close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Układ wydechowy - przeróbki i modernizacje

Układ wydechowy - przeróbki i modernizacje

Postautor: diunaseger dodano: 02 maja 2014, 23:05

Witam, Jestem nowym użytkownikiem V250. Motocykl zakupiłem w tym tygodniu w stanie fabrycznym tj bez żadnych ingerencji. Chciałbym poprawić niektóre elementy tj. mocowanie silnika (zminimalizowanie drgań) i wydech (poprawa tzw.clangu. Znalazłem na forum informacje o przewiercaniu w wydechu i kolektorów w celu zwiększenia głośności silnika w związku z tym mam 2 pytania: 1) Czy taka ingerencja powoduje jakieś problemy na przeglądach okresowych?? 2) Były opisy przeróbek ukł wydechowego i tzw... przewiercanie kolektorów i samego tłumika... Czy posiada ktoś z Was zdjęcia - jak zostało to zrobione? Od której strony wiercić, w jakim miejscu i jakich średnic wierteł użyć?? Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam
diunaseger
Forumowicz
 
Posty: 9
Rejestracja: 16 kwie 2014, 13:28
Motocykl: romet V
Płeć: mężczyzna

Re: Układ wydechowy - przeróbki i modernizacje

Postautor: eNgine dodano: 03 maja 2014, 23:10

Wiertło 8-10 mm, dookoła wewnętrznej wystającej rurki - 8 otworów symetrycznie w każdym wydechu ostatnia przegroda (tak jest w przypadku silnika rzędowego w moim Zippie). Dla mnie jest to w 100% wystarczające i nie czuję potrzeby dalszej ingerencji.
Awatar użytkownika
eNgine
Sympatyk
 
Posty: 923
Rejestracja: 05 kwie 2009, 12:47
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Honda NC700XA
Tel. kom.: 503365832
Płeć: mężczyzna
Wiek: 38

Re: Układ wydechowy - przeróbki i modernizacje

Postautor: diunaseger dodano: 04 maja 2014, 10:15

Wielkie dzięki. W takim razie zacznę od tego a później będę kombinował z jakąś 20-30 cm przedłużką - widziałem na tym forum ciekawą przeróbkę, którą zaprezentował Wachu. Z tym przedłużeniem tłumika na szerszą średnicę wylotu - to powinno się sprawdzać w niskich brzmieniach. Zresztą zobaczymy - biorę się do roboty w następny weekend zacznę od kilku otworów. dam znać jaki będzie efekt. Pozdr
diunaseger
Forumowicz
 
Posty: 9
Rejestracja: 16 kwie 2014, 13:28
Motocykl: romet V
Płeć: mężczyzna


Wróć do Romet 250V

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość