close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Zipp VZ-2 tylna zębatka

Zipp VZ-2 tylna zębatka

Postautor: Erlus dodano: 30 paź 2018, 00:27

Witam.
Mam pytanie odnośnie zębatki tylnej. Czy zakładał ktoś, może ma aktualnie, lub ma jakieś doświadczenia z zębatką tylną 36 zębów ? Moje pytanie brzmi co zmieni wymiana aktualnej 38 zębowej na 36 zębową, przy założonej zdawczej o 16 zębach ?
Erlus
Forumowicz
 
Posty: 31
Rejestracja: 16 kwie 2017, 14:22
Motocykl: Zipp VZ-2 White Power
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

Re: Zipp VZ-2 tylna zębatka

Postautor: NIKT dodano: 30 paź 2018, 02:31

Brat ma VZ-2 i tutaj na forum opisuje co przy nim robil.
Min. :
" Na dyszy 110 Zipp nie zwalnia pod jakąkolwiek górę czy wiatr czołowy przy prędkościach maksymalnych, żwawiej przyśpiesza i bez problemu utrzymuje prędkość maksymalną. Większa zębatka zdawcza przyczyniła się do poprawy stosunku obrotów na minutę do prędkości np. przy prędkości 80 km/h na zębatce 15z miałem ok 6000-6100 obr/min, obecnie przy prędkości 80 km/h jest ok. 5100-5200 obr/min. Wzrosła również prędkość maksymalna. Teraz bez problemu Zipp ze mną na pokładzie jest w stanie non stop utrzymać przelotową prędkość 100 km/h i osiąga ją bezproblemowo, a nie chwilowo jak to miało miejsce na zębatce 15z i dyszy 100."

Tylnej nie ruszał bo ww. rzeczy w pełni mu wystarczają. Zmiana tylnej bedzie dla silnika duzo wiekszym obciazeniem jak juz masz wieksza z przodu. Wolniej bedzie przyspieszal, zmniejsza sie obroty silnika, wzrosnie predkosc maksymalna. Aczkolwiek moim zdaniem szkoda silnika.
Bo aby ruszyc moze istniec potrzeba czestego operowania sprzeglem (na pol sprzegle?) i zmiana biegu przy wyzszych obrotach aby nie zamulic silnika aby ten nadal mial sile sie rozpedzac i nie zaczal zwalniac. Ewentualnie redukcja przy podrazdach pod gorke, silnym wietrze itp.
(Moja wypowiedz to raczej teoretyczne czarnowidzenie niz doswiadczenia)
"Boso ale w ostrogach"
Awatar użytkownika
NIKT
Klubowicz
 
Posty: 1556
Rejestracja: 10 lut 2013, 15:09
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Keeway Cruiser
Tel. kom.: 661557838
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34


Wróć do Motocykle 125 ccm

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron