dzięki za pomoc, wygląda że przynajmniej część z "dziwnych dźwięków" może być z łańcucha... mój pewnie nienajlepszy pomiar wskazuje na luz około 40 mm... na motorku piszą o 20 mm. Nawet jak się trochę mylę i jest powiedzmy 35 to i tak za dużo...beniamin82 pisze:Na początek sprawdź naciąg łańcucha bo moze to on uderza w wahacz. Luz łańcucha góra dół w środkowej części (między zębatkami) z jeźdźcem na motocyklu ma wynosić 1.5 - 2.5 cm.
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
a może należy wymienić łańcuch na lepszy, skoro ten taki "szmaciany"?...Jaro74 pisze:dzięki za pomoc, wygląda że przynajmniej część z "dziwnych dźwięków" może być z łańcucha... mój pewnie nienajlepszy pomiar wskazuje na luz około 40 mm... na motorku piszą o 20 mm. Nawet jak się trochę mylę i jest powiedzmy 35 to i tak za dużo...beniamin82 pisze:Na początek sprawdź naciąg łańcucha bo moze to on uderza w wahacz. Luz łańcucha góra dół w środkowej części (między zębatkami) z jeźdźcem na motocyklu ma wynosić 1.5 - 2.5 cm.
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
pytanie...czy mogę przejechac na tym łańcuchu jeszcze około 100 km do regulacji o ile nie ma innych objawów z napędu? po prostu w przyszłym tygodniu wybieram się na pierwszy przegląd trzystu kilometrowy i tam by mi to zrobili.
Wysłane z mojego 21081111RG przy użyciu Tapatalka
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość