autor: beniamin82 dodano: 31 sie 2018, 19:33
Póki keeway był prowadzony przez Rometa to z częściami było raczej słabo. Szczególnie ze w Czechach problemu nie było. Kolega Mepa podał mój Vin i zamówili co trzeba z fabryki ( stary rocznik). Po 10dniach miałem pompę hamulca.
Teraz importerem jest motorland, ten od Kymco i Rieju. Nie wiem jak z częściami bo nie zamawiałem, ale na podnóżek czekałem kilka dni po uznaniu przez Benelli Italia reklamacji. Z rozmów z importerem wynika że wszystkie części dostępne w maks 10dni.
Keeway ma siedzibę na Węgrzech.
Pytaliśmy co prawda o czujnik neutrala na do starego keewaya Jacka.rc i nie było na stanie. Pani z części zamiennych pisała że jeszcze nie ma terminu dostawy. Później Jacek dopasował z czegoś innego i tematu nie drążyłem. Natomiast oryginalną szybę do Cruisera byli wstanie ściągnąć dosyć szybko.
W przypadku keewaya jest ten plus że to marka globalna, więc jak lokalny importer zawali to można kupić za granicą.
Miałem keewaya teraz mam Benelli. Ja jestem zadowolony ale jako fan marki mogę być skrzywiony. Kupuję motocykl sercem to mogę mu sporo wybaczyć.
Co Racera, RZ czy VZ-6, to ciekawe że te problemy pojawiają się po kilku tysiącach km. Poza tym tam jest mikuni. Być może coś się odkręca i daje fałszywe dane do komputera. Trudno powiedzieć.
Jeżeli brak części to trzeba pytać gdzie szukał, jeden z znanych mi sprzedawców junaków twierdzi że kupno części poprzez ASO to żaden problem. Szukając zaś w necie, nie znajdziesz.
Z wtryskowców to może być jeszcze niezły Z-One, Zongshen ma doświadczenie z Piaggio. Keeway już też lekcje odrobił z Cruiserem 250V. Z tych tańszych ciekawy jestem Bartona Classic czy Travela. W ogóle Travel lepiej się sprawował niż Racer.