close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Opony Keeway Superlight fabryczne

Re: Opony Keeway Superlight fabryczne

Postautor: dziadek zbyszek dodano: 21 paź 2020, 21:40

A jak Ci się trafi kasztanek co go dzieci w szkole przerobiły na wielbłądka to możesz się zatrzymać powyjmować wykałaczki i już masz ;)
Im bardziej jesteś przekonany że masz niezawodne terenowe auto, tym dalej pójdziesz po traktor
Awatar użytkownika
dziadek zbyszek
Klubowicz
 
Posty: 2226
Rejestracja: 16 sty 2013, 17:01
Lokalizacja: Poznań powiat wieś
Motocykl: Soft 2 Szpetny
Tel. kom.: 698282838
Płeć: mężczyzna
Wiek: 70

Re: Opony Keeway Superlight fabryczne

Postautor: NIKT dodano: 21 paź 2020, 21:50

Ty mje bejbe kasztanka do kamorra nie porównuj :D

Boso, ale w ostrogach
"Boso ale w ostrogach"
Awatar użytkownika
NIKT
Klubowicz
 
Posty: 1561
Rejestracja: 10 lut 2013, 15:09
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Keeway Cruiser
Tel. kom.: 661557838
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

Re: Opony Keeway Superlight fabryczne

Postautor: ktoś ŁDZ dodano: 21 paź 2020, 22:02

Maciej71 pisze:Zresztą w moim motocyklu przy 11 KM za szybko nie pojadę.


To wystarczy. Na pustej, prostej pewnie nie, ale na krętej drodze, torze lub przy większym natężeniu ruchu w mieście nie jednemu "dużemu" Zippem utarło się nosa.

Wysłane z mojego telefonA
Pozdro Robert.
Awatar użytkownika
ktoś ŁDZ
Forumowicz
 
Posty: 168
Rejestracja: 12 mar 2015, 11:00
Motocykl: Zipp VZ-2
Płeć: mężczyzna

Re: Opony Keeway Superlight fabryczne

Postautor: Rogusi dodano: 23 paź 2020, 03:23

Ja jeżdżę już 3 lata 90 % po mieście na fabrycznych i opon nie zmienię. Sporo jeżdżę w deszczu i sobie radzą. Ten motocykl służy do spokojnej jazdy z racji pojemności i wyglądu a nie wygłupów . Jeździć trzeba z głową a nie będzie problemów.

Wysłane z mojego SM-N986B przy użyciu Tapatalka
Rogusi
Forumowicz
 
Posty: 30
Rejestracja: 20 maja 2018, 05:40
Motocykl: keeway superlight 125
Płeć: mężczyzna

Re: Opony Keeway Superlight fabryczne

Postautor: Maciej71 dodano: 23 paź 2020, 10:28

Rogusi pisze:Ja jeżdżę już 3 lata 90 % po mieście na fabrycznych i opon nie zmienię. Sporo jeżdżę w deszczu i sobie radzą. Ten motocykl służy do spokojnej jazdy z racji pojemności i wyglądu a nie wygłupów . Jeździć trzeba z głową a nie będzie problemów.

Wysłane z mojego SM-N986B przy użyciu Tapatalka


Masz rację , myślenia nic nie zastąpi !
Miałem zajawkę na zmianę opon , czytałem opinie i co opinia i co producent to każdy woli co innego. Nie ukrywam że mnie to zmęczyło i na razie nie będę wydawał kasy .
Jedno jest pewne w deszczu nie ma złotego środka - a to wnioskuję z waszych wypowiedzi / zresztą w deszczu po co jeździć ? chyba że nas złapie /
Najpierw nauczę się jeździć - bo przyjemność mam wielką .
Superlighta kupiłem ze względu na wygląd , a nie dla osiągów , frajdę mam niesamowitą i niech tak zostanie .
Może w przyszłym roku jak sytuacja się uspokoi będzie nam pisane się spotkać i pogadać na jakimś zlocie / bo to musi być fajna sprawa .... chyba / No i przyjadę na Cordialach fabrycznych :rad:
Awatar użytkownika
Maciej71
Forumowicz
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 paź 2020, 23:39
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: Keeway Superlight 125
Tel. kom.: 692444938
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Re: Opony Keeway Superlight fabryczne

Postautor: jacek.rc dodano: 23 paź 2020, 10:36

Bo Superligh-cik ,jest najładniejszy z 125-tek :) ,w swoim segmencie .
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2218
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

Re: Opony Keeway Superlight fabryczne

Postautor: Jack dodano: 24 paź 2020, 18:41

Jeździłem 2 chińczykami od nowości na fabrycznych oponach. Na obydwóch zaliczyłem szlif, jak zresztą na każdym motocyklu. Na szczęście nadal jestem w jednym kawałku i myślę, że jazda na chińskich kapciach była dla mnie niezłą szkołą. FJ-tą latam oczywiście tylko na dobrych kapciach, a też zaliczyłem szlif. Więc wszystko zależy od dostosowania prędkości do posiadanych opon i warunków na drodze
:bike03:
Romet Kadet 50 -> Romet Mińsk 125 -> Romet Soft 125 -> Romet R 250 -> Yamaha FJ 1200
Awatar użytkownika
Jack
Klubowicz
 
Posty: 2239
Rejestracja: 15 cze 2012, 23:34
Lokalizacja: Podbeskidzie
Motocykl: Yamaha FJ 1200
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Re: Opony Keeway Superlight fabryczne

Postautor: Gixer dodano: 24 paź 2020, 19:58

Jack pisze: Więc wszystko zależy od dostosowania prędkości do posiadanych opon i warunków na drodze:bike03:


...i przede wszystkim umiejętności :)
nie sztuką jest jechać,sztuką jest jeździć
Gixer
Klubowicz
 
Posty: 1931
Rejestracja: 18 maja 2013, 23:13
Motocykl: Honda CBR
Płeć: kobieta

Re: Opony Keeway Superlight fabryczne

Postautor: Maciej71 dodano: 24 paź 2020, 21:30

I tu się zgadzamy, a trening czyni mistrza.
Wiec za radą bardziej doświadczonych forumowiczów i klubowiczów , spokojnie i z głową.
Jutro kolejny ładny dzień i czas na wycieczkę, kto wie może ostatnią w tym sezonie
Awatar użytkownika
Maciej71
Forumowicz
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 paź 2020, 23:39
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: Keeway Superlight 125
Tel. kom.: 692444938
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Re: Opony Keeway Superlight fabryczne

Postautor: grzechu78 dodano: 25 paź 2020, 08:25

A ja uważam, że powinno założyć się najlepsze opony, na jakie nas stać.
Chińskie gumy są twarde, bo robione są z myślą o dużych przebiegach, a nie przyczepności.
Chińska opona nie daje żadnych sygnałów, że zaraz popłyniemy, tylko w jedną dziesiątą sekundy leżymy na asfalcie. Przy gumie markowej w sytuacjach bliskich utraty przyczepności czuć uślizg, ale da się wybronić przez glebą.
I nie, nie da się wszystkiego przewidzieć i "jechać z głową". Zawsze zza krzaka na leśnej drodze może wyskoczyć dzik, a spomiędzy samochodów na osiedlowej drodze wylecieć dzieciak pod samo koło. No chyba że jedziemy 20km/h w terenie zabudowanym i 50km/h poza terenem, wtedy będzie czas, żeby zareagować i rozważyć optymalną ścieżkę hamowania, uwzględniającą kiepskie właściwości trakcyjne chińskiej opony.

Nie demonizuję tu opon zakładanych do KSL-a, bo ich nie znam - piszę ogólnie nt. chińskich gum. Sam zaliczyłem 2 szlify na chińczykach, od zmiany opon na markowe jeżdżę od 6 lat bez oglądania asfaltu z bliska.
Pozdrawiam,
Grzesiek
Awatar użytkownika
grzechu78
Forumowicz
 
Posty: 195
Rejestracja: 24 wrz 2014, 14:14
Lokalizacja: Szczecin
Motocykl: MG V7 III Special
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 7717844
Wiek: 46

PoprzedniaNastępna

Wróć do Motocykle 125 ccm

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość