close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Co wybrać?

Re: Co wybrać?

Postautor: krzysieg dodano: 26 sie 2018, 10:04

Obserwuję temat o junaku racer na forum junaka i niestety są problemy z wtryskiem motor gaśnie w czasie jazdy itp. ale zobaczymy co dalej...
szkoda bo mi się spodobał.
Nie zwróciłem uwagi w sklepie jakie ma lagi i czy są
sztywne .
Kolega w pracy ma CBR 125 lagi są znacznie grubsze
niż w torosie i dużo mniej się skręcają przy ruchu kierownicą i zablokowanym kole .
krzysieg
Forumowicz
 
Posty: 267
Rejestracja: 08 sie 2015, 16:19
Lokalizacja: Jelenia Góra / Wrocław
Motocykl: Keeway Rks 125 , FZ6 s1 fazer
Płeć: mężczyzna

Re: Co wybrać?

Postautor: beniamin82 dodano: 26 sie 2018, 18:19

Miałem racera na testach, nie miałem problemów z wtryskiem, czy odpalaniem. Ale demon mocy to nie byl. To Benyco NKD=Barton Travel zbierał się lepiej.
Choć Racer może się podobać.
Może poszukaj używanego Keewaya lub dowolnego Rometa Z-One.
Na pewno kuszący może być Junak RS (bez pro)...
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6665
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Co wybrać?

Postautor: krzysieg dodano: 31 sie 2018, 16:20

Chłopaki na forum junaka mają problemy z wtryskiem racera , jednemu padła
już sonda lambda i jest problem z kupieniem , także z mikuni to chyba tam jest sam sterownik ecu ...
Póki co nie warto kupować chińczyka z wtryskiem chyba że keeway .
Interesuje mnie bardzo keeway najlepiej rkv 125 2017 na wtrysku , 2000zł więcej ale sprzęt już starannie wykonany .
Beniamin jak wygląda sprawa z częściami do keeway i co powiesz o tej marce ?
Chyba problemu nie ma można być spokojnym to już jest konkretna marka i nie trzeba kombinować z dopasowaniem
od innego motocykla .
krzysieg
Forumowicz
 
Posty: 267
Rejestracja: 08 sie 2015, 16:19
Lokalizacja: Jelenia Góra / Wrocław
Motocykl: Keeway Rks 125 , FZ6 s1 fazer
Płeć: mężczyzna

Re: Co wybrać?

Postautor: beniamin82 dodano: 31 sie 2018, 19:33

Póki keeway był prowadzony przez Rometa to z częściami było raczej słabo. Szczególnie ze w Czechach problemu nie było. Kolega Mepa podał mój Vin i zamówili co trzeba z fabryki ( stary rocznik). Po 10dniach miałem pompę hamulca.
Teraz importerem jest motorland, ten od Kymco i Rieju. Nie wiem jak z częściami bo nie zamawiałem, ale na podnóżek czekałem kilka dni po uznaniu przez Benelli Italia reklamacji. Z rozmów z importerem wynika że wszystkie części dostępne w maks 10dni.
Keeway ma siedzibę na Węgrzech.

Pytaliśmy co prawda o czujnik neutrala na do starego keewaya Jacka.rc i nie było na stanie. Pani z części zamiennych pisała że jeszcze nie ma terminu dostawy. Później Jacek dopasował z czegoś innego i tematu nie drążyłem. Natomiast oryginalną szybę do Cruisera byli wstanie ściągnąć dosyć szybko.

W przypadku keewaya jest ten plus że to marka globalna, więc jak lokalny importer zawali to można kupić za granicą.

Miałem keewaya teraz mam Benelli. Ja jestem zadowolony ale jako fan marki mogę być skrzywiony. Kupuję motocykl sercem to mogę mu sporo wybaczyć.

Co Racera, RZ czy VZ-6, to ciekawe że te problemy pojawiają się po kilku tysiącach km. Poza tym tam jest mikuni. Być może coś się odkręca i daje fałszywe dane do komputera. Trudno powiedzieć.

Jeżeli brak części to trzeba pytać gdzie szukał, jeden z znanych mi sprzedawców junaków twierdzi że kupno części poprzez ASO to żaden problem. Szukając zaś w necie, nie znajdziesz.
Z wtryskowców to może być jeszcze niezły Z-One, Zongshen ma doświadczenie z Piaggio. Keeway już też lekcje odrobił z Cruiserem 250V. Z tych tańszych ciekawy jestem Bartona Classic czy Travela. W ogóle Travel lepiej się sprawował niż Racer.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6665
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Co wybrać?

Postautor: krzysieg dodano: 04 wrz 2018, 17:42

Byłem w sklepie , oglądałem i siadałem na keeway rkv 125.
Przy moim wzroście 182 kolana nie chowają się pod rozszerzenie w baku trochę brakuje
jest minus ale nie ma tragedii .
W torosie mam to samo i nie zwracam na to uwagi ale też bak nie jest tak mocno poszerzony u góry .
Beniamin na stronie motocykle125.pl czytam :"
Keeway RKS 125 to stosunkowo mały motocykl. Chociaż jest większy niż brat bliźniak, Keeway RKV 125, to jednak ja przy wzroście 183-184, nadal czułem niedosyt"
Rks ma podane wysokość siedziska 760 a rkv 770 .
Więc nie wiem czy przy rks-ie schowam kolana czy będzie jeszcze gorzej ?
Rkv ma wachacz tylny z profili prostokątnych , wachacz z rurek ale chyba nie jest to taki istotne poza wyglądem ?
Rkv ma solidne lagi usd a rks zwykłe .
Standardowe lagi w rks to nie problem usd chyba i tak nie wykorzystam oby tylko te lagi były solidniejsze a zawieszenie
sztywniejsze niż w moim torosie ,ale nie mogłem tego sprawdzić gdyż Rks-a nie mieli .
W sklepie powiedzieli że keeway są absolutnie bezawaryjne nie ma problemów z wtryskiem ale mają mniejsze osiągi
przez zastosowanie wtrysku .
krzysieg
Forumowicz
 
Posty: 267
Rejestracja: 08 sie 2015, 16:19
Lokalizacja: Jelenia Góra / Wrocław
Motocykl: Keeway Rks 125 , FZ6 s1 fazer
Płeć: mężczyzna

Re: Co wybrać?

Postautor: beniamin82 dodano: 04 wrz 2018, 21:19

Będziesz się niestety musiał przymierzyć.
Nikt ci nie powie czy będzie co wygodnie.
Natomiast możesz rozważyć jeszcze keewaya tx...
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6665
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Co wybrać?

Postautor: przemas1988 dodano: 05 wrz 2018, 11:38

Jeśli chodzi o rkv na wtrysku to ja mam takiego od prawie miesiąca. Zrobione już 610 kilometrów i zaliczony pierwszy przegląd. W zasadzie jak na razie zero awarii. Musiałem tylko wymienić ramkę na tablice rejestracyjną bo mi się urwała w trakcie jazdy i przestawić wieszak przewodów hamulcowych, bo te ocierały o błotnik. Wtrysk działa bardzo dobrze choć zdarza mu się czasami przywiesić na obrotach na luzie lub zgasnąć przy szybszej redukcji. Co do zawieszania to wydaje mi się że po pierwszym przeglądzie ustało. Przy powrocie z przeglądu(ponad 50 kilometrów) ani razu nie zawiesił się a zgasł tylko raz. Po takim zgaszeniu nie ma problemu z odpaleniem silnika. Jadąc na przegląd wprawdzie ani razu nie zgasł za to dwa razy się zwiesił na obrotach. Zawiesza się zwykle na parę sekund po czym wszystko wraca do normy. Mam około 183 cm wzrostu i też nie mieszczą mi się zbytnio kolana pod to rozszerzenie w baku. W niczym to jednak nie przeszkadza. Rks jest wyższy z tego co widziałem w sklepie ale za to węższy. Tx przy tych dwóch to naprawdę wysoka maszyna ale ma dość mały bak i na terenowych kołach nie przypadł mi do gustu. W sklepie w którym kupowałem swojego były wszystkie modele keewaya, romety, bartony a nawet bajaj z możliwością jazdy testowej. Szkoda tylko że to 400 ccm.
Raczej keewayów nie ma sensu porównywać z tanimi 125. To nie ta liga. Tu wszystko wydaje się solidniejsze i lepiej wykonane. Żadne śrubki się same nie odkręcają i wszystko działa tak jak powinno.
Spalanie po pierwszym tankowaniu wyszło mi 2,5 l a po drugim 2,3 l mimo dynamiczniejszej jazdy. Dzisiaj albo jutro będę ponownie tankował i sprawdzę ile tym razem wyjdzie przy jazdach już z prędkościami rzędu 70-75 km/h. Z rozmowy z mechanikiem w sklepie gdzie kupowałem go dowiedziałem się że lepiej nie jeździć nim z małą ilością paliwa w baku. Powinien mieć przynajmniej te 3-4 l. Spokojnie można nim robić po 300-400 kilometrów między tankowaniami. Ja tankuje co 200 kilometrów by mieć lepszy wgląd na spalanie.
przemas1988
Forumowicz
 
Posty: 59
Rejestracja: 25 wrz 2015, 14:54
Lokalizacja: Zendek
Motocykl: router ws50 - keeway rkv 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 36

Re: Co wybrać?

Postautor: jacek.rc dodano: 11 wrz 2018, 11:17

Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2205
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

Re: Co wybrać?

Postautor: przemas1988 dodano: 13 wrz 2018, 09:28


Ciekawe czy są jakieś chińskie trójkołowce. Bo ceny markowych nawet używanych są bardzo wysokie. Chętnie przesiadłbym się na takiego trójkołowca o pojemności 300-500 ccm w stylu can-am spidera za jakieś 2 lata.

Ps. Czymś takim bym nie pogardził mimo że to bardziej samochód niż motocykl: https://m.made-in-china.com/product/300cc-EEC-Zongshen-3-Wheel-Motorcycle-848844305.html
przemas1988
Forumowicz
 
Posty: 59
Rejestracja: 25 wrz 2015, 14:54
Lokalizacja: Zendek
Motocykl: router ws50 - keeway rkv 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 36

Re: Co wybrać?

Postautor: krzysieg dodano: 16 wrz 2018, 13:17

Zamówiłem keeway-a rks 125 2015 na gaźniku .
Trochę w ciemno bo nie widziałem go na żywo .
Zipp Toros el viento idzie na sprzedaż .
krzysieg
Forumowicz
 
Posty: 267
Rejestracja: 08 sie 2015, 16:19
Lokalizacja: Jelenia Góra / Wrocław
Motocykl: Keeway Rks 125 , FZ6 s1 fazer
Płeć: mężczyzna

PoprzedniaNastępna

Wróć do Motocykle 125 ccm

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron