor: Pawelec dodano: 27 kwie 2014, 21:42

a może masz tak, że zaworek iglicowy na pływaku Ci puszcza i wywala za dużo paliwa. Wręcz może się zrobić potok benzyny do cylindrów. Domyslam się, że masz wspólny gaźnik dla obu cylindrów.
Yamaha XJ 900


Obrazek
Awatar użytkownika
Pawelec
Forumowicz
 
Posty: 101
Rejestracja: 26 kwie 2011, 10:20
Lokalizacja: Wolica
Motocykl: Yamaha XJ 900
Tel. kom.: 506340866
Płeć: mężczyzna
Wiek: 33

Re: Romet R250V - Kilka pytań i problemów

Postautor: kubuś 66 dodano: 27 kwie 2014, 21:47

jutro jeszcze raz sprawdzę gażnik i wyreguluję poziom paliwa, może coś przeoczyłem. Dzisiaj sprawdzałem cały gażnik i wydawało mi się że zaworek trzyma. Zobaczymy.
Awatar użytkownika
kubuś 66
Klubowicz
 
Posty: 261
Rejestracja: 09 lip 2011, 15:02
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: HONDA CBF 1000
Tel. kom.: 690284785
Płeć: mężczyzna
Wiek: 52

Re: Romet R250V - Kilka pytań i problemów

Postautor: Pawelec dodano: 27 kwie 2014, 21:49

Może się okazać, że zaworek jest dobry, a pływak nieznacznie dziurawy i mógłby się podtapiać w benzynie.
Yamaha XJ 900


Obrazek
Awatar użytkownika
Pawelec
Forumowicz
 
Posty: 101
Rejestracja: 26 kwie 2011, 10:20
Lokalizacja: Wolica
Motocykl: Yamaha XJ 900
Tel. kom.: 506340866
Płeć: mężczyzna
Wiek: 33

Re: Romet R250V - Kilka pytań i problemów

Postautor: jarb dodano: 27 kwie 2014, 21:50

kubuś 66 pisze:jutro jeszcze raz sprawdzę gażnik i wyreguluję poziom paliwa, może coś przeoczyłem. Dzisiaj sprawdzałem cały gażnik i wydawało mi się że zaworek trzyma. Zobaczymy.

Szukaj Chopie, szukaj ;)
Może zagadaj z Peliks'em, on miał trochę części do V-ek
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2014, 21:51 przez jarb, łącznie zmieniany 1 raz
Jarek
Obyś tyle razy do domu wrócił, ile razy z niego wyjedziesz,,,
Awatar użytkownika
jarb
Klubowicz
 
Posty: 1390
Rejestracja: 04 lis 2008, 23:11
Lokalizacja: Wejherowo
Motocykl: Aktualnie rower
Tel. kom.: 883764001
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

Re: Romet R250V - Kilka pytań i problemów

Postautor: Peliks dodano: 27 kwie 2014, 21:51

A ja Wam mówię że to cewka. Pozdrawiam. Peliks.
Awatar użytkownika
Peliks
Klubowicz
 
Posty: 1340
Rejestracja: 17 wrz 2009, 00:03
Lokalizacja: GWE
Motocykl: Burgman AN400 K9
Tel. kom.: 662066637
Płeć: mężczyzna

Re: Romet R250V - Kilka pytań i problemów

Postautor: Arcon dodano: 27 kwie 2014, 22:06

Ale cewki są chyba dwie - jakby jedna padała, to na jednym garnku silnik by prychał, ale chodził, poza tym wtedy tylko jedną świecę by zalewało?
Arcon
Forumowicz
 
Posty: 1544
Rejestracja: 25 lis 2010, 17:36

Re: Romet R250V - Kilka pytań i problemów

Postautor: Sułek dodano: 27 kwie 2014, 22:16

A ja stawiam na modul zaplonowy bo tak samo mial w samochodzie szwagier moj i spece wymieniali mu po kolei rozne flepy i nawet modul ten wymieniony okazal sie padniety.Dopiero oryginal z audi dal efekt.A tak co 60-80 km stop engine i warten az ostygnie czyli te same objawy. _bezradny
Sułek
Forumowicz
 
Posty: 172
Rejestracja: 19 sie 2013, 14:38
Lokalizacja: Świnoujście
Motocykl: Zip Roadstar 250, Versys X-300
Tel. kom.: 792852999
Płeć: mężczyzna
Wiek: 58

Re: Romet R250V - Kilka pytań i problemów

Postautor: Arcon dodano: 27 kwie 2014, 22:18

Poza tym czarne świece to żaden wyznacznik, bo jeżeli on pracuje teraz tylko od odpalenia do rozgrzania, to świece generalnie mają prawo być czarne. Jak zgaśnie, to już nie da się odpalić? Ani otwarcie ssania (wzbogacanie mieszanki) ani odkręcenie manetki (zubożenie mieszanki) nie pomaga? To ja bym w takiej sytuacji (kiedy nie chce odpalić) psiknął plakiem do dolotu. Jak odpali - znaczy jest problem z paliwem. Nie odpali - trzeba szukać gdzie indziej. Może być np. problem z impulsatorem, który jak się rozgrzeje, dostaje przebicia, a na zimno chodzi. Trudno diagnozować takie usterki typu działa/nie działa :/

Może być też moduł CDI, jak pisze kolega, ale chyba bardziej prawdopodobny jest impulsator, bo on siedzi w oleju...
Arcon
Forumowicz
 
Posty: 1544
Rejestracja: 25 lis 2010, 17:36

Re: Romet R250V - Kilka pytań i problemów

Postautor: NIKT dodano: 27 kwie 2014, 22:34

A może wystarczy wyregulować gaźnik?
Jak motocykl chodzi na wolnych (bez ssania) i odkręcasz mu manetkę i zamiast wchodzić na obroty to Tobie przygasa, a jeżeli powoli dodajesz gazu to jest dobrze więc jest cosik źle z mieszanką.

Jest jeszcze jedna możliwość sprawdzałeś ciśnienie na cylindrach ?
Wykręcasz świece, wsadzasz wakuomert w miejsce świecy, wciskasz starter i kręcisz z 3-4 razy silnikiem, jeżeli ciśnienie ok 7bar to w miarę, a jeżeli 5 to **ujnia.
Jeżeli masz za małe na którymś to istnieje taka śprytna metoda, że bierzesz olej silnikowy w strzykawkę i bardzo malutko wlewasz do cylindra który ma małe ciśnienie (olej uszczelnia tłok tzn. pierścienie) jeżeli po dolaniu oleju masz nadal niskie ciśnienie to zawory, a jeżeli masz ciśnienie prawidłowe to niestety ale rozbieranie silnika Ciebie czeka.
"Boso ale w ostrogach"
Awatar użytkownika
NIKT
Forumowicz
 
Posty: 609
Rejestracja: 10 lut 2013, 15:09
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Keeway Cruiser
Tel. kom.: 661557838
Płeć: mężczyzna
Wiek: 28

Re: Romet R250V - Kilka pytań i problemów

Postautor: Luca dodano: 28 kwie 2014, 12:01

Arcon pisze:Może być np. problem z impulsatorem, który jak się rozgrzeje, dostaje przebicia, a na zimno chodzi. Trudno diagnozować takie usterki typu działa/nie działa :/
Może być też moduł CDI, jak pisze kolega, ale chyba bardziej prawdopodobny jest impulsator, bo on siedzi w oleju...

Jest taka mozliwość, bo przynajmniej w dwóch V-kach był już podobny przypadek. Rafters chyba nawet wymieniał impulsator z całym statorem.
Kubuś jak stało Ci się to po zimowym śnie to też obstawiałbym bardziej elektrykę, niż gaźnik. Przez internet to niestety tylko nasze gdybanie.
A miałeś szansę sprzęta gdzieś przegonić i wygrzać silnik, czy gaśnie nawet na obrotach podczas jazdy?
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 4477
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: był Jinlun 250 jest XVS 1100
Płeć: mężczyzna

PoprzedniaNastępna

Wróć do Romet 250V



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości