close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

KEEWAY 125

Re: KEEWAY 125

Postautor: beniamin82 dodano: 12 kwie 2015, 20:52

Pomiar zaznaczyłeś prawidłowo.
Żeby napiąć łańcuch, należy najpierw poluzować oś koła. Robimy to nakrętką, nie śrubą.

Do naciągania łańcucha służą napinacze, takie śruby masz po obu stronach wahacza. Należy je równo dokręcać, np po pół obrotu. Wtedy koło cofnie się równo.

NIE ZAPOMINAMY O DOKRĘCENIU OŚKI. Później jeszcze te nakrętki zabezpieczamy "na kontrę".

Lepszy łańcuch za luźny niż zbyt napięty.

Ja smaruję hipol pędzelkiem.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6681
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: KEEWAY 125

Postautor: krysz dodano: 12 kwie 2015, 20:53

Łańcuch naciągasz śrubami po obu stronach wahacza o tą samą wartość obrotu (zakładam, że masz dobrze ustawioną "zbieżność" kół) po poprzednim poluzowaniu nakrętki ośki tylnej piasty.
Łańcuch smaruj pędzelkiem, przy okazji trochę oczyścisz go z syfu.
p.s. upss, Benio już mnie uprzedził :))
"Nieważne jaki masz motocykl, ważne gdzie nim byłeś"
http://chomikuj.pl/krysz2/Podr*c3*b3*c5 ... uiser*27em
Awatar użytkownika
krysz
Klubowicz
 
Posty: 1563
Rejestracja: 21 cze 2011, 21:52
Lokalizacja: Łosice
Motocykl: Imperiale, Cruiser, Monkey
Tel. kom.: 602433923
Płeć: mężczyzna

Re: KEEWAY 125

Postautor: beniamin82 dodano: 12 kwie 2015, 21:56

Krysz jak to jest ze my zawsze o łańcuchu piszemy w tym samym czasie? :-)
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6681
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: KEEWAY 125

Postautor: jacecek dodano: 12 kwie 2015, 23:13

krysz pisze:Łańcuch naciągasz (...) po poprzednim poluzowaniu nakrętki ośki tylnej piasty.
p.s. upss, Benio już mnie uprzedził :))

Nie zapomnij również o poluzowaniu (a po zakończeniu operacji naciągu o dokręceniu) nakrętki mocującej stabilizator do obudowy rozpieracza i szczęk hamulca bębnowego. Na Twoim zdjęciu tego nie widać bo śruba znajduje się z drugiej strony koła.
pozdrawiam - jacecek
Awatar użytkownika
jacecek
Klubowicz
 
Posty: 649
Rejestracja: 16 paź 2011, 00:27
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Motocykl: Honda CTX 700 D
Tel. kom.: 668842471
Płeć: mężczyzna
Wiek: 66

Re: KEEWAY 125

Postautor: Hawk1985 dodano: 16 kwie 2015, 16:42

Dziś po przeglądzie założyłem sobie dodatkowo filterek paliwa (podobno w baku jest jakieś sitko, ale raczej to nie zaszkodzi ;) )
Obrazek

I po montażu nie bylem pewien które oznaczenie wskazuje rezerwę, na szczęście mam instrukcje która po raz kolejny okazała się bardzo pomocna :rotfl:
Obrazek

Powiedzcie mi proszę który rysunek wskazuje rezerwę a który normalne otwarcie kranika
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1653
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650 + F650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 38

Re: KEEWAY 125

Postautor: to.st dodano: 16 kwie 2015, 17:28

Nie jestem pewny, czy skrzydełko w dół jest rezerwą. Wiem jedno, że kranik jest zamknięty jak skrzydełko jest poziomo. Przekonałem się o tym na własnej skórze. Zostawiłem w pozycji poziomej i w pewnym momencie moto zdechł. Dał się uruchomić jak przekręciłem je. Jeżdżę zawsze ze skrzydełkiem skierowanym w dół. Podobno to jest pozycja normalna, a jak nest skierowane do góry wtedy rezerwa. A kraniku są jakieś słabo widoczne oznaczenia ale co oznaczają to _bezradny
_________________________________________
Awatar użytkownika
to.st
Klubowicz
 
Posty: 848
Rejestracja: 07 sie 2014, 21:52
Lokalizacja: Łańcut
Motocykl: Daelim VL 125F Daystar
Tel. kom.: 602501561
Płeć: mężczyzna
Wiek: 63

Re: KEEWAY 125

Postautor: Nowicjusz dodano: 16 kwie 2015, 20:08

Skrzydełko do dołu to pełny bak czytaj normalne ustawienie do jazdy :) a skrzydełko do góry to rezerwa tak mi dziś wytłumaczono w serwisie :D
Nowicjusz
Awatar użytkownika
Nowicjusz
Forumowicz
 
Posty: 83
Rejestracja: 22 lut 2015, 14:58
Lokalizacja: Śląskie Bytom
Motocykl: Keeway superlight 125
Tel. kom.: 601335530
Płeć: mężczyzna
Komunikator: gg22190948
Wiek: 58

Re: KEEWAY 125

Postautor: Hawk1985 dodano: 16 kwie 2015, 20:22

Nowicjusz pisze:Skrzydełko do dołu to pełny bak czytaj normalne ustawienie do jazdy :) a skrzydełko do góry to rezerwa tak mi dziś wytłumaczono w serwisie :D

No w sumie to by się zgadzało z rysunkami na kraniku:
Obrazek
Skrzydełko do dołu (strzałka do góry) = pełny bak
Skrzydełko do góry (strzałka do dołu) = pół baku/rezerwa
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1653
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650 + F650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 38

Re: KEEWAY 125

Postautor: kenedi dodano: 18 kwie 2015, 13:47

Dla rozrywki proponuję zapoznanie się z informacjami podawanymi przez "prawdziwych specjalistów". Najbardziej ubawiły mnie niektóre komentarze :rotfl:
http://www.motocykle-125.com.pl/lista-p ... light-125/
Bogactwo nie jest ulgą w kłopotach - jest tylko zmianą kłopotów...
Awatar użytkownika
kenedi
Forumowicz
 
Posty: 20
Rejestracja: 15 mar 2015, 21:54
Lokalizacja: Zielona Góra
Motocykl: Honda Varadero XL 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 54

Re: KEEWAY 125

Postautor: Margaya dodano: 18 kwie 2015, 21:03

Pierwszy przegląd i 500 km strzeliło, ogólnie rzecz ujmując jestem zadowolony z maszyny, ale mam kilka pytań na które w serwisie nie uzyskałem jednoznacznej odpowiedzi, może macie jakieś pomysły albo sugestie.

1. Wrzucenie luzu z 1 graniczy z cudem, z 2 zdarza się, ale bardziej jest to kwestia przypadku. (W serwisie była regulacja, nic to nie dało)

2. Dojeżdżając np. do skrzyżowania zbijam biegi do 2, jeśli jednak muszę się zatrzymać, a wcześniej nie zbije biegu z 2 na 1, blokuje mi się na 2 i ani w górę, ani w dół, muszę kombinować. (W serwisie powiedziano mi że ten typ tak ma i mam wrzucać 1 gdy jeszcze się toczę)

3. Nie zawsze, ale bywa też tak. Ruszając z 1 i wrzucając 2, silnik zaczyna wyć - motocykl nie przyśpiesza, tak jakby wrzucał się luz, ale kontrolka luzu nie zapala się. Muszę redukować bieg na 1, bo w górę już nie idzie i dopiero wrzucić 2, jest to strasznie irytujące, szczególnie gdy ruszam ze świateł. (W serwisie podciągnęli mi sprzęgło, ale póki co bez rezultatu)
Awatar użytkownika
Margaya
Forumowicz
 
Posty: 7
Rejestracja: 27 mar 2015, 08:41
Lokalizacja: Gliwice
Motocykl: Keeway Superlight 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 41

PoprzedniaNastępna

Wróć do Keeway

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość